فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

بررسی محصولات

راهنمای خرید لپ‌تاپ‌‌ برای کار‌های گرافیکی؛ 10 مدل مناسب طراحان • دیجی‌کالا مگ

لپ‌تاپ برای کار‌های گرافیکی
فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه


اگر در زمینه کارهای گرافیکی و رندرینگ به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنید، بدون شک نیاز به یک لپ‌تاپ قدرتمند دارید. در این مقاله بهترین لپ‌تاپ‌‌ها برای کار‌های گرافیکی را به شما معرفی خواهیم کرد. در انتخاب این لپ‌تاپ‌ها تلاش کردیم تا مدل‌هایی را با قیمت مناسب هم معرفی کنیم. هرچند که باید توجه داشت که این دستگاه‌ها به دلیل داشتن مشخصات سخت‌افزاری قوی نسبت به مدل‌های دیگر قیمت بالاتری دارند و نباید انتظار داشت که مدل‌های ارزان قیمت در این رده قرار بگیرند. پس با ما همراه باشید تا ببینیم در حدود ۳۰ تا ۶۵ میلیون تومان چه گزینه‌هایی مناسب خواهند بود.

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

لپ تاپ 17 اینچی ام اس آی مدل Vector GP78 HX 13VH-i9 13980HX 32GB 2SSD RTX4080

۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰

تومان

لپ تاپ 12.4 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop Go 2-i5 1135G7 4GB 128SSD

۳۶,۶۰۰,۰۰۰

۳۴,۹۰۰,۰۰۰

تومان

لپ‌تاپ برای کار‌های گرافیکی

به طور کلی لپ‌تاپ‌های مناسب امور گرافیکی بهتر است مشخصات زیر را داشته باشند:

  • پردازنده قدرتمند: پردازنده‌هایی از نوع Intel Core i7 یا i9 و AMD Ryzen 7 یا Ryzen 9. این پردازنده‌ها قادر به پردازش سریع داده‌های گرافیکی و کارهای سنگین هستند.
  • کارت گرافیک قدرتمند: کارت گرافیک مجزا با حافظه گرافیکی بالا مانند NVIDIA GeForce RTX یا AMD Radeon RX مورد نیاز است. این کارت‌ها بهترین عملکرد را در اجرای نرم‌افزارهای گرافیکی ارائه می‌دهند.
  • حافظه RAM بیشتر: حداقل ۱۶ گیگابایت رم برای اجرای نرم‌افزارهای گرافیکی پیچیده مناسب است. برای کارهای حرفه‌ای‌تر، ۳۲ گیگابایت یا بیشتر توصیه می‌شود.
  • حافظه داخلی سریع: استفاده از حافظه‌های SSD با سرعت بالا برای ذخیره و دسترسی سریع به فایل‌ها و برنامه‌های گرافیکی ضروری است.
  • صفحه نمایش با کیفیت بالا: صفحه نمایش با رزولوشن بالا و پوشش رنگ مناسبی مانند IPS یا OLED با کیفیت تصویر بالا برای دقت بیشتر در کارهای گرافیکی حیاتی است.

با توجه به معیارهای ذکر شده، ممکن است همه این ویژگی‌ها را در رنج قیمتی پایین یافت نشود، اما تلاش می‌کنیم بهترین و نزدیک‌ترین لپ‌تاپ برای کار‌های گرافیکی را پیشنهاد دهیم.

۱. لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15IML05-i5 10210U 20GB 256SSD MX330 – کاستوم شده

لپ‌تاپ برای کار‌های گرافیکی

۱.۷ کیلوگرم
۱۹.۹ × ۲۵۳.۴ × ۳۶۲.۲ میلی‌متر
۲۵۶ گیابایت حافظه داخلی SSD
۲۰ گیگابایت رم با سرعت ۳۲۰۰ مگاهرتز
نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
دو عدد پورت USB 3.2 و یک عدد پورت USB 2.0

لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 از جمله لپ‌تاپ‌های اقتصادی شرکت لنوو است. این دستگاه از پردازنده Core i5 بهره می‌برد. شاید برای امور گرافیکی سنگین چندان مناسب نباشد اما با رم ۲۰ گیگابایتی از نوع DDR4 و کارت گرافیک GeForce MX۳۳۰ محصول شرکت NVIDIA از نوع GDDR5 و حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی دو گیگابایتی، آن را از لپ‌تاپ‌های با کاربری عمومی جدا می‌کند و می‌توان از آن انتظارات بیشتری داشت.

حافظه داخلی این دستگاه دارای ۲۵۶ گیگابایت از نوع SSD است که عملکرد روانی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی از نوع TN است. از دیگر نقاط قوت این دستگاه می‌توان به وزن ۱.۷ کیلوگرمی این لپ‌تاپ اشاره کرد که برای حمل و نقل مناسب است.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15IML05-i5 10210U 20GB 256SSD MX330 - کاستوم شده

۳۰,۵۹۰,۰۰۰ تومان

۲. لپ‌تاپ ۱۶ اینچی ایسوس مدل Vivobook 16 R1605ZA-MB120-i7 1255U 16GB 512SSD

لپ‌تاپ برای کار‌های گرافیکی

۱.۸۸ کیلوگرم
۱۹.۹×۲۴۹.۵×۳۵۸.۷ میلی‌متر
۵۱۲ گیابایت حافظه داخلی SSD
۱۶ گیگابایت رم با سرعت ۳۲۰۰ مگاهرتز
نمایشگر ۱۶ اینچی با وضوح تصویر ۱۲۰۰ × ۱۹۲۰
دو عدد پورت USB 3.2، یک عدد پورت USB 2.0 و یک عدد پورت USB Type-C

این دستگاه، یک محصول قدرتمند با طراحی زیبا بوده که با پردازنده‌های قوی و امکانات گوناگون، برای انجام امور روزمره و حتی استفاده حرفه‌ای مناسب است. ظرافت این لپ‌تاپ آن را به دستگاهی سبک با وزن ۱.۸۸ کیلوگرم تبدیل کرده که حمل و نقل آن را آسان می‌کند. لپ‌تاپ ۱۶ اینچی ایسوس مدل Vivobook 16 R1605ZA-MB120-i7 با پردازنده Intel Core i7 از نوع ۱۲۵۵U امکان پردازش سریع‌ را فراهم می‌سازد. با پردازنده نسل ۱۲ این دستگاه به شما امکان اجرای برنامه‌های مختلف را بدون افت کیفیت می‌دهد. 

حافظه رم دستگاه دارای ظرفیت ۱۶ گیگابایت از نوع DDR4 و سرعت ۳۲۰۰ مگاهرتز است. این لپ‌تاپ دارای حافظه ۵۱۲ گیگابایت از نوع SSD است که از تکنولوژی NVMe PCIe Gen3 بهره می‌برد. پردازنده گرافیکی این دستگاه Intel Iris Xe است که بدون حافظه گرافیکی مجزا عمل می‌کند و از قابلیت «به اشتراک‌گذاری حافظه» بین حافظه سیستم و حافظه گرافیکی استفاده می‌کند که همین امر موجب می‌شود امور گرافیکی را به صورت متوسط رو به بالا انجام داد. پنل صفحه‌نمایش ۱۶ اینچی لپ‌تاپ Vivobook 16 از نوع IPS Level است و به کاربران تجربه‌ی بی‌نظیری ارائه می‌دهد.

لپ تاپ 16 اینچی ایسوس مدل Vivobook 16 R1605ZA-MB120-i7 1255U 16GB 512SSD

۳۶,۲۹۰,۰۰۰ تومان

۳. لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسر مدل Aspire 3 A315-59G-789P-i7 16GB 512SSD MX550 – کاستوم شده

لپ‌تاپ برای کار‌های گرافیکی

۱.۷۸ کیلوگرم
۱۹.۹×۲۳۸.۴×۳۶۳.۴ میلی‌متر
۵۱۲ گیابایت حافظه داخلی SSD
۱۶ گیگابایت رم با سرعت ۳۲۰۰ مگاهرتز
نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
دو عدد پورت USB 3.0 و یک عدد پورت USB 2.0

لپ‌تاپ ایسر سری ASPIRE 3 از جمله محصولات خوب و باکیفیت شرکت ایسر است. این دستگاه با اندازه ۱۵.۶ اینچی و وزن ۱.۷۸ کیلوگرمی برای افرادی که نیاز به حمل و نقل لپ‌تاپ دارند کارایی دارد. با وجود پردازنده Core i7 و به همراه پردازنده گرافیکی Geforce MX550 و حافظه اختصاصی دو گیگابایتی، عملکرد فوق‌العاده‌ای را برای کاربر فراهم می‌کند و آن را برای استفاده نیمه‌حرفه‌ای گرافیکی مناسب می‌سازد.

از رم ۱۶ گیگابایتی از نوع DDR4 و حافظه داخلی SSD با حجم ۵۱۲ گیگابایتی این لپ‌تاپ هم نباید غافل شد که نقش مهمی را در عملکرد روان آن ایفا می‌کند. لازم به ذکر است که حافظه داخلی این لپ‌تاپ قابل ارتقا خواهد بود. صفحه نمایش این لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی از نوع IPS Level است که کیفیت فول اچ‌دی را برای کاربر فراهم می‌آورد. 

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسر مدل Aspire 3 A315-59G-789P-i7 16GB 512SSD MX550 - کاستوم شده

۴. لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی اچ‌ پی مدل ProBook 450 G9-i7 1255U 16GB 512SSD MX570A

لپ‌تاپ برای کار‌های گرافیکی

۱.۷ کیلوگرم
۳۵۹x۲۳۳x۱۹ میلی‌متر
۵۱۲ گیابایت حافظه داخلی SSD
۱۶ گیگابایت رم با سرعت ۳۲۰۰ مگاهرتز
نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
سه عدد پورت USB 3.0 و یک عدد پورت USB Type-C

لپ‌تاپ اچ پی مدل ProBook 450 G9-i7 با پردازنده Core i7 مدل ۱۲۵۵U از نسل ۱۲ شرکت اینتل با محدوده سرعت ۲.۸ گیگاهرتز و همچنین با ظرفیت رم ۱۶ گیگابایتی از نوع DDR4، از نظر سرعت و پردازش کاملا کاربر را راضی نگه می‌دارد. این لپ‌تاپ سبک‌وزن ۱.۷ کیلوگرمی، برای حمل و نقل بسیار مناسب است. ظرفیت حافظه داخلی این دستگاه ۵۱۲ گیگابایت از نوع PCIe NVMe M.۲ بوده که البته تا ۴ ترابایت هم قابل ارتقا است.

این لپ‌تاپ برای کار‌های گرافیکی از پردازنده گرافیکی GeForce MX570A محصول شرکت NVIDIA و همچنین حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی ۲ گیگابایتی از نوع GDDR6 بهره می‌برد که برای انجام امور گرافیکی و رندرینگ بسیار مناسب است. همچنین صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی از نوع IPS Level است که کیفیت تصویر فول اچ‌دی را برای کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از باتری سه سلولی با ظرفیت ۵۱ وات‌ساعت از جنس لیتیوم پلیمری، می‌توان به راحتی اطمینان حاصل کرد که ماندگاری عمر باتری هیچ نگرانی برای کاربر ایجاد نخواهد کرد.

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌ پی مدل ProBook 450 G9-i7 1255U 16GB 512SSD MX570A
۳ %

۵۲,۸۹۰,۰۰۰

۵۱,۲۹۰,۰۰۰ تومان

۵. لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IHU6-i7 11370H 32GB 1HDD 512SSD GTX1650 – کاستوم شده

لپ‌تاپ برای کار‌های گرافیکی

۲.۲۵ کیلوگرم
۳۵۹x۲۵۱x۲۴.۲ میلی‌متر
ترابایت هارددیسک به همراه ۵۱۲ گیگابایت حافظه از نوع SSD
۳۲ گیگابایت رم با سرعت ۳۲۰۰ مگاهرتز
نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ از نوع IPS Level
دو عدد پورت USB 3.2 و یک عدد پورت USB Type-C

لپ‌تاپ لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IHU6-i7 همانطور که از نام آن پیداست، لپ‌تاپ گیمینگ و مناسب برای انجام امور طراحی سنگین و رندرینگ است. با پردازنده Core i7 مدل ۱۱۳۷۰H نسل ۱۱ اینتل و همچنین ۳۲ گیگابایت رم DDR4 قدرت پردازش این دستگاه را بالا می‌برد. نوع حافظه داخلی این دستگاه از نوع هیبریدی بوده و دارای یک ترابایت هارددیسک به همراه ۵۱۲ گیگابایت SSD است.

پردازنده گرافیکی این لپ‌تاپ GeForce GTX 1650 و محصول شرکت NVIDIA است و ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی دارد که به لطف چنین کارت گرافیکی، به راحتی می‌توانید امور طراحی خود را با این دستگاه انجام دهید. باتری این لپ‌تاپ سه سلولی بوده و دارای ظرفیتی به اندازه ۴۵ وات‌ساعت است.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IHU6-i7 11370H 32GB 1HDD 512SSD GTX1650 - کاستوم شده

۴۸,۴۰۰,۰۰۰ تومان

۶. لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی اچ‌پی مدل Victus 15 FA1093DX-i5 16GB 512SSD RTX3050 – کاستوم شده

لپ‌تاپ برای کار‌های گرافیکی

۲.۲۹ کیلوگرم
۳۵۷.۸x۲۶۴.۱x۲۳.۶ میلی‌متر
 ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD
۱۶ گیگابایت رم با سرعت ۳۲۰۰ مگاهرتز
نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ از نوع IPS Level
دو عدد پورت USB 3.2 و یک عدد پورت USB Type-C

لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی اچ‌پی مدل Victus 15 FA1093DX از پرچم‌داران شرکت HP بوده و گزینه‌ای ایده‌آل برای حرفه گرافیک و حتی گیمینگ است. پردازنده نسل ۱۳ آن محصول شرکت اینتل بوده و سرعت و توان آن به قدری بالاست که این لپ‌تاپ را برای کار‌های گرافیکی بسیار مناسب می‌سازد و از پس انجام امور طراحی متوسط و حتی رو به بالا به خوبی برمی‌آید. این لپ‌تاپ طراحی خاص و زیبایی دارد و وزن آن ۲.۲۹ کیلوگرم است. این دستگاه خوش ساخت با متریالی از جنس پلاستیک و رویه فلزی، استحکام کافی دارد و از نظر کیفیت ساخت کاملا انتظارات را برآورده می‌کند. با وجود پردازنده Core i5 و رم ۱۶ گیگابایت از نوع DDR4 می‌توان انتظار داشت از سرعت پردازش خوبی برخوردار باشد.

با پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3050 به همراه شش گیگابایت VRAM این لپ‌تاپ برای کار‌های گرافیکی حرفه‌ای عملکرد قابل اعتمادی را ارائه می‌دهد. باتری این محصول ۴ سلولی است و با ظرفیت ٧٠ وات‌ساعت شارژدهی خوبی از خود به نمایش می‌گذارد.

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی مدل Victus 15 FA1093DX-i5 16GB 512SSD RTX3050 - کاستوم شده

۴۸,۲۰۰,۰۰۰ تومان

۷. لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل LOQ 15IRH8-i7 13620H 16GB 512SSD RTX4050

لپ‌تاپ لنوو مدل LOQ 15IRH8

۲.۴ کیلوگرم
۳۵۹.۶x۲۶۴.۸x۲۵.۲ میلی‌متر
 ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD
۱۶ گیگابایت رم با سرعت ۵۲۰۰ مگاهرتز
نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
سه عدد پورت USB 3.2 و یک عدد پورت USB Type-C

لپ‌تاپ لنوو مدل LOQ 15IRH8 از سری LOQ در رده بهترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار به شمار می‌رود و از طراحی خاص و زیبایی برخوردار است. این لپ‌تاپ ۲.۴ کیلوگرمی، دارای پردازنده مرکزی Core i7 مدل ۱۳۶۲۰H از نسل ۱۳ است که پردازنده قدرتمندی به حساب می‌آید. این پردازنده از ۱۰ هسته و ۱۶ رشته پردازشی بهره می‌برد و از دامنه فرکانس ۱.۸ تا ۴.۹ گیگاهرتزی برخوردار است.

پردازنده گرافیکی مجتمع آن UHD Graphics محصول شرکت اینتل بوده و برای پردازش های سنگین‌تر از پردازنده گرافیکی GeForce RTX 4050 با ۶ گیگابایت حافظه GDDR6 اختصاصی استفاده می‌کند. رم ۱۶ گیگابایتی DDR5 و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت SSD باعث افزایش سرعت انتقال اطلاعات در این لپ‌تاپ می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توان به باتری چهار سلولی با ظرفیت ۶۰ وات‌ساعت اشاره کرد.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل LOQ 15IRH8-i7 13620H 16GB 512SSD RTX4050

۵۹,۲۹۹,۰۰۰ تومان

۸. لپ‌تاپ ۱۴ اینچی اچ‌ پی مدل Pavilion x360 14t EK1000-i7 16GB 1SSD

لپ‌تاپ Pavilion x360 14t EK1000

۱.۵ کیلوگرم
۳۲۲x۲۱۰x۱۷ میلی‌متر
 یک ترابایت حافظه داخلی SSD
۱۶ گیگابایت رم با سرعت ۳۲۰۰ مگاهرتز
نمایشگر ۱۴ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ IPS Level Full HD
دو عدد پورت USB 3.2 و یک عدد پورت USB Type-C

لپ‌تاپ Pavilion x360 14t EK1000 از سری لپ‌تاپ‌های باکیفیت اچ پی است که برای طراحی ساخته شده. از مهم‌ترین ویژگی‌های این لپ‌تاپ برای کار‌های گرافیکی می‌توان به تبدیل‌پذیری آن اشاره کرد. به این صورت که لولای ۳۶۰ درجه‌ای نمایشگر به شما این امکان را می‌دهد که در هر زاویه‌ای بتوانید با این محصول کار کنید. این دستگاه یک قلم مخصوص هم دارد که در کنار صفحه نمایش لمسی، میتوانید کارهای طراحی یا امور روزمره خود را به راحتی انجام دهید.

پردازنده لپ‌تاپ اچ پی Core i7 مدل ۱۳۵۵U است که عملکرد خوبی دارد و همچنین از حافظه یک ترابایتی از نوع SSD استفاده می‌کند. با کمک این دو ویژگی، اطلاعات سنگین با سرعت بالا پردازش می‌شود. این محصول از رم ۱۶ گیگابایتی از نوع DDR4 بهره می‌برد. 

لپ تاپ 14 اینچی اچ‌ پی مدل Pavilion x360 14t EK1000-i7 16GB 1SSD
۳ %

۶۳,۱۹۰,۰۰۰

۶۱,۵۹۰,۰۰۰ تومان

۹. لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی ام اس آی مدل Cyborg 15 A12VE-i7 12650H 16GB 1SSD RTX4050

لپ‌تاپ ام اس آی مدل Cyborg 15 A12VE

۱.۹۸ کیلوگرم
۳۵۹.۳۶x۲۵۰.۳۴x۲۱.۹۵ میلی‌متر
 یک ترابایت حافظه داخلی SSD
۱۶ گیگابایت رم با سرعت ۳۲۰۰ مگاهرتز
نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
دو عدد پورت USB 3.2 و یک عدد پورت USB Type-C

لپ‌تاپ ام اس آی مدل Cyborg 15 A12VE پردازنده‌ای از سری Core i7 نسل ۱۲ اینتل دارد و محدوده سرعت پردازنده آن ۲.۸ گیگاهرتز است. این پردازنده مرکزی مجتمع UHD Graphics شرکت اینتل دارای ۱۴ هسته و ۲۰ رشته است که به همراه ۱۶ گیگابایت رم DDR5 با سرعت ۴۸۰۰ مگاهرتز (قابل ارتقا تا ۶۴ گیگابایت) و حافظه داخلی یک ترابایتی از نوع SSD، سرعت قابل توجهی در انتقال اطلاعات و پردازش دارد.

پردازنده گرافیکی این لپ‌تاپ مدل GeForce RTX 4050 از شرکت NVIDIA است و دارای ۶ گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR6 است که از DLSS 3 هم پشتیبانی می‌کند و کاملا نیاز‌های کاربر را در خصوص پردازش‌های سنگین برطرف می‌کند. صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی این لپ‌تاپ از فناوری IPS Level بهره می‌برد.

لپ تاپ 15.6 اینچی ام اس آی مدل Cyborg 15 A12VE-i7 12650H 16GB 1SSD RTX4050

۵۸,۷۸۰,۰۰۰ تومان

۱۰. لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل Creator Q530VJ-i7 24GB 1SSD RTX3050 – کاستوم شده

Creator Q530VJ محصول شرکت ایسوس

۱.۸ کیلوگرم
۳۵۶.۳×۲۳۵.۳×۲۰ میلی‌متر
 یک ترابایت حافظه داخلی SSD
۲۴ گیگابایت رم
نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
دو عدد پورت USB 3.2 و دو عدد پورت USB Type-C

لپ‌تاپ ۱.۸ کیلوگرمی Creator Q530VJ محصول شرکت ایسوس، از لپ‌تاپ‌های سبک با  ابعاد ۳۵۶.۳ در ۲۳۵.۳ با ضخامت ۲۰ میلیمتر و با سرعت فوق‌العاده بالا، مخصوص امور مهندسی و یا گرافیکی و طراحی ساخته شده است. این دستگاه از پردازنده Core i7 مدل ۱۳۶۲۰H با فرکانس پردازنده ۲.۴ تا ۴.۹ گیگاهرتز  بهره می‌برد و دارای ۱۰ هسته و ۱۶ رشته است. پردازنده گرافیکی مجتمع آن از نوع Iris Xe محصول شرکت اینتل بوده و برای پردازش سنگین‌تر از پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3050 شرکت NVIDIA استفاده می‌کند.

با کمک ۲۴ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه داخلی SSD، انتقال اطلاعات و سرعت پردازش به شدت بالا می‌رود و کاربران از این نظر کاملا آسوده خاطر خواهند بود. نقطه قوت دیگر این لپ‌تاپ خوش‌ساخت، صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی از نوع OLED آن است که به ما وعده کیفیت تصویر عالی می‌دهد. از باتری سه سلولی با ظرفیت ۷۰ وات ساعت این دستگاه غافل نشویم که قابلیت شارژدهی ۳ تا ۵ ساعت را فراهم می‌کند. با تمام این نکات و ویژگی‌ها به این نتیجه می‌رسیم که این لپ‌تاپ برای کار‌های گرافیکی بسیار مناسب است.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل Creator Q530VJ-i7 24GB 1SSD RTX3050 - کاستوم شده

۶۶,۲۲۰,۰۰۰ تومان

در این مطلب تلاش کردیم تا لپ‌تاپ‌هایی برای کار‌های گرافیکی به شما معرفی کنیم. اگر فکر می‌کنید جای گزینه مناسبی در این لیست خالی است، حتما آن را در قسمت نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجی‌کالا مگ

لپ تاپ 17 اینچی ام اس آی مدل Vector GP78 HX 13VH-i9 13980HX 32GB 2SSD RTX4080

۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰

تومان

لپ تاپ 12.4 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop Go 2-i5 1135G7 4GB 128SSD

۳۶,۶۰۰,۰۰۰

۳۴,۹۰۰,۰۰۰

تومان

سوالات متداول

قابلیت Share memory چیست؟

قابلیت Share Memory یا به‌اصطلاح «به‌اشتراک‌گذاری حافظه»، بین حافظه سیستم و حافظه گرافیکی برای بهینه‌سازی عملکرد استفاده می‌کند. این ویژگی به لپ‌تاپ این امکان را می‌دهد که در اجرای برنامه‌ها و بازی‌های گرافیکی، کیفیت و کارایی قابل‌قبولی داشته باشد، بدون اینکه به حافظه گرافیکی جداگانه نیاز پیدا کند.

آیا لپ‌تاپ برای انجام امور گرافیکی، به سیستم خنک‌کننده قوی نیازمند است؟

بله، لپتاپ‌های گرافیکی در هنگام کار شدیدا می‌توانند گرما تولید کنند. بنابراین سیستم خنک‌کننده قوی و بهینه برای جلوگیری از افزایش دما و کاهش عمر مفید دستگاه ضروری است.



منبع:دیجی کالا

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه