فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

نرم افزار و اپلیکشن

بررسی Poco M6 Proبررسی Poco M6 Pro؛ مدلی جذاب و اقتصادی از پوکو

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه


در مقاله و ویدئوی بررسی Poco M6 Pro همراه ما باشید چرا که قرارست یکی از جذاب‌ترین مدل‌های این برند را بررسی کنیم و ببینیم در ازای قیمت خود، قابلیت‌های چشمگیری را ارائه می‌دهد یا خیر

ویدئوی بررسی Poco M6 Pro

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

خرید اقساطی 19کالاخرید اقساطی 19کالا

می‌توانید بعد از تماشای ویدئو، نگاهی به بررسی زیر بیندازید تا در آخر با خیالی مطمئن اقدام به خرید گوشی کنید.

طراحی

قاب پشتی صاف، اولین موردی است که در طراحی Poco M6 Pro خودنمایی می‌کند. اطراف هر یک از لنزهای دوربین این قاب، حلقه‌های مجزایی قرار گرفتند که کاملاً با رنگ بدنه و لوگوی Poco همخوانی دارند. این محصول با اینکه با بدنه پلاستیکی ساخته شده، اما همچنان وزن مناسبی دارد و تقریباً خوش‌دست است.

ساختار و متریال این گوشی باعث شده تا بتواند با گواهی IP54 خود را در دسته محصولاتی قرار دهد که در برابر پاشش قطرات آب و تا حدی گرد و غبار مقاوم‌اند.

در پنل جلو هم شاهد یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی هستیم که پوکو آن را به صفحه محافظ گویلاگلس ۵ مجهز کرده که این مشخصه نشان می‌دهد، صفحه نمایش تا حد خوبی در برابر خش و ضربه محافظت می‌شود. در ضمن، حسگر اثر انگشت در نمایشگر تعبیه شده که فرآیند شناسایی آن دقیق و سریع انجام می‌شود.

این مدل در بخش صدا، هم به جک هدفون و هم به اسپیکرهای استریو مجهز شده که آنها را می‌توانید در بالا و پایین بدنه مشاهده کنید. طبق تست‌هایی که در بررسی پوکو M6 پرو انجام شده، می‌توان چنین گفت که هر دو اسپیکر حجم بلندی از صدا را تولید می‌کنند.

گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Proگوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro

طراحیطراحی

فروش ویژهفروش ویژه

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایتگوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت

قیمت ویژه: ۵,۰۵۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایتگوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۷,۳۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت رم ۸ گیگابایت

گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE 5G ظرفیت 128 رم 8 گیگابایتگوشی سامسونگ Galaxy S20 FE 5G ظرفیت 128 رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایتگوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۰,۶۴۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

گوشی شیائومی 12X ظرفیت 128 رم 8 گیگابایتگوشی شیائومی 12X ظرفیت 128 رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۴,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی ۱۲X ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی شیائومی Poco M4  5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایتگوشی شیائومی Poco M4  5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco M4 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

نمایشگر

اگر این رنج قیمت گوشی پوکو را مد نظر قرار دهیم، باید بگوییم که نمایشگر آن در شرایط خوبی قرار گرفته است. این صفحه‌نمایش از نوع AMOLED است و توانایی پشتیبانی از رزولوشن ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی در مشخصات آن مشهود است. همچنین میزان روشنایی که این نمایشگر می‌تواند تولید کند هم بالاست. کنتراست بالا و شارپ بودن تصاویر هم مواردی هستند که می‌توانیم به ویژگی‌های صفحه این گوشی نسبت دهیم.

رفرش‌ریت این نمایشگر به صورت تطبیقی تغییر می‌کند. به این صورت که گاهی اوقات برای کم کردن مصرف انرژی از ۱۲۰ به ۶۰ هرتز کاهش پیدا می‌کند. در ضمن، در این محصول خبری از مشخصه پشتیبانی از محتوای HDR نیست و شما می‌توانید این قابلیت را در گوشی‌های گران‌قیمت‌تر پیدا کنید.

سخت افزار

تراشه‌ای که درون این گوشی قرار گرفته، یکی از مدل‌های محبوب مدیاتک، یعنی هلیو G99 اولتراست. در این کلاس قیمتی، شاید بتوان تراشه‌های قدرتمندتری را پیدا کرد، اما همین مدل هم عملکرد رضایت‌بخشی را در بررسی پوکو ام ۶ پرو از خود نشان داده است. طبق معمول، ما برای بررسی اولیه سخت‌افزار، به سراغ تست گیم رفتیم. در بازی Call of Duty، امکان اجرا شدن بازی در گرافیک Medium و فریم ریت High وجود دارد. در واقع، این عملکرد مطابق با همان چیزی است که از یک گوشی در کلاس میان‌رده انتظار داریم.

اگرچه در بازی‌های سنگین‌تر قدرت پردازش چندان زیاد نیست، اما به طور میانگین از عملکرد سخت‎‌افزار این گوشی راضی هستیم. بیشتر این مدل را به کاربرانی پیشنهاد می‌دهیم که برای کارکرد روزمره و معمولی به دنبال دستگاهی می‌گردند که مشکل هنگی یا دیر لود کردن برنامه‌ها نداشته باشد. اگر هم گیمر هستید، باید بگوییم که با انتخاب تنظیمات معمولی، این دستگاه می‌تواند نیاز شما را برطرف سازد.

بررسی پوکو M6 پرو بررسی پوکو M6 پرو

این گوشی در حافظه‌های ۵۱۲ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه شده که می‌توان فضای آنها را از طریق کارت میکرو‌اس‌دی افزایش داد. در آخر هم بگوییم که این محصول از نظر نرم‌افزار با رابط کاربری MIUI 14 بر پایه‌ی اندروید ۱۳ اجرا می‌شود و شیائومی آپدیت هایپراو‌اس را هم برای آن ارسال کرده است.

دوربین

دوربین اصلی از لنز ۶۴ مگاپیکسلی بهره برده که اندازه سنسور آن ۱/۲ اینچ و پیکسل‌های آن ۰.۷ میکرومتر است. بهترین مشخصه‌ای که در این بخش شاهد هستیم، قابلیت OIS یا همان لرزشگیر اپتیکال تصویر است. لنز اولتراواید از فوکوس خودکار پشتیبانی نمی‌کند و نمی‌تواند به عنوان سنسور ماکرو عمل کند. البته نیازی هم به این ویژگی نیست، چراکه خود محصول، به صورت مجزا سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو را دارد.

سیستم دوربین اصلی، پردازش‌های زیادی انجام می‌دهد. درست است که این مورد کمک کرده تا پوست صورت نرم‌تر نشان داده شود، اما از آن طرف باعث شده تا جزئیات در سطح پایین‌تری قرار بگیرد و گاهی پردازش رنگ هم چندان باب میل نیست. در چنین شرایطی توصیه ما به شما این است که با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی عکاسی کنید، چراکه در این حالت محدوده داینامیک بهتر می‌شود و تصاویر هم ظاهر طبیعی‌تری به خود می‌گیرند.

این دوربین بیشتر برای عکاسی پرتره کار خود را خوب انجام می‌دهد. در عکاسی پرتره تشخیص سوژه و مجزاسازی آن به شکلی خوب و مطلوب انجام می‌شود. همچنین رنگ پوست هم در حالت پرتره جذاب ثبت می‌شود و میزان بلوری شدن بخش پشتی هم معقول و مناسب است.

اگر دوست دارید در مورد عملکرد دوربین‌های دیگر و همچنین حالت فیلمبرداری اطلاعات بیشتری کسب کنید، تماشای ویدئوی بررسی پوکو ام ۶ پرو که در بالا قرار دادیم را از دست ندهید.

بررسی پوکو ام 6 پرو بررسی پوکو ام 6 پرو

باتری

این گوشی از حداکثر سرعت ۶۷ واتی، برای شارژ شدن باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری خود پشتیبانی می‌کند. در مدت زمان ۳۰ دقیقه، تقریباً ۷۱ درصد از شارژ اولیه‌ی دستگاه پر می‌شود و برای فول‌شارژ شدن آن تقریباً ۴۹ دقیقه زمان لازم است.

در تست‌هایی که برای بررسی پوکو M6 Pro انجام شد، به این نتیجه رسیدیم که اگر شما تمام کارهای روزمره مانند وب‌گردی، تماشای ویدئو و گشتن در شبکه‌های احتماعی را انجام دهید، حدوداً ۷ ساعت شارژ ارائه می‌دهد. با این اوصاف اگر استفاده شما از گوشی مانند بیشتر کاربران است و بی‌وقفه از آن استفاده نمی‌کنید، بیش از یک روز هم شارژ ارائه خواهد کرد.

بررسی پوکو M6 Pro بررسی پوکو M6 Pro

نتیجه نهایی

با توجه به این رنج قیمت، تقریباً سخت است که بخواهیم ایرادی بر مشخصات این محصول وارد کنیم. هر چند، هنوز هم جا داشت که کمپانی سازنده، به سراغ تراشه قدرتمندتری برود. بهترین مشخصه‌ای که در بررسی گوشی پوکو ام ۶ پرو دیدیم، مربوط به نمایشگر می‌شود. در کل، اگر به تمام مشخصات نگاهی اجمالی بندازیم، در خواهیم یافت که این گوشی می‌تواند نیاز کاربران را در حدی مطلوب برطرف سازد.

شما هم فکر می‌کنید که برای این رنج قیمت، مشخصات بالا کافی هستند؟ اگر این گوشی را مد نظرتان قرار دادید، دلیل انتخابتان جیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای

سوالات متداول

بهترین مشخصات این محصول چه هستند؟

یکی از بهترین بخش‌ها در مشخصات این گوشی، نمایشگر آنست. این صفحه نمایش از نظر رزولوشن، روشنایی، نرخ نوسازی و موارد دیگر عملکرد بسیار خوبی دارد. البته از نظر سخت‌افزار هم این گوشی عملکرد قابل قبولی را ارائه می‌کند که در این مقاله و ویدئو اشاره بیشتری به آن کرده‌ایم.

آیا این محصول ارزش خرید بالایی نسبت به رقیبان خود دارد؟

اگر بخواهیم به تمام مشخصات آن، نگاهی کلی بیندازیم، بله ارزش خرید بالایی نسبت به رقبای خود دارد. با نگاه مجزا به هر بخش، باید بگوییم که این گوشی از نظر نمایشگر عالی است و سخت‌افزار آن هم برای انجام کارهای روزمره مناسب است. برای بررسی کامل‌تر مزایا و معایب این مدل به مقاله مراجعه کنید.



منبع:19 کالا

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه