بررسی محصولات

با راک‌استار مشغول ضبط یک بسته‌ی داستانی دانلودی بودیم • دیجی‌کالا مگ

بسته الحاقی بازی GTA 5

[ad_1]

بازی جی‌تی‌ای ۵ (GTA 5) را می‌توان به راحتی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ساخته شده در تاریخ دانست. عنوانی که توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند و به یکی از پرفروش‌ترین عناوین بازی تبدیل شود. شرکت سازنده جی‌تی‌ای ۵ یعنی راکستار (Rockstar) حدود ۱۰ سال به طور کامل از بازی خود پشتیبانی کرد و سال گذشته نیز شماره ۶ مجموعه جی‌تی‌ای را معرفی کرد.

حال که دیگر مدت زیادی از عرضه جی‌تی‌ای ۵ گذشته و شماره بعدی این مجموعه هم معرفی شده است، طرفداران انتظار ندارند که محتوای خاصی برای جی‌تی‌ای ۵ عرضه شود. از طرفی انتظار هم نمی‌رود که اخبار زیادی حول این بازی منتشر شود به دلیل اینکه سن نسبتاً زیادی در دنیای گیمینگ داشته و بیش از ۱۰ سال است که حضور دارد.

حال یکی از صداگذاران بازی جی‌تی‌ای ۵ به نام استیون اوگ (Steven Ogg) اعلام کرده که راکستار در ابتدا قصد داشته تا یک بسته الحاقی با تمرکز بر شخصیت ترور (Trevor) بسازد. همانطور که مشخص است این پروژه به مرحله نهایی شدن نرسید و شرکت راکستار نتوانست این بسته الحاقی را برای بازی جی‌تی‌ای ۵ عرضه کند.

بسته الحاقی GTA 5

نکته مهم در مورد بازی جی‌تی‌ای ۵ آزادی عمل بود. چیزی که باعث شد کاربران بسیار زیادی را به خود جذب کرده و چندین سال زنده بماند.

در مصاحبه اخیر، اوگ در کنار دو صداگذار دیگر بازی جی‌تی‌ای ۵ در مورد اتفاقات و روند ساخت این بازی صحبت کردند. همینطور اینکه این سه نفر گفتند که در این بسته الحاقی منحل شده، ترور در نقش یک مأمور FBI بوده و در اصل گذشته این کرکتر جالب را در بازی جی‌تی‌ای ۵ نشان می‌دهد.

طبق چیزی که در این مصاحبه گفته شده، کرکتر ترور مانند همیشه عجیب و نسبتاً افسرده است. با این حال او تمام تلاش خود را کرده تا یک مأمور خوب باشد و این بسته الحاقی در صورت عرضه هیجان بسیار بالایی داشت. همینطور اینکه داستان این کرکتر را کامل کرده و قسمت مجهولی از آن باقی نمی‌گذاشت. همینطور اینکه راکستار قصد داشته تا در یک بسته الحاقی دیگر داستان مایکل، فرنکلین و ترور را کامل کند ولی اینطور که به نظر می‌رسد موفقیت بخش جی‌تی‌ای آنلاین مانع از توسعه بسته‌های الحاقی دیگر شده است.

نکته جالب اینجاست که بازی جی‌تی‌ای آنلاین همچنان طرفداران خود را دارد. با وجود اینکه این بازی هم در کنار جی‌تی‌ای ۵ در سال ۲۰۱۳ عرضه شد و با موفقیت بسیار زیاد به یک بخش جداگانه تبدیل شد همچنان کاربران از آن استقبال کرده و افراد زیادی در طول روز مشغول گشت و گذار در این دنیای جالب هستند.

آینده بازی جی‌تی‌ای آنلاین هنوز مشخص نیست به دلیل اینکه با عرضه جی‌تی‌ای ۶ ممکن است روند آن به طور کامل تغییر کند. مخصوصاً اینکه بازی جدید جی‌تی‌ای نسبت به شماره قبلی ارتقاء عملکردی و گرافیکی بسیار بالایی داشته و امکان دارد که ما شاهد یک بازی جی‌تی‌ای آنلاین جدید که از شماره ۶ این مجموعه برداشته شده است، باشیم.

منبع: IGN

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

[ad_2]

منبع:دیجی کالا