بررسی محصولات

بازی Funko Fusion انتهای تابستان برای کنسول‌های نسل نهم و هشتم عرضه خواهد شد

عرضه بازی فانکو فیوژن

[ad_1]

اکشن فیگورهای فانکو پاپ (Funko Pop) را می‌توان از محبوب‌ترین اکشن فیگورهای دنیای سرگرمی دانست. شرکت فانکو توانسته تا با طراحی خاص خود این مجسمه‌های کوچک را بسیار محبوب کند و در نتیجه طرفداران بسیاری دارند. حال نکته جالب اینجاست که مانند شرکت لگو، فانکو نیز تصمیم گرفته که وارد دنیای گیمینگ بشود و به همین دلیل چندی پیش بازی فانکو فیوژن (Funko Fusion) معرفی شد.

بازی فانکو فیوژن در سبک همکاری (Co-Op) و ماجراجویی است. این بازی قرار است برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم عرضه شده و شرکت سازنده آن را برای کنسول سوییچ و کامپیوتر نیز عرضه خواهد کرد. همینطور اینکه شرکت سازنده این بازی را محدود به یک فروشگاه نکرده و در نتیجه فانکو فیوژن هم در فروشگاه استیم و هم در فروشگاه اپیک حضور خواهد داشت.

یکی از نکات جذاب فانکو فیوژن این است که خود را محدود به یک مجموعه نکرده است. در نتیجه شما با شخصیت‌های مختلفی از سری‌های متفاوت دنیای سرگرمی مثل پارک ژوراسیک و حتی دنیای انیمه روبرو هستید. این بازی به صورت همکاری و ۴ نفره طراحی شده و در نتیجه شما باید با دوستان خود فانکو فیوژن را تجربه کنید. از طرفی حدود ۶۰ شخصیت مختلف از ۲۰ مجموعه متفاوت در این بازی حضور دارند که باعث می‌شود نه تنها تنوع در فانکو فیوژن بسیار بالا باشد بلکه تجربه بازی نیز بسیار لذت بخش باشد.

بازی فانکو فیوژن

چیزی که این بازی را خاص می‌کند ظاهر و فیزیک شخصیت‌های آن است. به این شکل که طراحی همه شخصیت‌های بازی به سبک فانکو بوده و در نتیجه شما با یک سبک طراحی بسیار خاص روبرو هستید. همینطور اینکه شرکت سازنده تمام تلاش خود را کرده تا این بازی برای تمامی سلیقه‌ها مناسب باشد و در نتیجه تنوع در آن بسیار زیاد است.

نکته جالب اینجاست که به دلیل تنوع بسیار در شخصیت‌های فانکو فیوژن شما می‌توانید تیم‌های بسیار جالبی طراحی کنید. به این شکل که شما می‌توانید شخصیت‌های مختلف دنیای سرگرمی را در کنار هم گذاشته و یک تیم بسیار عجیب تشکیل دهید. همین موضوع باعث شده تا افراد با سلایق مختلف هم بتوانند یک تیم بسیار جالب را در بازی فانکو فیوژن بوجود بیاورند.

بازی فانکو فیوژن برای طرفداران این شرکت ساخته شده است. با این حال از لحاظ ظاهری بسیار خاص بوده و در نتیجه می‌تواند افراد زیادی را به خود جذب کند. همینطور اینکه شرکت سازنده تمام تلاش خود را کرده تا این بازی از لحاظ طراحی بسیار دقیق و خوب باشد تا جوانت گیمینگ آن نیز قوی باشد.

بازی فانکو فیوژن در تاریخ ۲۳ شهریور (۱۳ سپتامبر) امسال برای کنسول‌های نسل هشتم، کنسول‌های نسل نهم، کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

[ad_2]

منبع:دیجی کالا