بررسی محصولات

آموزش ساخت استیکر تلگرام در آیفون و اندروید • دیجی‌کالا مگ

استیکر تلگرام آیفون اندروید

[ad_1]

یکی از قابلیت‌های جدید تلگرام که در ۱۴ آوریل ۲۰۲۴ معرفی شد، قابلیت ساخت استیکر است. با این مقاله از دیجی‌کالا مگ همراه باشید تا با قابلیت ساخت استیکر تلگرام در اندروید و آیفون آشنا شوید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 4G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۸,۹۹۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A05s دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

۴,۹۹۹,۰۰۰

۴,۸۰۹,۰۰۰

تومان

ساخت استیکر تلگرام در آیفون و اندروید به کمک ویرایشگر مخصوص

استیکر تلگرام آیفون اندروید

تلگرام به کاربران اجازه می‌دهد استیکرهای مورد علاقه خود را در این برنامه آپلود کنند. برای استفاده از این کار نیاز به استفاده از تلگرام پریمیوم نیست. به تازگی و در آخرین نسخه‌های این برنامه، قابلیتی جذاب ارایه شده که به کمک آن می‌توانید از طریق ویرایشگر داخلی تلگرام، استیکرهای مورد علاقه خود را به صورت رایگان بسازید.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro Max ZDA تک سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - نات اکتیو ریفربیش پارت نامبر F
۴ %

۸۹,۲۵۰,۰۰۰

۸۵,۹۸۹,۰۰۰ تومان

این ابزار به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از گالری یا دوربین خود به راحتی استیکر ایجاد کنید. در ادامه مطلب به آموزش کار با این ابزار برای گوشی‌‌های اندروید و آیفون می‌پردازیم.

چگونه استیکر مخصوص خود را در تلگرام بسازیم؟

استیکر تلگرام آیفون اندروید ۲

استفاده از این ابزار در تلگرام کاملا رایگان است. به کمک ویرایشگر داخلی شما می‌توانید اشیا را از درون عکس خود برش دهید تا از یک بخش از یک تصویر خاص استیکر درست کنید. همچنین می‌توانید به تصاویر خود متن اضافه کنید یا نور تصویر را تغییر دهید.

علاوه بر موضوعات ذکر شده شما می‌توانید استیکرهای از پیش ساخته شده را نیز به تصاویر اضافه کنید. همه این موارد در درون خود آپ صورت می‌گیرد و نیازی به خروج از اپ برای ویرایش تصویر نیست.

نحوه کار با ابزار ساخت استیکر تلگرام

ساخت استیکر

شروع کار با ابزار استیکر‌ساز (sticker tool) ساده است. اما پیش از ساخت استیکر مطمئن شوید که تلگرام روی گوشی اندروید یا آیفون شما به آخرین نسخه آپدیت شده باشد. نحوه عملکرد این ابزار مشابه برنامه استیکرساز واتساپ است. اگر تلگرام شما آپدیت نیست از طریق گوگل پلی استور یا اپ استور نسخه جدید برنامه را دریافت کنید.

همچینی در صورتی که گوشی شما قابلیت دریافت آپدیت جدید ندارد، برای خرید گوشی موبایل می‌توانید از سایت دیجی کالا و محصولات متنوع آن استفاده کنید. برای شروع، یک چت را باز کنید، روی آیکون ایموجی در سمت چپ کادر چت ضربه بزنید و به تب Stickers بروید. آیکون + را مشاهده می‌کنید که به شما اجازه می‌دهد یک استیکر جدید اضافه کنید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A05s دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

۴,۸۹۵,۰۰۰ تومان

اگر قبلا به تلگرام اجازه دسترسی به دوربین و گالری خود را ندادید برای استفاده از این ابزار باید این دسترسی‌ها را تایید کنید. در ادامه از طریق تلگرام تصویر مورد نظر خود را آپلود کنید.

استیکر تلگرام آیفون اندروید ۵

پس از انتخاب عکس، به سراغ اعمال تغییرات می‌رویم. اگر می‌خواهید یک شی را جدا کنید تا یک استیکر بسازید، منتظر بمانید تا پنجره Cut Out an Object ظاهر شود. این پنجره را انتخاب کنید و سپس روی بخشی که می‌خواهید برش دهید، ضربه بزنید.

تا به اینجای کار بخش اعظمی از پروسه ساخت استیکر تلگرام در گوشی اندروید و آیفون انجام شده است در ادامه تلگرام بخش انتخاب شده را روی یک پس زمینه شفاف قرار می‌دهد. از این بخش می‌توانید سایر تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید، این تغییرات می‌تواند شامل: اضافه کردن متن، جابجایی بین تصاویر یا ویرایش نور و… باشد.

بریدن تصویر در ویرایشگر تلگرام

پس از آماده شدن استیکر، می‌توانید روی نماد تیک پایین که در دایره آبی قرار دارد،  ضربه بزنید. استیکر شما آماده است حال می‌توانید آن را برای سایرین ارسال کنید. همچنین امکان ذخیره استیکر یا اضافه کردن به بخش موارد دلخواه (favorite) نیز وجود دارد.

ساخت استیکر در تلگرام

وقتی روی ارسال ضربه می زنید، استیکر شما در چت ظاهر می‌شود. باید توجه داشته باشید که گیرنده می‌تواند استیکرهای شما را به چت‌های دیگر ارسال کند، بنابراین مطمئن شوید از تصاویری برای ساخت استیکر استفاده کنید که از انتشار ان‌ها مطمئن باشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 4G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
۱ %

۹,۰۹۰,۰۰۰

۸,۹۹۹,۰۰۰ تومان

ساخت استیکر تلگرام در اندروید و آیفون، سخن پایانی

در این مقاله به آموزش نحوه ساخت استیکر تلگرام در اندروید و آیفون پرداختیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود در استفاده از این ویژگی را، از طریق کامنت با ما و سایر مخاطبان دیجی‌کالا مگ به اشتراک بگذارید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 4G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۸,۹۹۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A05s دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

۴,۹۹۹,۰۰۰

۴,۸۰۹,۰۰۰

تومان

منبع: makeuseof

سوالات متداول

آیا برای ساخت استیکر تلگرام باید از نسخه پریمیوم در اندروید و آیفون استفاده کنیم؟

خیر- این قابلیت کاملا رایگان است و نیازی به خرید نسخه پریمیوم نیست.

برای ساخت استیکر در تلگرام نیاز به نصب برنامه است؟

خیر. شما بدون نیاز به نصب برنامه جدید و با استفاده ازب ویرایشگر داخلی تلگرام می‌توانید این کار را انجام دهید.

[ad_2]

منبع:دیجی کالا