فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

خودرو و وسایل نقلیه

معرفی رضوانی RR1، کیت بدنه جدید برای پورشه 911 با الهام از دهه 70

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه


رضوانی در پروژه‌ای متفاوت، اقدام به ساخت نسخهٔ خاصی از پورشه ۹۱۱ کرده که از مدل مسابقه‌ای کلاسیک پورشه ۷۸/۹۳۵ الهام گرفته است.

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

رضوانی ساخت سری جدیدی از خودروها را با نام رضوانی رترو آغاز کرده است. این‌ها خودروهایی مدرن با ظاهر کلاسیک هستند که انتظار می‌رود شامل مدل‌های مختلفی باشد. اولین خودرو از این سری، یک پورشه ۹۱۱ با نام RR1 است. این خودرو بر اساس آخرین نسل ۹۱۱ یعنی ۹۹۲ ساخته شده و رضوانی آن را به پانل‌های بدنهٔ فیبر کربنی مجهز که از پورشه ۷۸/۹۳۵ کلاسیک الهام گرفته است. این یک خودروی مسابقه‌ای افسانه‌ای بود که در طول دههٔ ۷۰ بر مسابقات لمانز سلطه داشت.

در RR1، بال بزرگ عقب و طراحی دماغهٔ جلو کاملاً پورشهٔ مسابقه‌ای مذکور را یادآوری می‌کند. رنگ‌آمیزی بدنه نیز با رنگ‌های سفید، قرمز و آبی مشابه نمونهٔ کلاسیک است. یکی از ویژگی‌های جالب این ساختهٔ رضوانی اما استفاده از چراغ‌های جلوی جدیدی مشابه تایکان است. تغییرات RR1 اما بیشتر از بدنهٔ جدید است و رضوانی قصد دارد این خودرو را در سه نسخهٔ مختلف عرضه کند. نسخهٔ اول که RR1 550 نام دارد، بر اساس پورشه ۹۱۱ کاررا S ساخته شده و قدرت آن به ۵۵۰ اسب بخار افزایش پیدا کرده است. این نسخه علاوه بر بدنهٔ جدید که وزن را کاهش می‌دهد، به کمک‌فنرهای اوهلینز TTX-Pro و سیستم اگزوز جدید هم مجهز است.

نسخهٔ بعدی RR1 565 نام دارد و بر اساس ۹۱۱ GT3 ساخته شده است. این نسخه ۵۶۵ اسب بخار قدرت دارد و با گیربکس‌های شش سرعته دستی یا دوکلاچه قابل خریداری خواهد بود. درنهایت، بالاترین نسخه هم RR1 750 است که بر اساس ۹۱۱ توربو S ساخته می‌شود و ۷۵۰ اسب بخار قدرت دارد. رضوانی در این نسخه بسته به خواست خریدار، سیستم تعلیق با تنظیم خیابان یا پیست را ارائه خواهد کرد.

رضوانی مجموعاً تنها ۵۰ دستگاه RR1 تولید خواهد کرد. قیمت این کیت از ۱۴۹ هزار دلار آغاز می‌شود و این رقم شامل قیمت پورشه ۹۱۱ اصلی نخواهد بود که باید توسط خریداران تهیه شود. همچنین رضوانی اعلام کرده است که پس از فروش پنج دستگاه، قیمت‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای





پدال

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه