فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

خودرو و وسایل نقلیه

غرفه نبکا با اسکای ول ET5، نخستین خودروساز برقی کشور در اتو اکسپو تهران 1402 + عکس

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه


شرکت نبکا به عنوان یک خودروساز تازه تاسیس در زمینه تولید و مونتاژ خودروهای تمام برقی در ایران، با حضور در پنجمین دوره نمایشگاه خودرو تهران تحت عنوان اتو اکسپو تهران 1402، نخستین محصول تکاک برقی مونتاژی در کشور را به نمایش عموم در آورده است.

این رویداد خودرویی که از 9 الی 15 بهمن ماه 1402 در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب در حال برگزاری است، پذیرای اسکای‌ول ET5 به عنوان نخستین محصول مونتاژی تمام برقی در کشور است که توجه بازدیدکنندگگان بسیاری را به خود جلب کرده است.

شواهد حاکی از آن است که شرکت نبکا قصد دارد در آینده‌ای نزدیک سایر محصولات اسکای‌ول را به سبد محصولات خود بیافزاید. بر این اساس می‌توان گفت که این شرکت یکی از پیشگامان در زمینه تولید و عرضه خودروهای برقی خواهد بود که با به نمایش درآوردن نخستین محصول مونتاژی خود در این نمایشگاه، نوید فعالیت گسترده خود را به علاقه‌مندان داده است.

غرفه شرکت نبکا در سالن U مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، علاوه‌بر نمایش تعدادی از خودروهای مونتاژی ET5 با رنگ‌بندی متنوع، مجموعه پک باتری‌های این خودروی الکتریکی به همراه شارژهای آن را به نمایش گذاشته که برای بسیاری از بازدیدکنندگان جالب توجه بوده است. چرا که نوع سیستم الکتریکی و عملکرد باتری‌های خودروهای برقی برای بسیاری از افراد جالب توجه بوده که این شرکت با ارج نهادن به خواسته مخاطبان، سعی بر این داشته تا در کنار معرفی محصول جدید خود، بر دانش فنی مخاطبان نیز بیافزاید.

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

اسکای‌ول ET5

نگاهی به ویژگی‌های اسکای‌ول ET5

اسکای‌ول ET5 یکی از خودروهای برقی نوین و پیشرو در صنعت خودرو کشور خواهد بود که با بهره‌گیری از تکنولوژی‌ روز برخوردار است. قلب تپنده این خودرو را موتور الکتریکی 204 اسب‌بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور تشکیل می‌دهد که عملکردی مناسب، کم‌سروصدا و با بازدهی بالا دارد. این موتور، توانایی بازیابی بیش از 30 درصد انرژی ترمز را داشته و مصرف سوخت را به حداقل می‌رساند.

برای این خودروی تمام برقی از پکیج باتری ۷۲ کیلووات ساعتی با سیستم آب خنک استفاده شده است، که در عرض ۳۵ دقیقه طی شارژ سریع از ۲۰ به ۸۰ درصد می رسد و از طرفی دیگر، طی شارژ عادی ۱۲ ساعته کاملاً پر می شود. طول عمر باتری این خودرو اجازه طی مسافت 520 کیلومتر را با یکبار شارژ می‌دهد که رکوردی قابل توجه در خودروهای برقی محسوب می‌شود. حداکثر سرعت 150 کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا 100 کیلومتر 9.6 ثانیه‌ای از دیگر ویژگی‌های فنی این کراس‌اوور تمام برقی است.

از امکانات و تجهیزات رفاهی این خودرو می‌توان به شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، سقف پانوراما، نورپردازی کابین، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار خطی، رادار نقطه کور، رانندگی بین خطوط خودکار، ترمز اضطراری، کروز کنترل هوشمند، صندلی VIP و تخت‌خواب‌شو راننده، کول‌باکس، شیب سنج، گرم‌کن و سردکن صندلی های جلو، خروجی برق ۲۲۰ ولت، سیستم تصفیه هوای درون کابین PM2.5 و … اشاره کرد.



خودرو بانک

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه