علم و فن آوری

ایلان ماسک در خفا برای رقابت‌ با بانک‌ها آماده می‌شود

[ad_1]

تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که حساب کاربری رسمی X Payments در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، مربوط به ویژگی پرداخت‌های درون‌برنامه‌‌ای این پلتفرم است و احتمالاً از رمزارز برای انجام تراکنش‌ها استفاده خواهد کرد.

پیش‌بینی می‌شود که شبکه‌ی اجتماعی ایکس تا نیمه‌ی دوم ۲۰۲۴ خدمات پرداخت درون‌‌برنامه‌ای خود را معرفی کند. در همین زمینه، اکانتی جدید در این پلتفرم ایجاد شده است. با‌این‌حال، مشخص نیست که آیا از شیوه‌های پرداخت سنتی استفاده می‌کند یا مبتنی‌بر کریپتو خواهد بود.

صفحه اکانت xpayments در ایکس برای پرداختهای درون برنامه

حساب کاربری با اسم X Payments که به‌تازگی ساخته شده است، نشان تاًیید طلایی دارد و با حرف X شروع می‌شود. این اکانت توجه فعالان رمزارزها را به خودش جلب کرده است. تیک طلایی رنگ در ایکس مربوط به سازمان‌ها است و گفته می‌شود که این حساب کاربری به بخش مالی ایکس تعلق دارد.

یکی از کاربران فعال درزمینه‌ی کریپتو با ۱۶۹ هزار دنبال‌کننده در پست اخیر خود نوشته است: «بخش پرداخت‌های ایکس راه‌اندازی می‌شود. منطقی به‌نظر می‌رسد که ایکس‌کوین‌هایی مانند XRP یا XLM یا XDC استفاده شوند.»

ایلان ماسک از رمزارز Dogecoin برای پرداخت در فروشگاه تسلا استفاده می‌کند و بسیاری اظهارنظر کرده‌اند که احتمالاً از همین رمزارز در ایکس نیز بهره می‌برد. جامعه‌ی کریپتو مدتی است که اشاره‌هایی از ماسک و برخی حساب‌های رسمی ایکس دریافت می‌کنند که نشان می‌دهند DOGE محتمل‌ترین گزینه در آینده خواهد بود.

از زمانی‌که ماسک در آوریل ۲۰۲۲ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۱) توییتر را ازآنِ خود کرد، با‌توجه‌به اینکه او دیدگاه‌های خود را درباره‌ی کریپتو به‌طور مداوم در گذشته بیان کرده است، پیش‌بینی‌های زیادی از تحولات گسترده در این پلتفرم شبکه‌ی اجتماعی و احتمال ورود آن به رمزارزها وجود داشته است.

پیش‌از‌این نیز، از ماسک نقل شده بود که ایکس درنهایت قابلیت انجام همه‌ی امور مالی کاربرانش را پیدا خواهد کرد.



[ad_2]

منبع:زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *