علم و فن آوری

این گوشی ۱۴ میلیونی ارزان‌ترین پرچم‌دار دنیا خواهد بود!

[ad_1]

طبق گزارش‌ها، سری GT ریلمی قرار است عضوی به نام Realme GT Neo 6 داشته باشد؛ موبایلی با پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 و فریم آلومینیومی. در کمال تعجب، قیمت گوشی ریلمی GT Neo 6 تنها ۲۷۵ دلار خواهد بود. اگرچه گوشی‌های ساخت چین معمولاً از گوشی‌های ساخت اروپا و آمریکا ارزان‌تر هستند، همچنان عرضه‌ی گوشی با تراشه کوالکام و قیمت پایین، عجیب به‌نظر می‌رسد.

به‌گزارش تِک‌گویینگ، گوشی ریلمی GT Neo 6 بسیار مشابه گوشی ریلمی GT5 است که آن گوشی هم به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام مجهز بود. باید منتظر بمانیم و ببینیم ریلمی برای کاهش قیمت گوشی جدید خود دقیقاً چه برنامه‌ای دارد.

این شرکت گوشی GT Neo 5 ریلمی را که در بازار جهانی با نام ریلمی GT3 دردسترس قرار دارد، در اوایل سال جاری عرضه کرد و نسل قبل آن یعنی ریلمی GT Neo 3 نیز در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ از راه رسید. با توجه به اینکه ریلمی در دو سال اخیر بهترین زمان عرضه‌ی خود را به سری گوشی‌های GT Neo اختصاص داده است، عرضه‌ی GT Neo 6 در سال آینده هم محتمل‌تر می‌شود.

بااین‌حال در‌حال‌حاضر همه‌ی نگاه‌ها به گوشی ریلمی GT5 پرو است که به‌زودی از راه می‌رسد و چینی‌ها انتظار دارند بتواند به رقیبی برای گوشی شیائومی ۱۴ پرو و گوشی میت ۶۰ پرو پلاس هواوی تبدیل شود.

[ad_2]

زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *