بررسی محصولات

Hunters تابستان روی موبایل و سوییچ عرضه خواهد شد؛ تریلر آن را ببینید • دیجی‌کالا مگ

Star Wars Hunters

[ad_1]

در این چند سال اخیر ما شاهد چندین بازی مختلف از مجموعه جنگ ستارگان بودیم. حال نوبت به یک بازی انحصاری برای پلتفرم موبایل از این مجموعه رسیده و بازی جنگ ستارگان: شکارچیان (Star Wars: Hunters) توسط شرکت Zynga معرفی شده است.

این بازی در سبک سوم شخص رقابتی و مبارزه بوده که به صورت کاملاً رایگان عرضه خواهد شد. البته همانطور که انتظار می رود بازی شکارچیان دارای خریدهای درون برنامه‌ای بوده و به همین دلیل نمی‌توان گفت که کاملاً رایگان است.

در این بازی جدید از جنگ ستارگان شما با شکارچیان دنیای این مجموعه روبرو هستید. این افراد در دنیای وسپارا (Vespaara) قرار گرفته و با یکدیگر مبارزه می‌کنند. در این بازی شما با چندین سبک مختلف از مبارزه روبرو هستید که باید در آن ها با دشمنان رقابت کرده و پیروز شوید.

شکارچیان دارای چندین منطقه مختلف در سیاره وسپارا بوده و کاربران با تنوع بسیار خوبی در این بازی روبرو هستند. از طرفی عنوان جدید جنگ ستارگان چندین کلاس مختلف و قابل شخصی سازی دارد که باعث شده جذابیت بازی چندین برابر بشود.

اگر شما با دنیای جنگ ستارگان آشنایی داشته باشید، می‌دانید که سیاره وسپارا یک سیاره تجاری است. به این معنا که هر چیزی در این سیاره وجود دارد ولی شما باید حاضر باشید برای آن هزینه پرداخت کنید. از طرفی طراحی این سیاره بسیار زیبا بوده و دنیای خاصی دارد. همین موضوع باعث شده که در بازی شکارچیان کاربران به سیاره وسپارا رفته تا آزادی عمل بسیار زیادی در آن داشته باشند. نکته جالب اینجاست که شرکت سازنده از یک دنیای پویا برای این بازی استفاده کرده تا حتی در یک محیط هم شما شاهد شرایط مشابه نباشید.

معرفی بازی Star Wars: Hunters

بازی شکارچیان یک عنوان جدید و خاص از دنیای جنگ ستارگان است که برای پلتفرم موبایل عرضه شده و پتانسیل این را دارد که به یک بازی بسیار موفق تبدیل شود.

در بازی شکارچیان چندین منطقه مختلف برای مبارزه وجود دارد و مناطق بازی هم به شرح زیر هستند:

  1. روستای ایووک (Ewok Village): این منطقه بر اساس جنگل قمر (Moon) در اندور (Endor) ساخته شده است. در نتیجه شما با یک فرهنگ و محیط خاص که برگرفته از موجودات ایووک است روبرو هستید. این محیط برای مبارزه‌های مختلف بسیار مناسب است و پوشش خوبی دارد که باعث می‌شود افرادی که به کمپ کردن علاقه دارند، از آن لذت ببرند!
  2. مسابقات ماس اسپا (Mos Espa Podrace): این محیط مبارزه برای افرادی ساخته شده که به هیجان در مبارزه علاقه دارند. به این شکل که شما با پادها در این محیط روبرو هستید و می توانید از آن‌ها در مبارزه استفاده کنید.
  3. منطقه دریایی دون (Dune Sea Outpost): این منطقه در اصل یک مقر تجارت قدیمی است که در قسمت تتویین (Tatooine) قرار دارد. شما در این منطقه با موجودات مختلفی روبرو هستید و شخصیت های آشنایی در آن وجود دارد. همینطور اینکه از لحاظ طراحی این منطقه به شکلی ساخته شده که یک محل مناسب برای پنهان کردن اقلام دزدی است.
  4. دث استار کراسفایر (Death Star Crossfire): مبارزه در این منطقه هیجان بسیار زیادی دارد. به دلیل اینکه در بالای سر شما تای فایترها و ایکس وینگ‌ها در حال مبارزه هستند و شرایط محیط بسیار خاص است.
  5. وندور ریل یارد (Vandor Railyard): این منطقه دارای چندین حالت مختلف است که باعث شده مبارزه در آن بسیار خاص و دشوار باشد. در این منطقه دشمن کاربران فقط افراد دیگر نیستند بلکه محیط نیز چندان به کاربران در مبارزه کمک نخواهد کرد.

از لحاظ گیم‌پلی این بازی دارای چهار حالت مختلف است. همینطور اینکه ۳ کلاس تانک، حمله و پشتیبانی هم در بازی شکارچیان وجود دارد تا افراد با سبک بازی مختلف بتوانند حق انتخاب داشته باشند. نکته اینجاست که شما در این بازی باید یک تیم بسیار خوب و با همکاری کلاس‌های مختلف بسازید تا بهترین عملکرد را داشته و در مبارزات مختلف پیروز بشوید.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

[ad_2]

منبع:دیجی کالا