نرم افزار و اپلیکشن

معرفی گوشی گیمینگ ارزان از برندهای مختلف

[ad_1]

بهترین گوشی گیمینگ ارزان در بازار چه مدلی است؟ آیا می‌توان برای بازی از یک مدل ارزان هم استفاده کرد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال حتماً ویدئو زیر را تماشا کنید و سپس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ویدئو بهترین گوشی های گیمینگ ارزان را تماشا کنید


برخی گیمرها به کیفیت گوشی بیش از قیمت آن اهمیت می‌دهند. برخی افراد نیز به دنبال گوشی های گیمینگ ارزان قیمت هستند که با صرف هزینه‌ای کمتر بتوانند از ویژگی‌های مورد نیاز برای اجرای بازی بهره ببرند. در ادامه به بررسی انواع گوشی گیمینگ ارزان از برندهای مختلف می‌پردازیم.

خرید اقساطی 19کالاخرید اقساطی 19کالا

گوشی گیمینگ شیائومی ارزان

برند شیائومی یکی از فعال‌ترین سازندگان موبایل بوده که آپشن‌های متنوعی برای اقشار مختلف ارائه می‌دهد. این برند خط تولید اختصاصی گوشی گیمینگ شیائومی را برای گیمرهای حرفه‌ای تحت عنوان بلک شارک‌ دارد، اما اندکی بعد خط تولید موفق ردمی نیز به این عرضه ورود کرد و گوشی‌های بسیار قدرتمندی با طراحی مخصوص گیم و با خط تولید K روانه بازار کرد که البته قیمت نسبتاً بالایی دارند. البته این سری بیشتر مخصوص بازار چین طراحی شده و کمتر در بازار داخلی شاهد آن هستیم.

گرچه گوشی شیائومی چند خط مجزا برای مدل‌های گیمینگ دارد، اما در کلاس‌های اقتصادی نیز برای افرادی که قصد دارند کمی چاشنی گیم هم به امور روزانه خود اضافه کنند، چندین موبایل گیمینگ ارزان پیدا می‌شود. گوشی های گیمینگ شیائومی ارزان در محدوده قیمتی مناسبی قرار دارند و در این مقاله سعی کردیم به برخی از خوش قیمت‌ترین آن‌ها اشاره کنیم…

  • XiaomiRedmiNote12S
  • RedmiNote134G
  • Redmi12
  • Redmi10 5G

گوشی گیمینگ ارزانگوشی گیمینگ ارزان

XiaomiRedmiNote12S

این مدل یک گوشی گیمینگ شیائومی ارزان قیمت بوده که ویژگی‌های برجسته‌ای دارد. از امکانات منحصر‌به‌فرد آن می‌توان به قدرت چشمگیر جفت شدن تراشه مدیاتک Helio G96 با حداکثر ۸ گیگابایت رم اشاره کرد که عملکرد بسیار خوبی برای اجرای بازی‌ها دارد. علاوه بر این یک نمایشگر آمولد ۶.۴۳ اینچی با رزولوشن ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل و رفرش ریت ۹۰ هرتزی هم برای آن در نظر گرفته شده که لذت بازی را دو چندان می‌کند. نوت ۱۲ اس از بلندگوهای استریو نیز پشتیبانی می‌کند که یکی از بهترین مشخصه‌های این گوشی گیمینگ شیائومی ارزان محسوب می‌شود.

گوشی شیائومی Redmi Note 12Sگوشی شیائومی Redmi Note 12S

گوشی شیائومی Redmi Note 12S

این گوشی گیمینگ ارزان دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپریست که امکان اجرای طولانی‌تر بازی را به شما می‌دهد و همچنین با برخورداری از فست شارژ ۱۸ واتی، در زمان معقولی فول شارژ می‌شود.

گوشی گیمینگ ارزان گوشی گیمینگ ارزان

فروش ویژهفروش ویژه

گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایتگوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۴,۷۵۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایتگوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت

قیمت ویژه: ۵,۹۳۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایتگوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۹,۵۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایتگوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۶,۴۴۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایتگوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت

قیمت ویژه: ۲۵,۵۱۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایتگوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۳,۳۵۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

RedmiNote134G

به دنبال بهترین گوشی برای بازی پابجی ارزان قیمت می‌گردید و نمی‌دانید چه مدلی انتخاب کنید؟ شیائومی انتخاب‌های مناسبی در این زمینه در اختیارتان قرار می‌دهد و این مدل یکی از بهترین گوشی های گیمینگ ارزان محسوب می‌شود که عملکرد خوبی در اجرای بازی‌های گرافیکی دارد.

این مدل تراشه Snapdragon 685 را در قلب خود جای داده که بدون شک برای یک گوشی میانرده در مدیریت بازی بسیار خوب عمل می‌کند و توانسته از ردمی نوت ۱۳ یک گوشی برای گیم ارزان و مناسب بسازد.

این گوشی گیمینگ ارزان با کسب امتیاز ۳۸۳۴۰۷ از بنچمارک آنتوتو ارزش‌های خود را نشان داده و همانطور که اشاره کردیم توانایی اجرای اکثر بازی‌های گرافیکی را بدون افت فریم و لگ دارد. به لطف نمایشگر عالی و پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، هنگام بازی و تماشای فیلم تجربه بی‌نظیری برای شما رقم می‌خورد. همچنین پیک روشنایی این صفحه نمایش به ۱۸۰۰ نیت می‌رسد و این یعنی زیر نور مستقیم آفتاب هم بدون هیچ مشکلی می‌توانید با آن کار کنید.

گوشی گیمینگ با قیمت مناسبگوشی گیمینگ با قیمت مناسب

یک باتری حجیم برای این گوشی گیمینگ ارزان شیائومی در نظر گرفته شده که از فست شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. برای شارژ کامل این باتری حدود ۷۰ دقیقه زمان لازم است و به راحتی تا یک روز کامل دوام می‌آورد. ناگفته نماند این گوشی نرم‌افزاری بروزی دارد و پشتیبانی خوبی تا ۳ سال آینده از آن خواهد شد که ارزش خریدش را بالا می‌برد. عملکرد عالی این گوشی در بازی‌های گرافیکی باعث شده تا آن را به عنوان بهترین گوشی برای پابجی ارزان نیز بشناسند.

Redmi12

یکی از اقتصادی‌ترین محصولات شیائومی که می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین گوشی های گیمینگ ارزان هم یاد کرد. شیائومی ردمی ۱۲ قدرت خود را از تراشه نام آشنای Helio G88 می‌گیرد که شاید لیتوگرافی جدیدی نداشته باشد، اما به خوبی روی این گوشی سوار شده و هماهنگی مناسبی با نرم افزار دارد. باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری در کنار فست شارژ ۱۸ واتی به خوبی توانسته نیاز کاربران را برآورده سازد و به راحتی تا یک روز کامل می‌توانید روی آن حساب باز کنید. در قسمت نمایشگر با این که پنل IPS LCD است، اما رفرش ریت ۹۰ هرتزی دارد و کیفیت قابل‌قبولی را ارائه می‌دهد. این مدل امتیاز آنتوتویی نزدیک به ۲۵۰ هزار دارد که نشان می‌دهد برای اجرای بازی‌ها با گرافیک Low و مدیوم مناسب است و به عنوان یک گوشی گیمینگ ارزان عملکرد رضایت بخشی دارد.

گوشی شیائومی Redmi 12 گوشی شیائومی Redmi 12

گوشی شیائومی Redmi 12

گوشی گیمینگ شیائومی ارزان گوشی گیمینگ شیائومی ارزان

Redmi10 5G

احتمالاً از دیدن نام این مدل در لیست گوشی گیمینگ ارزان شیائومی متعجب شدید، اما با اینکه سری جدید ردمی روانه بازار شده و ارزش خرید بالایی هم دارد، اما ردمی ۱۰ ۵g نیز اکنون در رنج قیمتی مناسبی قرار گرفته که می‌تواند برای دوستداران ارزان ترین گوشی گیمینگ جذاب باشد. در بطن این مدل از تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ استفاده شده که از پایداری بالایی برخوردارست و نمره آنتوتو قابل قبولی دارد که برای اجرای بازی‌ها مناسب است.

گرچه نباید انتظار داشته باشید مثل یک پرچمدار عمل کند، اما در رنج قیمتی خود یکی از بهترین‌هاست. یک نمایشگر بزرگ با پشتیبانی از رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی نیز برای آن در نظر گرفته شده که با اینکه از نوع IPS LCD است، اما کیفیت و رزولوشنی عالی دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری به همراه فست شارژ، تکمیل‌‍کننده این ترکیب اقتصادی برای گیمرهاست. گرچه فست شارژ ۱۸ واتی با ایده‌آل یک گیمر حرفه‌ای فاصله دارد، اما با توجه به قیمت این محصول، راضی کننده است.

گوشی ارزان گیمینگگوشی ارزان گیمینگ

گوشی گیمینگ پوکو ارزان

برند چینی پوکو که چندی می‌شود که از شیائومی جدا شده، از همان ابتدا سیاست کاری خود را بر ساخت گوشی های گیمینگ ارزان بنا نهاد و در این زمینه نیز موفق بود. اگر دنبال گوشی گیمینگ ارزان و با امکانات عالی هستید، حتماً محصولات پوکو را نیز مدنظر قرار دهید. حضور پوکو در تمام لیست‌های راهنمای خرید گوشی و گیمینگ ارزان بسیار پررنگ بوده و معمولاً نمایندگان زیادی در کلاس میان‌رده برای دوستداران گیم دارد.

Poco M6 Pro

گوشی پوکو M6 پرو شاید بهترین مدل گیمینگ اقتصادی پوکو در سال ۲۰۲۴ باشد که توانسته خیلی زود خود را در دل کاربران جا کند. این مدل قدرت خود را از چیپست Helio G99 Ultra می‌گیرد که در این کلاس قیمتی عملکرد رضایت بخشی در اجرای گیم از خود به جا گذاشته است. نمایشگر عالی با پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی در کنار باتری حجیم، پکیجی ایده‌ال را به کاربران برای گیم ارائه می‌دهد. ناگفته نماند یکی از نقاط مثبت و مهم این مدل، پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی است که شما را برای فول شارژ شدن باتری و برگشتن به ادامه بازیتان زیاد منتظر نمی‌گذارد.

گوشی اقتصادی گیمینگگوشی اقتصادی گیمینگ

PocoM5

اگر بخواهیم یک گوشی گیمینگ ارزان پوکو معرفی کنیم که ویژگی‌های مطلوبی برای بازی داشته باشد، بدون شک از پوکو M5 نام می‌بریم. این گوشی از چیپست مدیاتک Helio G99 بهره برده که عملکرد روان و مطلوبی را برای اجرای بازی از خود نشان داده و توانسته امتیاز خوب ۴۱۹۵۷۲ را از بنچمارک آنتوتو بگیرد. این مدل در چند نسخه‌ با رم و حافظه متفاوت راهی بازار شده و از کاندیدای ارزانترین گوشی گیمینگ پوکو در سال اخیر است.

ارزان ترین گوشی گیمینگارزان ترین گوشی گیمینگ

نمایشگر این مدل از نرخ‌نوسازی ۹۰ هرتز برخوردارست که پیمایش روانی را هنگام بازی برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آن می‌تواند برای استفاده متوسط تا یک روز و نیم دوام بیاورد، سرعت شارژ در این نسخه چنگی به دل نمی‌زند و ۱۸ واتیست و برای فول شارژ کردن آن به بیش از یک ساعت زمان نیاز دارید. پوکو از معدود برندهایی است که تمرکز زیادی روی گیمرها دارد و به تولید گوشی گیمینگ ارزان می‌پردازد.

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5

PocoM5s

این مدل با توجه به مشخصات و قیمتی که دارد، یکی از گوشی های گیمینگ ارزان محسوب می‌شود که گیمرهای زیادی را به سمت خود جذب کرده است. این مدل به واسطه تراشه Helio G95 می‌تواند به راحتی و بدون مشکل از پس اجرای گرافیکی‌ترین بازی‌های موجود در بازار برآید و آن‌ها را با تنظیمات گرافیکی مناسب اجرا کند، امتیاز آنتوتو این گوشی ۴۱۳ هزار است که در نوع خود واقعاً بی‌رقیب بوده و جزء بهترین گوشی های گیمینگ ارزان در بازار محسوب می‌شود.

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5sگوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s

علاوه‌بر موارد گفته شده، پوکو m5s به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده که با فست شارژ ۳۳ واتی خود تنها در نیم ساعت، ۶۴درصد شارژ می‌شود که برای یک گیمر ایده‌آل است.

نمایشگر باکیفیت AMOLED نیز تکمیل‌کننده این پکیج عالی برای بازیست و می‌تواند لذت و هیجان بازی را برای شما دوچندان کند. نصب بهترین بازی گوشی های اندرویدی روی این مدل بسیار راحت بوده و شما می‌توانید انواع گیم‌های گرافیکی را با بالاترین سرعت روی آن اجرا کنید.

گوشی گیمینگ قیمت مناسبگوشی گیمینگ قیمت مناسب

گوشی گیمینگ سامسونگ ارزان

قیمت گوشی سامسونگ نسبت به رقبای چینی همواره بالاتر بوده، اما در این که گوشی‌های سامسونگ از هر نظر عالی هستند؛ هیچ شکی وجود ندارد. این کمپانی همیشه سعی داشته از بهترین امکانات نظیر پردازنده قوی، نمایشگر باکیفیت و بزرگ، حافظه و رم زیاد استفاده کند تا محبوبیت و فروش بالای خود را حفظ کند.

در ادامه به معرفی مدل‌های ارزان این برند می‌پردازیم، اما اگر کلاس‌های بالاتر را برای بازی مد نظر دارید در مقاله گوشی گیمینگ سامسونگ مدل‌های خوب بازار را معرفی کرده‌ایم.

  • GalaxyA25
  • GalaxyA05s
  • Galaxy A15 4G

قیمت گوشی گیمینگ ارزانقیمت گوشی گیمینگ ارزان

GalaxyA25

یکی از گوشی های گیمینگ ارزان در بازه‌ی قیمتی زیر ۲۰۰دلار که می‌تواند برای گیمرها جذاب باشد. همانطور که از سامسونگ انتظار می‌رود، نمایشگر این مدل کیفیتی عالی دارد و رنگ‌ها به صورت زنده، اما سچوره نشده نمایش می‌دهد. همچنین زاویه دید گسترده، روشنایی زیاد و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی صفحه نمایش باعث شده تا هنگام اجرای بازی، محتوا در آن کاملاً واضح دیده شود.

گوشی گیمینگ اقتصادیگوشی گیمینگ اقتصادی

گوشی A25 از تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ بهره می‌برد و موفق شده امتیاز بسیار خوب ۴۷۷ هزار را از آنتوتو به دست آورد. تقریباً تمامی بازی‌های گرافیکی با بهترین کیفیت در این گوشی قابل‌اجراست و اگر گیمر هستید، بعیدست شما را ناامید کند. ناگفته نماند این گوشی از باتری حجیم و مناسبی نیز بهره می‌برد و به راحتی می‌توانید روی آن حساب کنید. اگر دنبال یک گوشی گیمینگ سامسونگ ارزان قیمت و قدرتمند هستید، این مدل می‌تواند گزینه ایده‌آلتان باشد.

GalaxyA05s

گوشی A05s را می‌توان ارزان ترین گوشی گیمینگ سامسونگ دانست که به لطف تراشه Snapdragon 680 4G می‌تواند بازی‌های معروف و مطرح بازار را با میزان گرافیک پایین اجرا کند، علاوه‌بر این نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی در کنار باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپری، می‌تواند رضایت خاطر یک گیمر در محدوده گوشی‌های اقتصادی را جلب کند. این مدل از جمله گوشی های گیمینگ ارزان و اقتصادی است که عملکرد قابل قبولی در زمینه بازی دارد، اما نباید آن را با مدل‌های گران‌تر مقایسه کنید و بیشتر برای بازی‌های سبک مناسب است.

Galaxy A15 4G

گوشی A15 در دو ورژن و با پردازنده‌های متفاوت روانه بازار شده که هر دو در لیست گوشی های گیمینگ ارزان جا می‌گیرند که ما قصد داریم به نسخه ۴G آن که به چیپست Helio G99 مجهز شده بپردازیم. گرچه از نظر تجربه گیمینگ تفاوت چندانی بین ورژن‌های عرضه شده نیست و سرعت تقریباً یکسانی را از آن‌ها شاهد هستیم.

گوشی ارزان برای گیمگوشی ارزان برای گیم

نمایشگر این مدل به واسطه پشتیبانی از رفرش ریت ۹۰ هرتزی در اجرای بازی‌ها عملکرد قابل قبولی دارد و خوشبختانه باتری حجیم آن نیز تا یک روز کامل دوام می‌آورد و می‌توانید بک پکیج اقتصادی و ایده‌آل را با قیمتی مناسب در این مدل تجربه کنید.

گوشی برای کالاف ارزانگوشی برای کالاف ارزان

ارزان ترین گوشی گیمینگ آنر

آنر نیز همچنان در ایران طرفداران بی‌شماری دارد و به همین دلیل تصمیم گرفتیم یک نماینده ارزان قیمت و گیمینگ از این برند را نیز به شما معرفی کنیم:

HonorX7

یکی از زیباترین گوشی‌های اقتصادی معرفی شده در این مقاله که برای مصارف گیمینگ هم مناسب است و می‌توان به چشم آنر X7 گیمینگ ارزان به آن نگاه کرد. این مدل قدرت خود را از تراشه نام‌آشنای اسنپدراگون ۶۸۰ می‌گیرد که لیتوگرافی ۶ نانومتری آن در مصرف بهینه باتری و پایداری گوشی نیز بسیار تاثیرگذار است. نمایشگر IPS LCD با رفرش ریت ۹۰ هرتزی و کیفیت HD+ برای یک مدل در این محدوده قیمتی طبیعی به نظر می‌رسد و می‌تواند رضایت شما را جلب کند. همچنین یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری وظیفه تامین انرژی این گوشی گیمینگ ارزان را بر عهده دارد که از فست شارژ ۲۲.۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. اگر از طرفداران آنر هستید و دنبال یک گوشی گیمینگ ارزان در این برند می‌گردید، این مدل می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

گوشی آنر X7گوشی آنر X7

گوشی آنر X7

ارزان‌ ترین گوشی هواوی برای گیم

برند هوآوی نیز با وجود تحریم‌های اعمال شده آرام و پیوسته به مسیر خود ادامه می‌دهد. هر ساله این برند در کلاس‌های مختلف، گوشی‌های متعددی را راهی بازار می‌کند که در این میان گوشی‌های اقتصادی جایگاه ویژه‌ای دارند. اگر بخواهیم یک گوشی ارزان مخصوص بازی برای این برند نام ببریم می‌توانیم به مدل زیر اشاره کنیم.

Huawei Nova 11i

یک گوشی برای گیم ارزان با طراحی بسیار زیبا که هر کاربری را برای خرید وسوسه می‌کند. این مدل یکی از اقتصادی‌ترین‌های هوآوی در سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود که ظاهری پرمیوم و جذاب دارد. در بطن این گوشی تراشه نام آشنای Snapdragon 680 4G بکار رفته که توانسته نمره خوب ۳۰۰ هزار را از بنچمارک آنتوتو بگیرد. همانطور که می‌دانید بهترین گوشی برای پابجی ارزان قیمت نیست و این مدل با توجه به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، کارایی مناسبی را به شما ارائه می‌دهد. بازی سنگینی مثل پابجی را می‌توانید به کمک این گوشی با گرافیک متوسط و کیفیت ۵۹ فریم بر ثانیه اجرا کنید و از آن لذت ببرید.

بهترین گوشی گیمینگ ارزانبهترین گوشی گیمینگ ارزان

ارزان ترین گوشی های گیمینگ

در بالا به انواع گوشی گیمینگ ارزان اشاره شد که شاید توانایی رقابت با نسخه‌های اختصاصی گیمینگ را نداشته باشند، ولی می‌توانند به عنوان یک مدل معمولی در زمینه گیم عملکرد خوبی را ارائه دهند. سیاست جدید بسیاری از سازندگان موبایل برای افزایش فروش اینست که مشخصاتی را در نسخه‌های ارزان قیمت خود قرار دهند که قابلیت اجرای بازی را در آنها بهبود بخشد، ردپای این سیاست را می‌توان در بهترین گوشی های گیمینگ ارزان مشاهده کرد.

ارزان ترین گوشی های گیمینگارزان ترین گوشی های گیمینگ

به بیان ساده، دیگر نیازی به صرف یک هزینه کلان برای خرید بهترین گوشی گیمینگ بازار ندارید. انواع گوشی های گیمینگ ارزان قیمت در بازار نیز می‌توانند نیازهای شما را برطرف کنند و کافیست در انتخاب خود دقت کافی داشته باشید.

برای انتخاب بهترین گوشی های گیمینگ ارزان به چه نکاتی توجه کنیم؟

وقتی صحبت از گیم باشد، برای اجرای هر چه بهتر، گوشی موبایل باید از نظر برخی ویژگی‌ها مثل کیفیت نمایشگر، ماندگاری باتری، حافظه داخلی، رام، سیستم عامل و تراشه بررسی شود. بازی‌های موبایلی مانند Fortnite ،PUBGMobile ،Call Of Duty Mobiles و Asphalt 9 جزء بازی‌های محبوب هستند تا اندازه‌ای که برای اجرای عالی آنها شاید نتوان از برخی گوشی های ارزان قیمت گیمینگ استفاده کرد، اما بسیاری از تراشه‌های اقتصادی نظیر، اسنپدارگون، مدیاتک، کایرین و اگزینوس توانایی مدیریت روان بازی‌ها را دارند.

البته اگر قصد خرید بهترین گوشی برای بازی پابجی را داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم که مقاله مربوطه (که لینک آن اینجا قرار داده شده) را مطالعه کنید. به طور کلی می‌توان گفت که اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید، بهترست به سراغ قوی‌ترین چیپست‌ها بروید تا بیشترین لذت را از بازی ببرید.

گوشی گیمینگ شیائومی ارزانگوشی گیمینگ شیائومی ارزان

برای فراهم آوردن تجربه‌ای برتر هنگام بازی با گوشی گیمینگ ارزان باید به موارد دیگری نظیر امتیاز آنتوتو و گرافیک و فریم ریت هم توجه شود. مهم‌ترین وجه تمایز یک گوشی معمولی و گیمینگ، تراشه بکار رفته در بطن گوشی و عملکرد آنست. تراشه گوشی همان قسمتی است که وظیفه‌ی اجرای بازی‌ها و برنامه‌های روزانه شما را بر عهده دارد؛ هر چه تراشه پیشرفته‌تر باشد عملکرد گوشی در بازی‌ها بهترست.

برخورداری از نمایشگر خوب یکی دیگر از مواردیست که اهمیت فراوانی دارد و می‌تواند تجربه‌ی خوب یک بازی را به یک تجربه بد تبدیل کند. یک صفحه نمایش خوب از نظر سه ویژگی نظیر رزولوشن، نوع پنل و نرخ‌نوسازی مورد بررسی قرار می‌گیرد. اساساً نقش باتری در کیفیت اجرای بازی بر کسی پوشیده نیست و هرچه ظرفیت باتری بیشتر باشد به مدت طولانی‌تری می‌توان بازی کرد و هر چه سرعت شارژ آن سریع‌تر باشد، فواصل زمانی کم‌تری نیازست که شارژ شود. در ادامه انواع گوشی ارزان برای بازی‌های سنگین و معرفی بهترین گوشی های گیمینگ ارزان آورده شده است…

بهترین گوشی برای پابجی ارزانبهترین گوشی برای پابجی ارزان

عیار پنچمارک آنتوتو برای تشخیص

همانطور که می‌دانید بنچمارک آنتوتو یک معیار معتبر برای سنجش قدرت سخت‌افزاری گوشی است. بهترین امتیاز برای گوشی‌های گیمینگ ارزان قیمت، محدوده‌ی ۳۰۰ الی ۵۰۰ هزارست که یعنی گوشی شما توانایی اجرای اکثر بازی‌های گرافیکی دنیا را با فریم ریت قابل قبول دارد، البته محدوده ۲۰۰ هزار هم برای اجرای بازی‌ها با گرافیک متوسط و پایین مناسب است.

ما در این مقاله سعی کردیم قیمت گوشی را نیز ملاک قرار دهیم و مطابق با ارزش خرید و سخت‌افزار بهترین گزینه را به شما معرفی کنیم. اگر دنبال بهترین گوشی برای پابجی ارزان قیمت هستید، محصولات پوکو و شیائومی گزینه‌های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند.

موبایل گیمینگ ارزانموبایل گیمینگ ارزان

آیا گوشی گیمینگ ارزان دیگری را می‌شناسید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت گوشی های گیمینگ ارزان سایت فروشگاهی ۱۹کالا را بررسی کنید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۱۱۵ رای

سوالات متداول

ارزانترین گوشی های گیمینگ متعلق به چه برندیست و چه مشخصاتی دارد؟

در مقاله بالا لیستی از گوشی های گیمینگ ارزان به همراه مشخصات آن‌ها را برای شما آورده‌ایم که توصیه می‌کنیم آن را مطالعه کنید.

قوی‌ترین و ارزان ترین گوشی گیمینگ سامسونگ چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر دنبال گوشی گیمینگ سامسونگ ارزان هستید و علاوه بر قیمت، قدرت نسبی خوبی نیز می‌خواهید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ “A25” بروید، گرچه ارزان ترین گوشی گیمینگ سامسونگ “A05S” محسوب می‌شود و برای اجرای بازی‌های نه چندان سنگین مناسب است.

یک گوشی گیمینگ ارزان به طور کلی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ کدام مشخصات یک گوشی گیمینگ برای بررسی توانایی آن در اجرای بازی مورد بررسی قرار می‌گیرد؟

برای داشتن بهترین تجربه هنگام بازی با گوشی گیمینگ ارزان باید به مواردی نظیر امتیاز آنتوتو و گرافیک و فریم ریت توجه کنید. چیپست و سخت افزار، مهمترین وجه تمایز یک گوشی معمولی و گیمینگ است. تراشه گوشی همان قسمتیست که وظیفه‌ی اجرای بازی‌ها و برنامه‌های روزانه شما را بر عهده دارد؛ هر چه تراشه پیشرفته‌تر باشد عملکرد گوشی در بازی‌ها بهترست. البته ویژگی‌های اصلی نظیر کیفیت نمایشگر، ماندگاری باتری، حافظه داخلی، رام و سیستم عامل نیز اهمیت بسیار بالایی دارند.

امتیاز آنتوتو بهترین گوشی های گیمینگ ارزان معمولاً در چه محدوه‌ای است؟

معمولاً نمره گوشی های گیمینگ ارزان در بنچمارک آنتوتو بین 300 تا 500 هزار است، البته اگر بخواهید خیلی اقتصادی انتخاب کنید، باید به گوشی‌های گیمینگ با بنچمارک‌ 200 هزار بسنده نمایید که بازی‌های گرافیکی را با کیفیت متوسط و پایین اجرا می‌کنند.

[ad_2]

منبع:19 کالا