بررسی محصولات

راهنمای خرید بهترین گوشی ساده؛ 8 محصول کلاسیک با امکانات کاربردی

بهترین گوشی ساده

[ad_1]

در دنیایی که هر روزه شاهد رونمایی از گوشی‌های هوشمند با قابلیت‌های بی‌شمار و پیچیده هستیم، گاهی اوقات نیاز به بازگشت به سادگی و کارایی اساسی احساس می‌شود. گوشی‌های ساده با وعده دوام بیشتر باتری، منوی کاربردی‌تر و طراحی کاربرپسند، هنوز هم جایگاه ویژه‌ای در قلب کاربران خود دارند. این دستگاه‌ها برای کسانی که به دنبال وسیله‌ای برای برقراری تماس و ارسال پیامک بدون هیچگونه پیچیدگی اضافی هستند، انتخابی ایده‌آل محسوب می‌شوند. اگر شما به دنبال خرید این گوشی‌های نوستالژیک هستید، در راهنمای خرید بهترین گوشی ساده دیجی کالا مگ همراه ما باشید تا شما را در مسیر کشف بهترین گوشی‌های ساده‌ای که در بازار موجود هستند، همراهی کنیم و بتوانید بهترین انتخاب را بر اساس نیاز خود داشته باشید.

گوشی موبایل نوکیا مدل 5710 XpressAudio دو سیم کارت

۲,۵۲۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل جی ال ایکس مدل iT5606 دو سیم کارت ظرفیت 32 مگابایت و رم 32 مگابایت

گوشی موبایل نوکیا مدل ۶۳۱۰؛ بهترین گوشی ساده برای آنتن‌‌دهی

اگر به دنبال خرید بهترین گوشی ساده نوکیا در بازار گوشی‌های کلاسیک هستید، گوشی موبایل نوکیا مدل ۶۳۱۰ TA-1400 DS 2021 FA یکی از بهترین گوشی‌های ساده ارزان‌قیمت بازار به شمار می‌رود که با ویژگی‌های خوبی که دارد می‌تواند رضایت کاربران را به همراه بیاورد. این محصول طراحی فوق‌العاده ساده و در عین حال نوستالژیکی دارد و در بخش جلویی آن شاهد قرار‌گیری صفحه‌نمایش و صفحه‌کلید هستیم که کیفیت مناسبی دارند. بدنه‌ی این گوشی ساده نوکیا از جنس پلاستیک بسیار مقاوم تولید شده که در برابر ضربات احتمالی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد و کاربران نگرانی از بابت شکسته شدن آن نخواهد داشت. در پنل پشتی این گوشی ساده یک دوربین تعبیه شده که برای مواقع ضروری می‌توان از آن استفاده کرد. گوشی موبایل نوکیا مدل ۶۳۱۰ وزن بسیار سبک ۹۸ گرمی دارد و با توجه به ابعاد کوچک و جمع‌وجور آن، شما به راحتی می‌توانید آن را در جیب خود حمل و نقل کنید.

از لحاظ مشخصات فنی، این گوشی ساده نوکیا امکانات مناسبی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. اول از همه باید به نمایشگر ۲.۸ اینچی از جنس LCD TFT این گوشی اشاره کنیم که محتواهای بصری را با رزولوشن ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد و توانایی رفع نیاز‌های روزمره را دارد. همچنین تراکم پیکسلی این نمایشگر ۱۴۳ پیکسل بر هر اینچ است و روشنایی آن نیز در حد قابل قبولی قرار دارد، اما توجه داشته باشید که نمی‌توانید از آن در زیر نور شدید آفتاب استفاده کنید و به سختی محتواهای نمایشگر را خواهید دید. این گوشی ساده نوکیا آنتن‌دهی بسیار خوبی دارد و از دو سیم‌کارت همزمان نیز پشتیبانی می‌کند. صفحه‌کلید این محصول نیز از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. نوکیا برای این محصول خود ۱۶ مگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته که خوشبختانه از درگاه کارت حافظه‌ی میکرو SD پشتیبانی می‌کند و باتری پرظرفیت آن نیز ۱۱۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژدهی بسیار مناسب است.

نکات مثبت

  • باتری با شارژدهی مناسب
  • نمایشگر بزرگ
  • آنتن‌دهی قوی
  • پشتیبانی از دو سیم کارت

نکات منفی

  • سرعت شارژ پایین
  • دوربین بی‌کیفیت
گوشی موبایل نوکیا مدل 6310 TA-1400 DS 2021 FA دو سیم‌کارت

۳,۴۷۰,۰۰۰ تومان

گوشی موبایل نوکیا مدل ۲۰۱۷ ۳۳۱۰ با پشتیبانی از دو سیم کارت 

اگر بحث شارژدهی یک گوشی کلاسیک برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و قصد خرید بهترین گوشی ساده نوکیا با باتری پرظرفیت و طول عمر طولانی را دارید، گوشی موبایل نوکیا مدل ۲۰۱۷ ۳۳۱۰ می‌تواند به یکی از گزینه‌های خرید احتمالی شما تبدیل شود. این محصول نوکیا در واقع یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های ساده فروشگاه دیجی کالا به شمار می‌رود که کاربران استقبال بسیار خوبی از آن کرده‌اند و حدود ۸۷ درصد از آن‌ها نیز خرید این گوشی را به سایر کاربران پیشنهاد می‌کنند. این گوشی ساده نوکیا طراحی فوق‌العاده خاطره‌انگیز و چشم‌نوازی دارد و ظرافت در طراحی این گوشی ساده موج می‌زند. البته این برند فلاندی سعی کرده طراحی ۳۳۱۰ جدید را تا جای ممکن به طراحی­‌های امروزی نزدیک کند و در این امر موفق نیز بوده است. یکی از ویژگی‌های این محصول مجهز بودن به صفحه‌کلید بزرگ و نرم است که وقتی دکمه‌های آن را فشار می‌دهید، حس خوبی به شما منتقل می‌شود.

گوشی موبایل نوکیا مدل ۲۰۱۷ ۳۳۱۰ مجهز به یک نمایشگر بزرگ رنگی ۲.۴ اینچی از جنس LCD TFT است که از رزولوشن تصویر ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و قادر به نمایش ۲۵۶ هزار رنگ است. همچنین تراکم پیکسلی این محصول به ۱۶۷ پیکسل بر هر اینچ می‌رسد که برای یک گوشی ساده مناسب است. در پنل پشتی این گوشی ساده شاهد قرارگیری یک دوربین ۲ مگاپیکسلی هستیم که برای انجام کارهای ضروری کیفیت مناسبی دارد. همچنین قراردادن جک ۳.۵ میلی­‌متری صدا و اسپیکری قدرتمند به شما این امکان را می‌دهد تا هم به آن هندزفری متصل کنید و هم به محتواهای صوتی نیز گوش دهید. این محصول مجهز به رادیو نیز است و علاقه مندان به برنامه‌های رادیو می‌توانند از آن بهره ببرند. خوشبختانه این گوشی از زبان فارسی هم در منو و هم در صفحه‌کلید پشتیبانی می‌کند و ۱۶ مگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. باتری ۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی ساده نیز تا ۲۲ ساعت شارژدهی ارائه می‌دهد.

نکات مثبت

  • شارژدهی عالی
  • نمایشگر رنگی
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • بدنه محکم
  • طراحی بسیار جذاب
  • پشتیبانی از دو سیم کارت فعال
  • مجهز به رادیو
  • وزن مناسب
گوشی موبایل نوکیا مدل 2017 3310 FA دو سیم کارت

۳,۲۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی موبایل مدل ۵۳۱۰ DS FA؛ بهترین گوشی سبک‌وزن نوکیا در جهان

بهترین گوشی ساده

وزن گوشی‌های ساده برای بسیاری از کاربران حائز اهمیت است. از آن جایی که برخی از گوشی‌های هوشمند امروزی وزن بسیار زیادی دارند، ممکن است عده‌ای از کاربران به دنبال خرید بهترین گوشی ساده و سبک‌وزن برای خود در بازار باشند که در این زمینه می‌توان به گوشی موبایل نوکیا مدل ۵۳۱۰ TA-1212 DS FA اشاره کرد. این گوشی ساده نوکیا فقط ۸۸ گرم وزن دارد و کاربران به سادگی می‌توانند آن را در جیب خود قرار دهند و همراه خود داشته باشند. نوکیا ۵۳۱۰ از جمله گوشی‌های این شرکت است که از طراحی کلاسیک بهره می‌برد و این طراحی حس نوستالژی خاصی را به کاربر منتقل می‌کند. پنل پشتی این گوشی نیز میزبان یک دوربین با رزولوشن VGA است که البته انتظار چندانی نباید از آن داشت و صرفاً برای مواقعی که نیاز ضروری به ثبت عکس دارید، می‌توانید از آن بهره ببرید.

نوکیا برای این محصول خود از پردازنده MT6260A مدیاتک به عنوان قلب تپنده استفاده کرده که عملکرد پردازشی نسبتاً مناسبی دارد و بدون هنگی و کندی خاصی به انجام کارهای روزانه شما می‌پردازد. این گوشی به باتری با میزان ظرفیت ۱۲۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعتی مجهز شده که با یک بار شارژ شدن به صورت کامل قادر است ۷ ساعت و ۵۰ دقیقه برای مکالمه صوتی، طول عمر مفید ۲۲ ساعت برای حالت استند‌بای (دو سیم‌کارت فعال) و طول عمر مفید ۳۰ روز برای حالت استند‌بای (یک سیم‌کارت فعال) را به کاربران ارائه دهد. نمایشگر این گوشی نیز ۲.۴ اینچی از نوع TFT با پشتیبانی از رزولوشن تصویر ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل است. این گوشی نوکیا صفحه کلید مجهز به زبان فارسی دارد و از ۱۶ مگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.

نکات مثبت

  • وزن بسیار سبک
  • شارژدهی عالی
  • طراحی جذاب
  • پشتیبانی از دو سیم کارت

نکات منفی

  • کیفیت پایین نمایشگر
  • سرعت شارژ پایین
گوشی موبایل نوکیا مدل 5310 TA-1212 DS FA دو سیم‌ کارت

۲,۹۲۹,۰۰۰ تومان

گوشی موبایل مدل B310E دو سیم کارت؛ بهترین گوشی ساده سامسونگ

بهترین گوشی ساده

اگر از طرفداران محصولات سامسونگ در بازار هستید و به دنبال بهترین گوشی ساده سامسونگ می‌گردید، ما گوشی موبایل سامسونگ مدل B310E را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ فیچرفونی که با استقبال بسیار خوب کاربران در دیجی کالا مواجه شده و توانسته رضایت ۷۶ درصدی از بین ۹۰۰ خریدار را در فروشگاه به دست بیاورد. طراحی این گوشی ساده سامسونگ، یادآور طراحی گوشی‌های ساده قدیمی است که حس و حال جذابی را هنگام کار به کاربران منتقل می‌کند. این گوشی سامسونگ تنها ۷۵ گرم وزن دارد و در عین داشتن وزن سبک، از بدنه‌ای مقاوم در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها بهره می‌برد. سامسونگ این محصول پرفروش خود را به یک صفحه‌کلید بزرگ با دکمه‌های نرم مجهز کرده که حساسیت خوب و بالایی دارند و سبب می‌شود تا در هنگام کار، کاملا پاسخگو باشند. اما متاسفانه صرفاً یک سری از دکمه‌ها نور پس‌زمینه دارند و کلیدهای چهار جهت اصلی آن فاقد نور پس زمینه هستند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل B310E از یک نمایشگر ۲.۰ اینچی از جنس TFT بهره می‌برد که قابلیت نمایش محتواهای رنگی را نیز دارد و از رزولوشن تصویر ۱۲۸ در ۱۶۰ پیکسل نیز پشتیبانی می‌کند. رادیو FM استریو به همراه RDS با قابلیت ضبط رادیو در این گوشی ساده سامسونگ تعبیه شده که برای علاقه مندان به رادیو می‌تواند، کارآمد باشد. این گوشی به لطف پشتیبانی از کارت حافظه‌ی میکرو SD، قابلیت ارتقاء فضای ذخیره‌سازی تا ۱۶ گیگابایت را نیز دارد. همچنین این گوشی ساده مجهز به منوی فارسی، صفحه کلید فارسی و البته تقویم هجری شمسی است که اکثر کاربران برای استفاده به آن نیاز پیدا می‌کنند. گوشی‌های ساده بازار مجهز به دوربین هستند که البته کیفیت چندان بالایی ندارند، اما سامسونگ در این گوشی از هیچ دوربینی استفاده نکرده است. این محصول از دو سیم کارت به صورت همزمان نیز پشتیبانی می‌کند و باتری ۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن نیز شارژدهی حدود ۱۱ ساعته دارد.

نکات مثبت

  • پشتیبانی از دو سیم کارت به طور همزمان
  • پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی microSD تا ۱۶ گیگابایت
  • صفحه نمایش رنگی با اندازه‌ی ۲ اینچ
  • پشتیبانی کامل از زبان فارسی
  • رادیوی FM
  • چراغ قوه

نکات منفی

  • کمی تاخیر در اجرای برخی برنامه ها
  • کیفیت نسبتا پایین نمایشگر
  • نداشتن دوربین
گوشی موبایل سامسونگ مدل B310E دو سیم کارت

گوشی موبایل ارد مدل Empire 2020 دو سیم کارت

بهترین گوشی ساده

گوشی‌های ساده موجود در بازار معمولاً طراحی ساده و مینیمالی دارند، اما اگر به دنبال خرید بهترین گوشی ساده با طراحی خاص و منحصر‌به‌فرد در دیجی کالا هستید، گوشی موبایل ارد مدل Empire 2020 می‌تواند هر آنچه شما از یک گوشی ساده جذاب انتظار دارید را برای شما فراهم آورد. این محصول، یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های ساده در دیجی کالاست که حدود ۷۴ درصد از خریداران، خرید این محصول را به سایر کاربران پیشنهاد می‌کنند. برند ایرانی ارد، این محصول را با طراحی کلاسیک و جذاب روانه‌ی بازار کرده که فریم آن برخلاف سایر محصولات موجود در بازار، از جنس فلزی است و از لحاظ مقاومتی می‌توان تا حد بسیار خوبی روی آن حساب باز کرد. این گوشی که در دو رنگ مشکی و طلایی به فروش می‌رسد، حدود ۱۱۷ گرم وزن دارد و از لحاظ ابعادی نیز نسبت به سایر گوشی‌های ساده، قد بلندتری دارد. عرض این گوشی در حدود ۴۲ میلی‌متر در نظر گرفته شده و از دو سیم کارت همزمان نیز پشتیبانی می‌کند.

ارد برای این گوشی ساده اما لاکچری خود از یک نمایشگر ۱.۷۷ اینچی از جنس TFT استفاده کرده که کیفیت تصویر معمولی دارد و روی شفافیت آن نمی‌توان چندان حساب کرد. در پنل پشتی این گوشی ساده ارد نیز شاهد قرارگیری یک سنسور دوربین هستیم که کیفیت VGA دارد و صرفاً زمانی که به عکاسی ضروری نیاز دارید، بهتر است از آن بهره ببرید. یک باتری با ظرفیت ۱۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این گوشی در نظر گرفته شده که شارژدهی معقولی را به کاربران ارائه می‌دهد. پردازنده‌ی MTK۶۲۶۱D مدیاتک به عنوان قلب تپنده‌ی این محصول در نظر گرفته شده که قدرت این گوشی را برای انجام کارهای روزمره و ساده به خوبی فراهم می‌آورد. همچنین باید به ۳۲ مگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی نیز اشاره کنیم که از درگاه کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی نمی‌کند. شارژر گوشی موبایل ارد مدل Empire 2020 درون جعبه به کاربران تقدیم می‌شود. خرید گوشی ارد از دیجی کالا بسیار ساده است.

نکات مثبت

  • طراحی جذاب و لاکچری
  • بدنه‌ی مقاوم
  • باتری با شارژدهی مناسب

نکات منفی

  • نمایشگر نه چندان باکیفیت
  • عدم پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD
گوشی موبایل ارد مدل Empire 2020 دو سیم کارت

۱,۲۶۴,۸۰۰ تومان

گوشی موبایل نوکیا مدل ۸۲۱۰ ۴G؛ بهترین گوشی ساده نوکیا با باتری قوی

بهترین گوشی ساده

یکی دیگر از بهترین گوشی‌های ساده نوکیا در بازار می‌توان به مدل ۸۲۱۰ اشاره کرد که حس و حال یک گوشی ساده کلاسیک را به خوبی به کاربران منتقل می‌کند. این محصول که شاید بهترین گوشی ساده نوکیا در رده‌ی قیمتی خودش باشد، بدنه‌ی بسیار مقاومی دارد که تا حدود زیادی می‌تواند در برابر خط‌وخش‌های احتمالی و همچنین ضربات از گوشی محافظت کند. همچنین وزن این گوشی ساده نیز حدود ۱۰۷ گرم است و کاربران برای حمل و نقل کردن آن هیچ مشکل خاصی نخواهند داشت. صفحه‌کلید این گوشی دکمه‌های بزرگ و بسیار نرمی دارد که کار کردن با آن لذت‌بخش است. همچنین نوکیا این فیچرفون جذاب خود را به یک نمایشگر ۲.۸ اینچ و رزولوشن ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل از نوع TFT مجهز کرده که قابلیت نمایش ۱۴۳ پیکسل در هر اینچ را دارد.

در پنل پشتی این گوشی ساده نوکیا یک دوربین ۰.۳ مگاپیکسلی تعبیه شده که روی کیفیت آن نمی‌توانید حساب باز کنید. پردازنده Unisoc T107 قدرت این گوشی را برای انجام کارهای ساده و روزمره به خوبی تأمین می‌کند و ۱۲۸ مگابایت حافظه‌ی داخلی نیز این محصول را همراهی می‌کند که البته قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD را نیز دارد. این گوشی از نسل چهارم اینترنت همراه (۴G) نیز پشتیبانی می‌کند و به لطف جک ۳.۵ میلی‌متری شما می‌توانید به آن هندزفری نیز متصل کنید. باتری قدرتمند ۱۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی شارژدهی بسیار عالی را در این گوشی به کاربران ارائه می‌دهد و از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ نیز پشتیبانی می‌کند. قاب گوشی نوکیا ۸۲۱۰ مقاومت خوبی دارد.

نکات مثبت

  • شارژدهی عالی
  • پشتیبانی از نت ۴G
  • طراحی کلاسیک
  • بدنه‌ی مقاوم

نکات منفی

  • نداشتن وای فای
گوشی موبایل نوکیا مدل 8210 4G دو سیم کارت

۲,۷۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی موبایل نوکیا مدل ۱۵۰ ۲۰۲۳ دو سیم کارت

بهترین گوشی ساده

نوکیا مدل ۱۵۰ ۲۰۲۳ به دلیل طراحی نوستالژیک و قیمت مناسبی که دارد، در بازار ایران به شدت پرطرفدار است و طبیعتاً باید در فهرست بهترین بهترین گوشی ساده دیجی کالا مگ قرار بگیرد. این گوشی ساده نوکیا به صفحه‌نمایش رنگی با ابعاد ۲.۴ اینچ و رزولوشن ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل با نمایش ۱۶۷ پیکسل در هر اینچ از نوع TFT مجهز شده که کیفیت تصویر مناسبی دارد و عملکرد خوبی را در نمایش محتواهای نوشتاری ارائه می‌دهد. وزن این گوشی کلاسیک حدود ۱۰۶ گرم است و با توجه به بدنه‌ی مقاومی که دارد، کاربران نگرانی خاصی از بابت افتادن و آسیب رسیدن به گوشی نخواهند داشت. یک سنسور دوربین VGA در پنل پشتی این گوشی ساده نوکیا تعبیه شده که کیفیت آن برای عکاسی در مواقع ضروری می‌تواند کار راه‌انداز باشد.

گوشی موبایل نوکیا مدل ۱۵۰ ۲۰۲۳ مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری برای اتصال هندزفری است و انرژی آن از جانب باتری با ظرفیت ۱۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که به ازای یک بار شارژ، تا مدت زمان طولانی ( حدود ۲۰ ساعت) می‌تواند کاربران را همراهی کند. بدنه‌ی این محصول استاندارد IP52 دارد که در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است. نوکیا ۱۵۰ از پخش رادیو هم پشتیبانی می‌کند و چراغ قوه برای موارد اضطراری و اسپیکر با صدای بلند هم دارد.

نکات مثبت

  • شارژدهی عالی
  • مجهز به اسپیکر و رادیو
  • بدنه‌ی مقاوم
  • طراحی جذاب

نکات منفی

  • نمایشگر باکیفیت نه‌چندان رضایت‌بخش
گوشی موبایل نوکیا مدل 150 2023 دو سیم کارت

۲,۸۳۳,۰۰۰ تومان

گوشی موبایل نوکیا مدل ۱۰۶ ۲۰۲۳؛ بهترین گوشی ساده بدون دوربین

فیچرفون نوکیا

اگر در هنگام خرید بهترین گوشی ساده هیچ نیازی به داشتن گوشی با دوربین ندارید، پیشنهاد ما به شما گوشی موبایل نوکیا مدل ۱۰۶ ۲۰۲۳ دو سیم‌ کارت است که کیفیت بسیار مناسبی دارد و به لطف ویژگی‌های خوبی که به کاربران ارائه می‌دهد، امتیاز بالایی در فروشگاه دیجی کالا دارد و حدود ۸۰ درصد از خریداران نیز خرید این محصول را به سایر کاربران پیشنهاد کرده‌اند. این گوشی ساده نوکیا حدود ۸۰ گرم وزن دارد و کاربران بدون هیچ مشکلی می‌توانند آن را درون جیب خود حمل و نقل کنند. نوکیا برای این گوشی کلاسیک خود از یک نمایشگر ۱.۸ اینچی از جنس TFT استفاده کرده که رزولوشن ۱۶۰ در ۱۲۰ پیکسل را به کاربران ارائه می‌دهد و تراکم پیکسلی آن نیز ۱۱۱ پیکسل بر اینچ است.

انرژی این گوشی ساده از جانب باتری ۱۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و برای استفاده کاربران نیز روی این محصول از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا نیز استفاده شده است. این گوشی از کارت حافظه میکرو SD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی نیز پشتیبانی می‌کند. بدنه‌ی این گوشی از جنس پلاستیک باکیفیت و بادوام تولید شده که در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها از خود مقاومت خوبی نشان می‌دهد و خیال کاربران تا حدود بسیار زیادی در این زمینه راحت است. در پنل جلویی این گوشی علاوه بر نمایشگر، یک صفحه‌کلید با اندازه دکمه‌های متوسط دیده می‌شود. اگر اهل گوش دادن به رادیو نیز هستید، این محصول از رادیو نیز پشتیبانی می‌کند و در این زمینه می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

نکات مثبت

  • طراحی سبک و خوش دست
  • کیفیت خوب بدنه
  • شارژدهی مناسب
  • پشتیبانی از کارت حافظه‌ میکرو SD
  • پشتیبانی از رادیو

نکات منفی

  • نمایشگر نه چندان باکیفیت
گوشی موبایل نوکیا مدل 106 2023 دو سیم‌ کارت

۱,۳۶۵,۰۰۰ تومان

منبع: دیجی کالا مگ

گوشی موبایل نوکیا مدل 5710 XpressAudio دو سیم کارت

۲,۵۲۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل جی ال ایکس مدل iT5606 دو سیم کارت ظرفیت 32 مگابایت و رم 32 مگابایت

سوالات متداول

بهترین گوشی ساده کدام است؟

گوشی موبایل نوکیا مدل ۶۳۱۰

بهترین گوشی ساده نوکیا با باتری قوی کدام است؟

گوشی موبایل نوکیا مدل ۸۲۱۰ ۴G

بهترین گوشی ساده بدون دوربین کدام است؟

گوشی موبایل نوکیا مدل ۱۰۶ ۲۰۲۳

بهترین گوشی ساده سامسونگ کدام است؟

گوشی موبایل مدل B310E

[ad_2]

منبع:دیجی کالا