بررسی محصولات

راهنمای خرید بهترین هدفون‌های یوسمز؛ ۸ محصول خوش‌صدا برای بودجه‌های مختلف

بهترین هدفون‌های یوسمز

[ad_1]

در جهانی که صداها بی‌وقفه جریان دارند و موسیقی به یک همسفر دائمی در سفرهای روزانه‌مان تبدیل شده است، انتخاب هدفونی که هم نوایی کامل با نیازهای شنیداری ما داشته باشد و هم از نظر کیفیت و دوام پایدار باشد، اهمیتی حیاتی یافته است. هدفون‌های یوسمز با تلفیقی از طراحی مدرن، کیفیت صدای بی‌نظیر و راحتی استفاده، گزینه‌ای جذاب برای دوست‌داران موسیقی به شمار می‌روند که به دنبال تجربه‌ای فراموش‌نشدنی هستند. اگر از طرفداران یوسمز هستید و قصد خرید هدفون این برند را دارید، با ما در این مطلب همراه باشید، چرا که در راهنمای خرید بهترین هدفون‌های یوسمز در دیجی کالا، به معرفی و بررسی ۸ محصول جذاب خواهیم پرداخت تا شما را با برترین‌های این برند چینی قابل اعتماد کنیم.

هندزفری بلوتوثی یوسمز مدل XJ13

۱,۵۲۰,۰۰۰

۱,۲۸۰,۰۰۰

تومان

هندزفری بلوتوثی یوسمز مدل XD19

۱,۰۸۰,۰۰۰

تومان

مدل EM20؛ یکی از بهترین هدفون‌های یوسمز در بازار

اگر قصد خرید یکی از بهترین هدفون‌های یوسمز در دیجی کالا را دارید و به دنبال یک محصول با طراحی خاص و منحصر‌به‌فرد می‌گردید، هندزفری بلوتوثی یوسمز مدل EM20 می‌تواند انتخاب بسیار جذابی برای شما در این زمینه باشد. این محصول به شکل حلزونی و کاملاً ارگونومیک طراحی شده تا خیلی ساده و راحت به دور گوش کاربران قرار بگیرد و سری‌های آن از پلاستیک تولید شده‌اند که کیفیت بسیار خوبی دارند. هندزفری بلوتوثی یوسمز مدل EM20 از لحاظ وزنی نیز کاملاً مناسب و ایده‌آل است و به هیچ عنوان گوش شما را هنگام استفاده سنگین اذیت نمی‌کند. بدنه‌ی این هدفون بی‌سیم یوسمز نیز از جنس پلاستیک ABS+PC تولید شده که مقاومت خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌های روزمره دارد. این محصول دارای بلوتوث ۵.۳ است و با توانایی اتصال به دستگاه‌های با فاصله تا ۱۰ متر به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به حمل گوشی، به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.

وظیفه‌ی تولید صدا در هندزفری بلوتوثی یوسمز مدل EM20 بر عهده دو درایور ۱۶ میلی‌متری است که این کار را با کیفیت بسیار خوبی انجام می‌دهند و صدایی که به گوش کاربران می‌رسد، به طور کلی یک صدای شفاف و تفکیک شده‌ است. همچنین باید به بیس نرمی که این درایور تولید می‌کند نیز اشاره کنیم که لذت گوش دادن به موسیقی را برای کاربران دو چندان می‌کند. هندزفری بلوتوثی مدل EM20 دارای باتری با ظرفیت ۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که با شارژ کامل تا ۸ ساعت مداومت در حالت پخش موسیقی و تا ۴۰ ساعت در حالت آماده به کار شارژدهی به کاربران ارائه می‌دهد و کیس آن نیز با کابل USB-C در عرض دو ساعت به طور کامل شارژ می‌شود. همچنین برای این محصول یک میکروفون باکیفیت نیز در نظر گرفته شده تا کاربران امکان برقراری تماس‌های صوتی را نیز داشته باشند. این هندزفری بی‌سیم با سیستم‌عامل‌های اندروید، ویندوز و IOS سازگار بوده و کاربران مشکلی از این بابت ندارند.

نکات مثبت

  • کیفیت ساخت مناسب
  • شارژدهی مناسب
  • طراحی خاص

نکات منفی

  • بیس کم
  • کیس شارژ بزرگ
هندزفری بلوتوثی یوسمز مدل EM20

۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان

هدفون بلوتوثی یوسمز مدل BHTWS11

بهترین هدفون‌های یوسمز

محصولات یوسمز در بازار تنوع بسیار بالایی دارند و شما با هر سلیقه‌ای که دارید می‌توانید از بین بهترین هدفون‌ها یوسمز دست به انتخاب بزنید. مدل BHTWS11، یکی دیگر از محصولات جذاب با طراحی منحصر‌به‌فرد یوسمز در دیجی کالا به شمار می‌رود که کیفیت ساخت بسیار مناسبی دارد و تجربه‌ی یک خرید لذت‌بخش را برای شما به همراه می‌آورد. هدفون بلوتوثی یوسمز مدل BHTWS11 طراحی بسیار ارگونومیکی دارد؛ به طوری دقیقا درون گوش کاربران قرار می‌گیرد و در اثر انجام فعالیت‌های مختلف از گوش آن‌ها خارج نمی‌شود. همین امر سبب شده تا کاربران خیلی ساده و راحت و تا ساعت‌های بسیار طولانی بدون خستگی بتوانند از این هدفون بی‌سیم استفاده کنند. سری‌های سیلیکونی این محصول نیز در اندازه‌های مختلفی طراحی شده‌اند تا به سادگی بتوانید سری متناسب با سایز گوش‌های خود پیدا کنید. یوسمز برای اتصال سریع و بدون مشکل این محصول از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۱ استفاده کرده است.

یکی از ویژگی‌های خاص هدفون بلوتوثی یوسمز مدل BHTWS11، پشتیبانی از قابلیت نویز کنسلینگ است که تا حد بسیار مناسبی از سروصدای محیط اطراف شما در هنگام مکالمات می‌کاهد. یوسمز از یک باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای کیس و ۴۰ میلی‌آمپر ساعتی برای هر سری به عنوان تأمین‌کننده انرژی استفاده کرده که تا ۵ ساعت به صورت مداوم به شما شارژدهی ارائه می‌دهد و این میزان به لطف استفاده از کیس شارژ به ۱۸ ساعت نیز می‌رسد. همچنین شما با شارژ کامل گوشی‌ها می‌توانید تا ۵ ساعت مکالمه داشته باشید. دو درایور ۱۰ میلی‌متری در این محصول وظیفه تولید صدا را برعهده دارند که این کار را به خوبی انجام می‌دهند و صدایی تفکیک شده با بیسی نرم را به گوش کاربران می‌رسانند. شارژ شدن کیس این هدفون نیز از طریق درگاه USB-C صورت می‌گیرد و کاربران برای فول شارژ شدن آن باید حدود ۱.۵ ساعت منتظر بمانند. این محصول در برابر عرق و رطوبت نیز مقاومت خوبی دارد.

نکات مثبت

  • کیفیت صدای مناسب
  • شارژدهی خوب
  • پشتیبانی از قابلیت نویز کنسلینگ
  • مقاوم در برابر رطوبت و عرق

نکات منفی

  • نداشتن حالت گیمینگ
هدفون بلوتوثی یوسمز مدل BHTWS11

۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

مدل YH21؛ یکی از بهترین هدفون‌های روگوشی یوسمز

اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که استفاده از هدفون‌های با طراحی روگوشی برای شما بسیار راحت‌تر از هدفون‌های تو گوشی است، مدل YH21 را به عنوان یکی از بهترین هدفون‌های روگوشی یوسمز به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هدفون از طراحی ساده و مینیمالی بهره می‌برد که از لحاظ ظاهری بسیار شیک و جذاب است.  وزن سبک موجب شده تا هدفون مدل YH21 باعث خستگی شما نشود. برای ساخت این محصول از بالشتک‌های چرمی با ضخامت مناسبی از فوم و ژل خنک کننده، استفاده شده تا گوش‌‌های کاربران گرم نشوند و جریان خون در آن‌ها بیش از حد بالا نرود. این هدفون بی‌سیم از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۳ برای اتصال به دستگاه‌های هوشمند شما استفاده می‌کند و اتصال پایداری را نیز با آن‌ها تا حداکثر فاصله‌ی ۱۰ متری برقرار می‌کند. در این هدفون روگوشی یوسمز دو درایور ۴۰ میلی‌متری به تولید صداهای مختلف می‌پردازند و این کار را با کیفیت مناسبی برای کاربران انجام می‌دهند.

به لطف استفاده از درایورهای ۴۰ میلی‌متری، کاربران بیس خوبی دریافت خواهند کرد که این می‌تواند خبر خوبی برای آن‌ها باشد. یوسمز در این محصول یک میکروفون باکیفیت نیز تعبیه کرده تا امکان برقراری تماس‌های صوتی آن هم به صورت مستقیم برای کاربران وجود داشته باشد. کیفیت تماس‌های صوتی نیز مناسب است. همچنین به غیر بلوتوث، به لطف داشتن درگاه جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، شما می‌توانید از این هدفون به صورت سیمی نیز استفاده کنید. این محصول درگاه کارت حافظه‌ی میکرو SD نیز دارد. یکی از نقاط قوت جذاب این محصول یوسمز در بحث شارژدهی آن است. یک باتری پرظرفیت ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این محصول در نظر گرفته شده که با یک بار شارژ می‌توانید از آن در مجموع تا ۶۰ ساعت استفاده کنید. شارژ شدن باتری این محصول نیز حدود سه ساعت به طول می‌انجامد. اگر بخواهید برای پاسخ دادن به تماس‌ها از آن استفاده کنید، این محصول می‌تواند تا ۷۰ ساعت همراه شما باشد.

نکات مثبت

  • کیفیت ساخت مناسب
  • شارژدهی بسیار خوب
  • بیس مناسب
  • مجهز به میکروفون
  • طراحی ارگونومیک

نکات منفی

  • سرعت شارژ پایین
  • خروج صدا از هدفون در ولوم بالای ۶۰ درصد
هدفون بلوتوثی یوسمز مدل YH21
۴۰ %

۲,۵۰۰,۰۰۰

۱,۴۹۰,۰۰۰ تومان

هدفون بلوتوثی یوسمز مدل YX05

بهترین هدفون‌های یوسمز

برای علاقه مندان به هدفون‌های با طراحی روگوشی محصول دیگری را در این زمینه معرفی می‌کنیم: هدفون بلوتوثی یوسمز مدل YX05. این هدفون از طراحی کاملاً ارگونومیکی بهره می‌برد که مجهز به بازوهای تاشونده است تا در هنگام حمل و نقل مشکلی برای شما به وجود نیاورد. یوسمز این محصول را از جنس پلاستیک باکیفیت و فلز تولید کرده که دوام بسیار خوبی دارد و در برابر ضربات و خط‌وخش‌ها تا حدود زیادی مقاومت می‌کند. همچنین باید به پدهای نرمی که این محصول دارد نیز اشاره کنیم که مانع از آزار گوش در استفاده‌های طولانی مدت‌ خواهد شد. هدفون بلوتوثی یوسمز مدل YX05 از بلوتوث ۵.۰ برای اتصال به دستگاه‌های هوشمند استفاده می‌کند و اتصال بلوتوثی پایداری را نیز ایجاد می‌کند. حداکثر برد این محصول ۱۰ متر است که برای استفاده در محیط‌های کوچک انتخاب مناسبی به شمار می‌رود. خرید هدفون یوسمز در دیجی کالا فرآیند بسیار ساده‌ای دارد. این محصول به همراه یک کیف به شما تقدیم می‌شود.

یوسمز درون هر کدام از این پدها یک درایور ۴۰ میلی‌متری تعبیه کرده تا تجربه‌ی پخش موسیقی برای شما به یک تجربه لذت‌بخش و بیاد ماندنی تبدیل شود. از لحاظ کیفیت صدا، این محصول عملکرد بسیار خوبی دارد و صدایی تفکیک شده با بیس و شفافیت مناسب را به گوش کاربران می‌رساند. مدل YX05، بدون شک یکی از بهترین هدفون‌های روگوشی یوسمز از لحاظ باتری و شارژدهی است. انرژی این هدفون از جانب یک باتری پرظرفیت ۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که با یک بار شارژ شما می‌توانید تا حداکثر ۱۰۰ ساعت از آن استفاده کنید. همچنین این شرکت ادعا کرده که عمر باتری این محصول در حالت استندبای به یک سال نیز می‌رسد که کمی دور از واقعیت به نظر می‌رسد. برای شارژ کردن باتری این محصول نیز باید حداکثر ۴ ساعت منتظر بمانید. خوشبختانه این هدفون مجهز به میکروفون برای برقراری تماس‌های صوتی به صورت مستقیم نیز است و کیفیت خوبی نیز در این زمینه دارد.

نکات مثبت

  • کیفیت صدای مناسب
  • شارژدهی بی‌نظیر
  • طراحی ارگونومیک

نکات منفی

  • کیفیت ساخت معمولی
هدفون بلوتوثی یوسمز مدل YX05

۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان

مدل XJ13؛ یکی از بهترین هدفون‌های گیمینگ یوسمز در بازار

بهترین هدفون‌های یوسمز

اگر از کاربران گیمر هستید و در بین بهترین هدفون‌های یوسمز در بازار به دنبال خرید یک محصول گیمینگ باکیفیت و قابل اطمینان می‌گردید، هندزفری بلوتوثی یوسمز مدل XJ13 شما را از خریدتان به هیچ عنوان پشیمان نخواهد کرد. کیفیت خوب این محصول از همان نگاه اول کاملاً مشخص است. اول از همه باید به طراحی کاملا ارگونومیک و سازگار با گوش انسان این هدفون بی‌سیم اشاره کنیم که به راحتی داخل گوش قرار می‌گیرد و می‌توان برای ساعات طولانی از آن بهره برد. دو درایور ۱۰ میلی‌متری در این محصول وظیفه تولید صدا را برعهده دارند که این کار را به خوبی انجام می‌دهند و صدایی تفکیک شده با بیسی نرم را به گوش کاربران می‌رسانند. از لحاظ ابعادی، این محصول بسیار جمع‌وجور و سبک است و شما می‌توانید آن را با خود به سادگی حمل و نقل کنید. جنس بدنه این هدفون جذاب از ABS + pc است و بدنه نسبتا محکم و با کیفیتی دارد. حساسیت این دستگاه ۳+۱۱۹ دسی بل یا ۳-۱۱۹ دسی بل است.

این هدفون بی‌سیم مجهز به دو میکروفون برای مکالمه است که یکی از آن‌ها قابلیت نویز کنسلینگ نیز دارد و قادر است صدای شما را با کمترین نویز و بالاترین شفافیت به کاربر طرف مقابل انتقال دهد. حساسیت این محصول حدود ۹۲ دسی بل است و میزان آمپدانس آن ۱۶ اهم و بازه فرکانس پاسخ گویی آن نیز بین ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز در نظر گرفته شده است. به لطف تأخیر بسیار کم این هدفون، شما می‌توانید از آن در انجام بازی‌های آنلاین استفاده کنید. این محصول همچنین قابلیت صدای استریو را نیز برای کاربران به همراه می‌آورد. یوسمز برای این هدفون خود از باتری ۴۰ میلی‌آمپر ساعتی درون هر یک از سری‌ها استفاده کرده که با یک بار شارژ تا ۷ ساعت می‌توانند کاربران را همراهی کنند. همچنین برای شارژ شدن کیس آن نیز باید یک ساعت منتظر بمانید. یوسمز برای اتصال سریع و بدون مشکل این محصول به دستگاه‌های هوشمند شما از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۳ استفاده کرده که عملکرد مناسبی دارد.

نکات مثبت

  • کیفیت صدای مناسب
  • شارژدهی خوب
  • پشتیبانی از قابلیت نویز کنسلینگ
  • قابلیت صدای استریو

نکات منفی

  • کیفیت ساخت معمولی
هندزفری بلوتوثی یوسمز مدل XJ13
۱۱ %

۱,۵۲۰,۰۰۰

۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان

هندزفری بلوتوثی یوسمز مدل IAII

بهترین هدفون‌های یوسمز

یکی دیگر از بهترین هدفون‌های یوسمز در دیجی کالا، هندزفری بلوتوثی یوسمز مدل IAII است که کیفیت خوبی دارد و با قیمتی مناسبی نیز در بازار به فروش می‌رسد. این محصول از نوع توگوشی است و به شکلی طراحی شده که به راحتی درون گوش قرار می‌گیرد. سری‌های این محصول از نوع پلاستیکی است و هیچ‌گونه حساسیتی برای گوش کاربران به وجود نمی‌آورد. همچنین طراحی این محصول به صورتی است که درون گوش کاربران چفت می‌شود و شما می‌توانید از آن در حین ورزش کردن نیز بهره ببرید. بدنه این محصول از جنس پلاستیکی فشرده و با کیفیت ساخته شده که در برابر ضربات احتمالی و خط‌و‌خش‌ها مقاومت خوبی دارد. روی کیس شارژ این هدفون یوسمز یک نمایشگر تعبیه شده که میزان شارژ کیس را به صورت درصدی برای کاربران به نمایش می‌گذارد. این محصول با همه‌ی سیستم‌عامل‌های اندروید، ویندوز و iOS سازگار بوده و اتصال پایداری را با استفاده از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۳ به وجود می‌آورد.

این محصول که یکی از بهترین هدفون‌های قیمت‌ مناسب یوسمز در دیجی کالا محسوب می‌شود، دارای تاچ کنترل برای پاسخگویی به تماس است و میکروفون تعبیه شده روی آن نیز کیفیت بسیار خوبی دارد. یوسمز برای این محصول خود از درایورهای ۱۳ میلی‌متری استفاده کرده که صدا را با کیفیت بسیار مناسبی به گوش کاربران می‌رساند و تفکیک صوتی خوبی نیز دارد. این برند چینی از یک باتری ۲۵ میلی‌آمپر ساعتی در این هدفون خود بهره برده که با یک بار شارژ قادر است تا ۴ ساعت به صورت مداوم شارژدهی ارائه دهد. همچنین کیس شارژ این محصول مجهز به باتری با ظرفیت ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که شارژدهی این محصول را تا ۱۶ ساعت افزایش می‌دهد. شارژ شدن کیس این هدفون نیز یک ساعت به زمان نیاز دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به پشتیبانی از صدای استریو سه‌بعدی اشاره کرد.

نکات مثبت

  • کیفیت ساخت مناسب
  • کیس مجهز به نمایشگر برای نمایش درصد شارژ
  • کیفیت صدای مناسب

نکات منفی

  • شارژدهی پایین
هندزفری بلوتوثی یوسمز مدل IAII

۱,۲۴۶,۹۴۰ تومان

هندزفری بلوتوثی یوسمز مدل NX10

بهترین هدفون‌های یوسمز

هندزفری بلوتوثی یوسمز مدل NX10، یکی دیگر از محصولات جذاب و با ارزش خرید بالا یوسمز در دیجی کالاست که با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد و می‌تواند به گزینه‌ی خرید مناسبی برای شما نیز تبدیل شود. این هدفون همانند محصول قبلی معرفی شده از طراحی تو گوشی بهره می‌برد و سری‌های آن نیز از نوع پلاستیکی است که خیلی ساده و راحت درون گوش قرار می‌گیرد. بدنه‌ی این محصول نیز از جنس پلاستیک ABS است و مقاومت خوبی در برابر ضربات و خط‌وخش از خود نشان می‌دهد. همچنین باید به پوشش مات بدنه‌ی آن اشاره کنیم که مانع از به جای ماندن اثر انگشت شما روی آن خواهد شد. این هدفون تو گوشی یوسمز از لحاظ ابعاد، کاملاً یک محصول جمع‌وجور و کوچک است که وزن بسیار سبکی نیز دارد و کیس آن را نیز می‌توان به راحتی درون جیب گذاشت و حمل و نقل کرد.

یوسمز برای این محصول از یک باتری ۳۵ میلی‌آمپر ساعتی در هر گوشی استفاده کرده که با یک بار شارژ قادرند تا حداکثر ۵ ساعت شما را در پخش موسیقی و مکالمه همراهی کنند. البته شما می‌توانید با استفاده کیس ۳۲۰ میلی‌آمپر ساعتی این محصول، مدت زمان استفاده از این محصول را به حداکثر ۲۰ ساعت برسانید که بسیار مناسب خواهد بود. هندزفری بلوتوثی یوسمز مدل NX10 از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۲ برای اتصال به دستگاه‌های هوشمند بهره می‌برد که حداکثر برد ۱۲ متری نیز دارد. وظیفه‌ی تولید صدا در این محصول بر عهده دو درایور ۱۳ میلی‌متری است که عملکرد خوبی در انجام این کار دارند و صدایی تفکیک شده با بیسی مناسب را به گوش کاربران می‌رسانند. قابلیت نویز کنسلینگ نیز در این محصول یوسمز در دسترس است و مکالمات باکیفیتی را برای شما به همراه می‌آورد.

نکات مثبت

  • کیفیت صدای مناسب
  • شارژدهی خوب
  • طراحی جمع‌وجور

نکات منفی

  • نویز کنسلینگ آن چندان خوب کار نمی‌کند.
هندزفری بلوتوثی یوسمز مدل NX10

۱,۲۴۰,۰۰۰ تومان

مدل US-JY01؛ یکی از بهترین هدفون‌های گیمینگ خوش‌قیمت یوسمز

Usams

در نهایت به معرفی و بررسی یک محصول گیمینگ خوش‌قیمت و فوق‌العاده پرطرفدار یوسمز در دیجی کالا می‌پردازیم یعنی مدل مدل US-JY01. در نگاه اول طراحی این محصول به خوبی حس و حال یک هدفون گیمینگ را به کاربران انتقال می‌دهد. این هدفون امتیاز بالایی از سوی خریداران دریافت کرده و حدود ۸۰ درصد از آن‌ها خرید این محصول را به سایر کاربران پیشنهاد کرده‌اند. این هدفون وزن سبکی دارد و به خوبی درون گوش کاربران جای می‌گیرد. باتری این محصول ۴ ساعت شارژدهی ارائه می‌دهد و با استفاده از کیس شارژ ۳۸۰ میلی‌آمپر ساعتی این میزان بیشتر نیز خواهد شد. بلوتوث این محصول نسخه‌ی ۵.۰ است و به راحتی به همه‌ی دستگاه‌های اندرویدی و iOS متصل می‌شود.

نکات مثبت

  • کیفیت صدای مناسب
  • شارژدهی خوب
  • قیمت مناسب

نکات منفی

  • بلوتوث ۵.۰ کمی قدیمی است.
هندزفری بلوتوثی یوسمز مدل US-JY01

۱,۰۶۰,۰۰۰ تومان

منبع: دیجی کالا مگ

هندزفری بلوتوثی یوسمز مدل XJ13

۱,۵۲۰,۰۰۰

۱,۲۸۰,۰۰۰

تومان

هندزفری بلوتوثی یوسمز مدل XD19

۱,۰۸۰,۰۰۰

تومان

سوالات متداول

یوسمز مال کجاست؟

یوسمز یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های چینی فعال در بازار لوازم جانبی موبایل است.

بهترین هدفون توگوشی یوسمز در دیجی کالا کدام است؟

بهترین هدفون روگوشی یوسمز در دیجی کالا کدام است؟

بهترین هدفون گیمینگ یوسمز در دیجی کالا کدام است؟

[ad_2]

منبع:دیجی کالا