فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

نرم افزار و اپلیکشن

تست گیم ردمی نوت ۱۳؛ بازیکن محبوب شیائومی در گیم‌های سنگین

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه


در این مقاله می‌خواهیم با هم تست گیم ردمی نوت ۱۳ نسخه ۴G را بررسی کنیم و عملکرد گیمینگ آن را در بازی‌های مجبوب موبایل مثلAsphalt 9 ، Call of Duty Mobile ،Call of Duty Warzone و Modern Kombat به چالش بکشیم، پس با ما همراه باشید.

ویدیو تست گیم ردمی نوت ۱۳ نسخه ۴G

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

خرید اقساطی 19کالاخرید اقساطی 19کالا

تراشه

تراشه ردمی نوت ۱۳ کوالکام اسنپ دارگون ۶۸۵ بوده که با فناوری ۶ نانومتری ساخته شده است.

گوشی شیائومی Redmi Note 13گوشی شیائومی Redmi Note 13

گوشی شیائومی Redmi Note 13

این تراشه را در گوشی های قبلی شیائومی نیز استفاده شده و امتحان خود را به خوبی پس داده و اگر سری به صفحه گوشی شیائومی در فروشگاه ۱۹کالا بیندازید، می‌توانید بررسی گیم این تراشه در مدل‌های دیگر را نیز مشاهده کنید.
 این چیپست مانند نسل قبلی خود، ۴ هسته Cortex-A73 با حداکثر کلاک ۲.۸ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A53 با حداکثر کلاک ۱.۹ گیگاهرتز داشته و از پردازنده گرافیکی ۶۱۰ ADRENO در ساختار آن استفاده شده است.

وقتی بحث عملکرد این Soc به میان می‌آید، به‌عنوان یک تراشه میان‌رده می‌توان گفت کارکرد بسیار خوبی دارد و از آنجایی که کمپانی شیائومی قبلا هم از این تراشه استفاده کرده نشان‌ می‌دهد که نتیجه کلی خوبی از این چیپست گرفته و ما نیز می‌توانیم عملکرد آن را در تست گیم نوت ۱۳ به خوبی پیش‌بینی کنیم.

تراشه Qualcomm SM6225 Snapdragon 685
لیتوگرافی ۶ نانومتری
حداکثر کلاک ۲.۸ گیگاهرتز
GPU ۶۱۰ ADRENO

تست بازی

در اولین تست گیمینگ نوت ۱۳ همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید در بازی‌ کال آف دیوتی موبایل که جز بازی‌های نسبتا سنگین هست و نیاز به گرافیک زیادی دارد عملکرد واقعا خوبی داشته و افت فریم و لگ و تاخیر در آن دیده نمی‌شود و بسیار روان عمل می‌کند. در حالت تنظیمات High و Very High بازی با نرخ فریم بالا اجرا می‌شود و گرافیک خوبی را به نمایش می‌گذارد.

زمانی‌که کال آف دیوتی بتل رویال را اجرا می‌کنید قضیه کمی متفاوت می‌شود. این بازی جز گرافیکی‌ترین بازی‌های مورد علاقه کاربران است و با توجه به اینکه تراشه این گوشی یک تراشه میان‌رده است عملکرد آن قابل قبول است. بطور کلی در زمان اجرای بازی نرخ فریم آن به نسبت بازی قبلی کمی افت داشته و شاهد کمی لگ خواهیم بود، اما اگر حساسیت شما زیاد نباشد و کمی گرافیک را فدای نرخ فریم کنید، کارکرد نسبی خوبی از آن خواهید دید.

بازی مدرن کامبت نیز یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌ها در این سبک است که در این گوشی به خوبی اجرا می‌شود. در زمان بازی کردن (حداقل تا ۲۰ دقیقه اول بازی) گوشی به هیچ عنوان داغ نمی‌شود و بنابراین عملکرد پایداری در طول بازی به شما ارائه داده و افت نمی‌کند. همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید، این بازی در تنظیمات High عملکرد روانی داشته و لگ و باگ خاصی در آن مشاهده نمی‌شود.

در اجرای بازی‌هایی که زیاد گرافیکی نیستند مثل بازی آسفالت، عملکرد این گوشی تقریبا بی‌نقص است. همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید اجرای بدون اشکال و با گرافیک بالای این بازی نظر شما را جلب می‌کند که حتی در بالاترین حالت تنظیمات به هیچ وجه خبری از لگ و تاخیر و افت فریم نخواهد بود. بنابراین اگر اهل بازی‌های این چنینی هستید، در این رنج قیمتی گزینه‌ای بهتر از این مدل برای شما وجود ندارد.

یکی دیگر از نقاط ضعف تست گیمینگ نوت ۱۳، اجرای بازی پابجی است. در اجرای این بازی نرخ فریم نسبت به بازی‌های دیگر افت داشته و تا حدود ۳۰ فریم می‌رسد و گاهی دچار لگ و تاخیر می‌شود اما در حدی نیست که نتوانید بازی را اجرا کنید. با توجه به اینکه این گوشی یک میان‌رده اقتصادی است و با توجه به قیمت بسیار مناسب آن، احتمالا گزینه‌ای بهتر برای گیم نخواهید داشت.

لازم به ذکر است که نمایشگر ۶.۶۷ اینچی و حاشیه‌های کم آن تجربه‌ی گیمینگ شما را واقعی‌تر و بهتر می‌کنند. همچنین با داشتن اسپیکرهای استریو که مجهز به تکنولوژی دالبی اتموس است، برخی مشکلات جزئی در عملکرد گیمینگ آن به راحتی جبران می‌شود و این گوشی را به یک مدل مناسب برای گیمینگ تبدیل می‌کند. به صورت کلی می‌توان گفت این مدل با در نظر گرفتن قیمت گوشی های جدید موجود در بازار که اکثر آن‌ها را در فروشگاه ۱۹کالا برای شما موجود کردیم؛ ارزش خرید بالایی دارد.

در نهایت ما این مدل را به کسانی که به دنبال یک گوشی میان‌رده در این محدوده‌ی قیمتی هستند پیشنهاد می‌کنیم، چون شما در ازای مبلغ پرداختی خود، یک گوشی با عمر باتری قابل‌توجه، سرعت شارژ سریع و کارکرد کلی مناسب دریافت می‌کنید. میتوانید بررسی note 13 4g را به صورت دقیق تر مطالعه کنید و ویدیو تجربه کاربری که به صورت اختصاصی توسط ۱۹کالا انجام شده را مشاهده کنید تا انتخاب مطمئن‌تری داشته باشید.

نظر شما چیست؟ آیا به نظر شما این گوشی برای گیمینگ مناسب است؟ تجربه گیمینگ با این مدل را داشته‌اید؟ آیا این مدل ارزش خرید دارد یا ترجیح شما خرید از رقیب کره‌ای این برند است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

فروش ویژهفروش ویژه

گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایتگوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایتگوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

گوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایتگوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۰,۶۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایتگوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت

قیمت ویژه: ۶,۲۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایتگوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایتگوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت

قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲ رای



منبع:19 کالا

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه