فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

خودرو و وسایل نقلیه

دانگ فنگ شاین مکس سدان وارداتی ایران خودرو در نمایشگاه اتواکسپو تهران 1402 + عکس

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه


نمایشگاه خودرو تهران 1402 پس از چند سال وقفه، میزبان خودروهای وارداتی جدید است. این روزها شرکت‌های مختلف خودروسازی از جمله ایران خودرو در حوزه واردات فعالیت دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به دانگ فنگ شاین مکس اشاره کرد. این سدان یکی از مهم‌ترین خودروهای وارداتی ایران خودرو به حساب می‌آید و این شرکت حساب ویژه‌ای روی دانگ فنگ شاین مکس باز کرده است. ایران خودرو تصمیم دارد تا این خودرو را در هر دو تیپ درون‌سوز و هیبریدی به بازار عرضه کند.

تاکنون پیش‌فروش نسخه بنزینی دانگ فنگ شاین مکس انجام شده است. این خودرو همانند دیگر محصولات نیمه لوکس برند دانگ فنگ در ایران، به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر با سیستم تزریق مستقیم سوخت مجهز است که حداکثر 190 اسب‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس هفت سرعته دوکلاچه تر یا WDCT‌ نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را در این خودرو برعهده دارد. شتاب صفر تا صد رسمی دانگ فنگ شاین مکس، 7.4 ثانیه اعلام شده است.

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

دانگ فنگ شاین مکس

طراحی دانگ فنگ شاین مکس از راه و روش آسیایی‌ها پیروی می‌کند. در بخش جلو این خودرو شاهد چراغ‌های بزرگ، منتظم و تهاجمی هستیم. جلوپنجره شش ضلعی و بزرگ این خودرو نیز بخش قابل توجهی از نمای جلو را در اختیار دارد. در نمای عقب این خودرو نیز طرح چراغ‌های به هم پیوسته را می‌بینیم، الگویی که طی مدت اخیر بارها از سوی خودروسازان چینی مورد استفاده قرار گرفته است.

کابین دانگ فنگ شاین مکس طرحی جدید دارد و تا حدودی با دیگر خودروهای بازار متفاوت است. داشبورد این خودرو از قسمت میانی به سمت راننده متمایل شده است تا او تسلط بهتری بر ابزارها داشته باشد. نمایشگر بزرگ سیستم چند‌رسانه‌ای نیز به صورت جداگانه از کلاستر دیجیتال خودرو قرار گرفته است. فرمان خودرو نیز طرح دوشاخه دارد و دکمه‌های کنترلی مختلف روی آن قرار گرفته‌اند.

فضای داخلی دانگ فنگ شاین مکس

امکانات رفاهی سدان وارداتی ایران خودرو رضایت‌بخش هستند. سیستم‌های ترمز ABS و EBD، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم پایش فشار باد تایرها، ایربگ‌های جلو و جانبی (چهار عدد-ایربگ پرده‌ای در تیپ فول)، دوربین 360 درجه، سنسور پارک عقب و جلو، دوربین پارک عقب، تریم چرمی کابین، سانروف و سقف پانوراما، سیستم صوتی با 11 بلندگو به همراه نمایشگر 12.5 اینچی، پنل ابزار دیجیتال 12.3 اینچی، آینه‌های جانبی تاشو برقی به همراه گرمکن، سنسور نور و باران، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و سیستم ورود و استارت بدون کلید تجهیزات رفاهی این خودرو را تشکیل می‌دهند. آریزو 6 جی تی و کی ام سی J7، رقبای جدی دانگ فنگ شاین مکس در بازار ایران هستند.



خودرو بانک

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه