فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

خودرو و وسایل نقلیه

حضور آرین دیزل با سبد کامل محصولات در نمایشگاه خودرو کرمان 1402

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه


آرین دیزل طی سال‌های اخیر، علاوه بر معرفی و تولید انواع محصولات با کیفیت از برند معتبر جک، توانسته است با عرضه انواع کشنده‌های شک موتو نیز سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود کند. این شرکت با ارائه خدمات پس از فروش مطلوب و همچنین تولید و معرفی انواع خودروهای سبک، نیمه‌سنگین و سنگین موفق شده است اعتماد مشتریان را جلب نموده و آن‌ها با اطمینان بیشتری نسبت به خرید محصولات این برند اقدام کنند.

آرین دیزل پس از تثبیت جایگاه خود در بازار خودروهای نیمه‌سنگین، بر اساس بررسی‌ها و بازاریابی‌های انجام شده، محصولات سنگین از خانواده شک موتو را نیز به سبد کالای خود اضافه نمود. این شرکت برای ورود به بازار خودروهای سنگین، ابتدا مدل X5000 را روانه بازار کرد. این محصول به دلیل مشخصات فنی مناسب و اعتبار نام و نشان آرین دیزل، به سرعت به یکی از پرطرفدارترین گزینه‌های فعالان این حوزه تبدیل شد. موفقیت این محصول و همچنین برنامه‌های توسعه‌ای آرین دیزل منجر به معرفی دو مدل X5000d و X5000L شد که سبد محصولات این شرکت را کامل‌تر کرد.

در آینده نزدیک نیز قرار است دو کامیون و یک کمپرسی تک محوره از خانواده شک موتو به محصولات آرین دیزل افزوده شود. با این اوصاف، آرین دیزل با سبد کامل محصولات خود شامل انواع محصولات جک با کاربری‌های گوناگون از جمله آتش‌نشانی و بالابر در کنار خانواده شک موتو، در دوازدهمین نمایشگاه خودروی کرمان 1402 حضور خواهد یافت.

مشخصات فنی کشنده شک موتو X5000

شک موتو X5000 به پیشرانه ۱۳ لیتری دیزلی مجهز است که دارای آرایش ۶ سیلندر خطی و ۲۴ سوپاپ می‌باشد. این پیشرانه از فناوری توربوشارژ جهت افزایش قدرت بهره می‌برد و خنک‌کاری آن به صورت آبی انجام می‌شود. موتور مورد استفاده، نوع کامینز ISZ520 بوده و با سیستم کاهش آلایندگی SCR مجهز شده است. پیشرانه ۱۳ لیتری این خودرو حداکثر توان ۵۲۰ اسب بخار در دور موتور ۱۹۰۰ دور بر دقیقه و بیشترین گشتاور ۱۳۰۰ نیوتن متر در دور ۱۱۰۰ تا ۱۳۰۰ دور بر دقیقه را تولید می‌کند. این بالاترین توان و گشتاور در یک کشنده چینی در ایران است که X5000 را از سایر رقبا متمایز می‌سازد. قدرت از طریق گیربکس ۱۶ سرعته جلو و ۲ سرعته عقب تولید FAST با مدل F16JZ24 به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این گیربکس از نوع اتوماتیک و مجهز به سیستم تعویض دنده هوشمند است. صفحه کلاچ تک صفحه‌ای خشک با قطر ۴۳۵ میلی‌متر و دیافراگم فنری است. ترمزهای جلو و عقب دیسکی بوده و با دو مدار مستقل پنوماتیک کنترل می‌شوند. سوپاپ‌ها و سیستم ترمز توسط شرکت WABCO تأمین شده‌اند. مخازن هوای فشرده آلومینیومی هستند. حداکثر وزن مجاز محور جلو 7.5 تن و محور عقب 13 تن است. سیستم تعلیق جلو شامل فنر پارابولیک و کمک فنرهای هیدرولیکی و تعلیق عقب از نوع بادی 4 بالونه با قابلیت تنظیم ارتفاع هوشمند است.

فرمان از نوع ساچمه‌گردان هیدرولیکی بوده و سیستم برق شامل 2 باتری 12 ولت 180 آمپر ساعت می‌باشد. مخازن سوخت آلومینیومی 300 و 700 لیتری هستند.

از امکانات رفاهی و ایمنی X5000 می‌توان به کولر، بخاری، کروز کنترل، بالابر الکترونیکی، قفل مرکزی، آینه‌های برقی، چراغ‌های LED، سنسور باران، صفحه نمایش ۱۰ اینچی، دوربین دید عقب 360 درجه، TPMS، خروجی برق 220 ولت و غیره اشاره کرد.

زمان برگزاری نمایشگاه خودروی کرمان 1402

دوازدهمین نمایشگاه خودروی کرمان از 17 تا 20 بهمن 1402 ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی کرمان برگزار می‌شود و ساعات بازدید از ساعت 17 تا 21 خواهد بود. علاقمندان می‌توانند در این ایام از نمایشگاه بازدید و از نزدیک با محصولات آرین دیزل آشنا شوند.



خودرو بانک

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه