فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

نرم افزار و اپلیکشن

بررسی ردمی نوت ۱۳ پرو؛ میان‌رده‌ای ایده‌آل عکاسی از شیائومی

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه


ویدیوی بررسی ردمی نوت ۱۳ پرو

در ویدئو بالا به بررسی مشخصاتی چون طراحی، نمایشگر، باتری، سخت‌افزار و دوربین پرداخته است. اگر قصد دارید بدانید قیمت این محصول چقدر است، می‌توانید به صفحه قیمت گوشی شیائومی مراجعه کنید.

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

خرید اقساطی 19کالاخرید اقساطی 19کالا

طراحی

کم پیش می‌آید که در این رنج قیمت، طراحی منحصر به فردی را شاهد باشیم. اگر در بین گوشی‌های مختلف این کلاس قیمتی گشته‌اید تا بهترین مدل را پیدا کنید، احتمالاٌ متوجه شده‌اید که طراحی دوربین ردمی نوت ۱۳ پرو تا حدی شبیه به یکی از محصولات برند پوکو و حتی نسخه پروپلاس همین محصول است. در پشت بدنه، قاب پلاستیکی مات و در جلو هم گوریلاگلس ۵ به عنوان متریال این محصول انتخاب شده‌اند.

گوشی شیائومی Redmi Note 13 Proگوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro

گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro

بررسی ردمی نوت ۱۳ پرو بررسی ردمی نوت ۱۳ پرو
پنل پشتی و قاب فریم، هر دو تخت و صاف هستند و رنگ‌های هر دو بخش هم با هم همخوانی دارند. در پنل پشتی خبری از ماژول دوربین نیست و هر کدام از لنزها و فلش ال‌ای‌دی، فضای مخصوص به خود را دارند. این طراحی کمک کرده تا ظاهر ساده و جالب‌تری را به خود بگیرد و حتی بهتر از نسخه ۵G به نظر برسد. در این محصول علاوه‌بر اسپیکرهای استریو، شاهد جک هدفون هم هستیم که در کل، تجربه شنیداری خوبی را برای شما فراهم می‌کند.

حسگر اثر انگشت در نمایشگر تعبیه شده که کار خود را نسبتاً سریع و قابل قبول انجام می‌دهد. تقریباً از نظر خوش‌دستی هم این محصول امتیاز خوبی را در بررسی ما کسب کرده که یکی از دلایل اصلی، وزن ۱۸۸ گرمی آن است. در کل، این گوشی به دلایلی چون طراحی و ظاهر، بدنه تخت و پوشش مات مورد پسند ما واقع شده است. شما چه نظری در مورد این بخش دارید؟

نمایشگر

یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد که مواردی چون رزولوشن ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل، تراکم پیکسل ۳۹۵ppi و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی در مشخصات آن گنجانده شده است. البته در نظر داشته باشید که این نمایشگر توانایی پشتیبانی از پخش محتواهای HDR ندارد که در این رنج قیمت کاملاً طبیعی است. این نمایشگر به وسیله شیشه محافظ گوریلاگلس ۵ محافظت می‌شود و در بالای آن پانچ کوچکی به عنوان لنز سلفی جای گرفته است.
بررسی ردمی نوت 13 پرو بررسی ردمی نوت 13 پرو
در بررسی ردمی نوت ۱۳ پرو وقتی میزان روشنایی را خودمان به صورت دستی تغییر دادیم، حداکثر نور صفحه به حدود ۵۰۰ نیت رسید، اما زمانی که از حالت خودکار استفاده کردیم، خود نمایشگر در هوای آفتابی به عددی نزدیک به ۱۰۵۰ نیت رسید که در محیط آفتابی خوانایی فوق‌العاده خوبی دارد. البته در نظر داشته باشید که خود کمپانی اعلام کرده که حداکثر روشنایی این نمایشگر ۱۳۰۰ نیت است. در محیط‌های تاریک هم، حداقل‌ترین میزان نور به حدی است که به چشمان آسیبی نرساند.

در تنظیمات می‌توان نرخ نوسازی را روی یکی از حالت‌های سفارشی یا پیش فرض قرار داد. در حالت پیش‌فرض، به صورت خودکار سرعت رفرش شدن تصویر تغییر می‌کند، اما با انتخاب حالت پیش‌فرض خود کاربر باید تصمیم بگیرد که قصد دارد نمایشگر با چه سرعتی (۶۰ یا ۱۲۰ هرتز) رفرش شود. در حالت خودکار تنها زمانی که مشاهده کردیم نرخ نوسازی به ۳۰ هرتز کاهش یافته، زمانی بود که صفحه نمایش همیشه روشن، نمایان شد.

نرم افزار و سخت افزار

این گوشی با رابط کاربری MIUI 14 و اندروید ۱۳ عرضه شده که شیائومی برای آن آپدیت هایپر اواس را هم ارسال خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که دستگاه مذکور از سه سال آپدیت نرم‌افزاری و ۴ سال هم پچ‌های امنیتی پشتیبانی کند. تقریباً تمام مشخصات لازم این رابط کاربری در این دستگاه گنجانده شده، اما باید یک مورد را مدنظرتان قرار دهید. قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن، تنها زمانی فعال می‌شود که روی صفحه قفل‌شده ضربه بزنید.

فروش ویژهفروش ویژه

تبلت  Redmi Pad ظرفیت 128 رم 4 گیگابایتتبلت  Redmi Pad ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۰,۲۹۹,۰۰۰ تومان

تبلت Redmi Pad ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایتگوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت

قیمت ویژه: ۵,۱۴۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

گوشی شیائومی 12X ظرفیت 128 رم 8 گیگابایتگوشی شیائومی 12X ظرفیت 128 رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۶,۲۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی ۱۲X ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایتگوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۸,۳۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت رم ۸ گیگابایت

گوشی شیائومی Poco M4  5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایتگوشی شیائومی Poco M4  5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco M4 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

گوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایتگوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۰,۵۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

در واقع، قدرت این محصول توسط تراشه‌ی هلیو جی۹۹ اولترا تامین می‌شود. بیایید ابتدا به چند امتیاز این محصول در تست بنچمارک و همچنین مشخصات کلی این تراشه توجه کنیم.

اسم تراشه Helio G99 Ultra
لیتوگرافی ۶نانومتری
حداکثر نرخ کلاک ۲.۲گیگاهرتز
امتیاز گیک‌بنچ تک/چند هسته‌ای ۱۸۴۴/۵۵۵
آنتوتو (v10) ۴۲۸۵۴۵
پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2

امتیازی نزدیک به ۴۳۰هزار نشان می‌دهد که این مدل برای انجام کارهای روزمره مناسب است و چه بسا می‌تواند بازی‌های مختلف را هم در تنظیمات معمولی اجرا کند. در بررسی گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو ما از این ماجرا به این راحتی نگذشتیم و مطابق همیشه تصمیم گرفتیم تا بررسی این بخش را به سمت تست گیم ببریم.

قبل از اینکه نتیجه را بگوییم بد نیست یادآوری کنیم که این دستگاه میانرده است و وقتی می‌گوییم عملکرد تست گیم آن خوب است، در مقایسه با گوشی‌های این رنج قیمت صحبت می‌کنیم و طبیعتاً محصولات زیادی هستند که در قیمتی بالاتر، قدرت بیشتری را به رخ می‌کشند. ما برای تست گیم به سراغ بازی کالاف دیوتی رفتیم که در این بازی توانستیم گرافیک High و فریم ریت ۶۰ را انتخاب کنیم که در طول بازی هم شاهد افت فریم چندانی نبودیم.
بررسی گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو بررسی گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو

دوربین

تصاویر به صورت پیش فرض به صورت ۱۲.۵ مگاپیکسلی ذخیره می‌شوند که در مجموع ظاهر خوبی دارند. ثبت جزئیات این دوربین خوب است، اما گاهی اوقات وقتی هدف ما عکاسی از سوژه پیچیده بود، با زوم کردن روی تصویر متوجه شدیم که در برخی از اضلاع جزئیات به صورتی دقیق ثبت نشده است. البته دقت داشته باشید که این موضوع را وقتی متوجه می‌شوید که روی تصویر زوم کنید، وگرنه در حالت عادی که به آن نگاه می‌کنید، این موضوع چندان نمایان نیست.
بررسی نوت ۱۳ پرو بررسی نوت ۱۳ پرو
همچنین، پردازش و در مجموع، ارائه رنگ این دوربین خوب و نزدیک به واقعیت است. تنها مسئله‌ای که وجود دارد این است که اگر محدوده داینامیکی وسیع‌تر بود، عکاسی حرفه‌ای‌تر هم می‌شد. حال بیایید در بررسی نوت ۱۳ پرو به سراغ ارزیابی عملکرد دوربین در حالت ۲۰۰ مگاپیکسلی برویم. در این حالت، تصاویر جزئیات بیشتری دارند و رنگ‌ها هم ظاهری عالی دارند. توجه داشته باشید که در این حالت از عکاسی حجم زیادی از فضای گوشیتان پر می‌شود، پس در مواقعی فعالش کنید که واقعاً به آن نیاز دارید.

در این گوشی خبری از لنز تله‌فوتو نیست، اما همین دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی می‌تواند عملکرد نسبتاً خوبی هنگام زوم دیجیتال از خود نشان دهد. سیستم دوربین از زوم ۲ برابر و ۴ برابر دیجیتال پشتیبانی می‌کند. اگر نگاهی اجمالی به تصاویر بیندازیم، همچنان تصاویر با زوم ۲x ظاهر خوبی مانند تصاویر عادی دارند. جرئیات در این محدوده عکاسی سطح خوبی دارند و همچنین ارائه رنگ هم همچنان خوب است.

دوربین اولتراواید در تصاویر روز عملکرد خوبی را به تصویر کشید. در حالیکه این لنز در ثبت جزئیات خوب عمل کرد، اما مقدار کمی نویز در خروجی آن دیده شد. سنسور دیگری که در ماژول پشتی خودنمایی می‌کند، ماکروست. حقیقتش را بخواهید نباید از این دوربین انتظار بیش از حدی داشته باشید. اگرچه کیفیت این تصاویر چندان باب میل نیست، اما نکته مثبت این است که سطح جزئیات خوب و پردازش رنگ خوبی را ارائه می‌کند. البته به شرطی که فضای روشن را برای عکاسی در نظر بگیرید.

باتری

این دستگاه نیروی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که در تست‌های مختلف ما، ماندگاری شارژ خوب و قابل قبولی را ارائه کرد. بیشتر گوشی‌های این برند از فست شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کنند که این مدل هم از این قاعده مستثنی نشده است. تقریباً ۳۰ دقیقه طول کشید تا ۷۰ درصد اولیه‌ی دستگاه پر شود و فول شارژ شدن (۰—۱۰۰) هم حدوداً ۴۹ دقیقه طول کشید.
بررسی note 13 pro بررسی note 13 pro

نتیجه نهایی

با در نظر گرفتن بررسی note 13 pro و قیمت آن، دیدن مشخصاتی چون لنز ۲۰۰ مگاپیکسلی و نمایشگری باکیفیت و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، واقعاً وسوسه‌کننده است. ما در این مقاله و ویدئو سعی کردیم تمام بخش‌ها را مورد بررسی قرار دهیم تا اگر قصد خرید این مدل را دارید، سؤال و ابهامی برایتان باقی نماند.

اگر این محصول توانست نظر شما را به خود جلب کند، می‌توانید در صفحه خرید گوشی اقدام به خرید این دستگاه کرده و حتی بررسی محصولات دیگر را هم مشاهده کنید. می‌توانید در بخش نظرات، سؤال و نظرات خود را به اشتراک بگذارید…

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲ رای



منبع:19 کالا

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه