فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

نرم افزار و اپلیکشن

ویدیو تجربه کاربری و بررسی note 13 4g شیائومی از ذربین ۱۹کالا

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه


ویدیو بررسی نوت ۱۳

طراحی

مثل همیشه با طراحی شروع می‌کنیم که لباس یک گوشی محسوب می‌شود و بری هر کاربری از اهمیت بالایی برخوردارست. خوشبختانه شیائومی زبان طراحی جدیدی را در یک سال اخیر برای نسخه‌های ردمی انتخاب کرده که در این گوشی نیز شاهد آن هستیم. لبه‌های خمیده و ارگونومی خوب و ترکیب آن با وزن ۱۸۸.۵ گرمی، نوید یک مدل خوش دست و کاربرپسند را می‌دهد.

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

خرید اقساطی 19کالاخرید اقساطی 19کالا

از ویژگی‌های بارز این گوشی می‌توان له استفاده از سنسور اثر انگشت اپتیکال و اسپیکرهای استریو اشاره کرد که عملکرد هر دو در این کلاس قیمتی ایده‌آل است. ناگفته نماند گواهی IP54 نیز برای این مدل گرفته شده تا در برابر پاشش آب و گرد و غبار به خوبی ایمن سازی شود. از آنجایی که اسلات کارت حافظه با جایگاه سیم کارت دوم مشترک است، توصیه می‌کنیم نسخه‌ای را خریداری کنید که حافظه داخلی بیشتری داشته باشد.
طراحیطراحی

نمایشگر

پنل ۶.۶۷ اینچی AMOLED نسل قبل به قدری خوب بود که نیازی به ارتقاء نداشت، با این حال شیائومی کمی روشنایی آن را بهبود بخشیده و آن را در ردمی نوت ۱۳ به کار گرفته است. نمایشگر این گوشی علاوه بر روشنایی عالی ۱۸۰۰ نیتی، از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند و در ارائه رنگ نیز عملکردی کم‌نقص دارد. برای مقاوم سازی این صفحه نمایش از گوریلاگلس ۳ استفاده شده است که برای اطمینان خاطر بیشتر، می‌توانید یک گلس ضدضربه نیز روی آن بیندازید.

گوشی شیائومی Redmi Note 13گوشی شیائومی Redmi Note 13

گوشی شیائومی Redmi Note 13

بررسی نوت ۱۳ بررسی نوت ۱۳

بررسی سخت افزار

در قسمت پردازنده خبری از سورپرایز نیست و در بررسی ردمی نوت ۱۳ باز هم شاهد استفاده از تراشه نام آشنای اسنپدراگون ۶۸۵ هستیم که البته قدرت مناسبی برای اجرای اکثر بازی دارد و در این کلاس قیمتی شما را ناامید نمی‌کند. گرچه قدیمی بودن این چیپست موجب محدودیت‌هایی نیز می‌شود و برای مثال از فیلمبرداری ۴K یا نسخه جدید بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند که می‌تواند در سال ۲۰۲۴ یک ضعف نسبتاً بزرگ تلقی شود. ناگفته نماند این مدل با اندروید ۱۳ و MIUI14 عرضه شده و حداقل تا ۲ سال پشتیبانی نرم افزاری خواهد داشت. نمرات سخت افزار تراشه این تراشه را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

تست بنچمارک امتیاز
گیک‌بنچ۶ تک‌هسته‌ای ۴۷۴
گیک‌بنچ۶ چند‌هسته‌ای ۱۵۱۶
آنتوتو ۳۴۷۵۷۰

دوربین

در بررسی ردمی نوت ۱۳ شاید بیشترین پیشرفت نسبت به نسخه سال گذشته، دوربین این گوشی باشد که از ۵۰ مگاپیکسل به ۱۰۸ مگاپیکسل ارتقاء یافته است. در نور روز کیفیت عکس‌ها بسیار خوب است و تصاویر با جزئیات مناسبی ثبت می‌شوند، اما در نور شب شاهد افت کیفیت و کمی نویز هستیم که در این کلاس قیمتی کاملاً طبیعی بوده و نمی‌توان آن را به عنوان یک ایراد بیان کرد.

دو لنز فرعی اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز برای این مدل در نظر گرفته شده که دقیقاً عملکردی مشابه به نسل گذشته دارد و تنها کمی بهبود نرم افزاری در نور و رنگ آن شاهد هستیم.
بررسی نوت 13 بررسی نوت 13
دوربین سلفی نیز ۳ مگاپیکسل ارتقاء پیدا کرده و ۱۶ مگاپیکسلی شده که عملکرد آن برای گرفتن تصاویر سلفی و همینطور تهیه محتوای ویدئویی رضایت بخش است و شما را ناامید نمی‌کند.

فروش ویژهفروش ویژه

تبلت  Redmi Pad ظرفیت 128 رم 6 گیگابایتتبلت  Redmi Pad ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۱,۶۹۹,۰۰۰ تومان

تبلت Redmi Pad ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایتگوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت

قیمت ویژه: ۵,۱۴۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

گوشی شیائومی 12X ظرفیت 128 رم 8 گیگابایتگوشی شیائومی 12X ظرفیت 128 رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۵,۸۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی ۱۲X ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایتگوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۸,۳۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت رم ۸ گیگابایت

گوشی شیائومی Poco M4  5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایتگوشی شیائومی Poco M4  5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco M4 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

گوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایتگوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۰,۶۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

ناگفته نماند حداکثر کیفیت فیلمبرداری با لنز اصلی و سلفی ۱۰۸۰ پیکسل است و همانطور که اشاره کردیم، خبری از کیفیت ۴K نیست.

باتری

مطابق انتظار یک باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری در این گوشی بکار گرفته شده که طول عمر مناسبی دارد و در استفاده‌های معمول حتی تا ۲ روز می‌توانید روی آن حساب کنید. گرچه اگر اهل بازی کردن باشید یا مدام اینترنت خط شما روشن باشد و رفرش ریت را روی ۱۲۰ هرتز تنظیم کنید، در پایان روز مجبور به شارژ مجدد گوشی خود خواهید شد.

باتری این گوشی از فست شارژ ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند و در کم‌تر از ۳۰ دقیقه ۵۰ درصد شارژ می‌شود. همچنین برای فول شارژ شدن آن به حدود ۷۵ دقیقه زمان نیاز دارید که برای یک گوشی در این کلاس قیمتی بسیار خوب است.

بررسی ارزش خرید

در کل با توجه به مشخصات و قیمتی که برای این مدل نسبت به قیمت گوشی های جدید بازار در نظر گرفته شده، می‌توان آن را یک گزینه ایده‌آل برای خرید دانست که پکیجی نسبتاً کامل را به شما ارائه می‌کند.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟ به نظرتان این مدل در بازار ایران تا چه حد موفق خواهد بود؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و دوستانتان در ۱۹کالامگ به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲ رای



منبع:19 کالا

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه