فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

نرم افزار و اپلیکشن

بررسی ردمی 10 5g؛ گوشی اقتصادی و کاربردی شیائومی + ویدیو

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه


ویدیوی بررسی redmi 10 5g

سپتامبر ۲۰۲۲، شیائومی یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه با قابلیت‌های عالی را برای گرفتن بازار اقتصادی‌ها عرضه کرد. این مدل به لطف کیفیت ساخت خوب همراه با ویژگی‌هایی مثل قابلیت ۵G و قیمت مقرون به صرفه، گوشی هوشمندی است که باید مورد توجه قرار گیرد. در ادامه به بررسی redmi 10 5g می‌پردازیم.

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

خرید اقساطی 19کالاخرید اقساطی 19کالا

طراحی

در بررسی ردمی ۱۰ ۵g طراحی اولین چیزی است که توجه ما را به خود جلب می‌کند. این گوشی با ابعاد ۸.۹×۷۶.۱×۱۶۴ و وزن ۲۰۰ گرم عرضه شد که با رنگ‌های مشکی، خاکستری و سبز انتخاب‌های خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

طراحی متفاوت و پنل پشتی کمی خمیده در کنار فریم فلت، زیبایی خاصی به این مدل بخشیده است. در سمت راست گوشی دکمه‌های راکر صدا و پاور و در قسمت بالای گوشی سنسور IR بلاستر و جک هدفون نیز مشاهده می‌شود. اگر نگاهی به سمت چپ گوشی بیاندازیم، خشاب سیمکارت با قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت و یک کارت حافظه را می‌بینیم.

ناگفته نماند شیائومی با طراحی سنسور اثر انگشت روی دکمه پاور، ظاهر زیبا را در کنار کارایی بی‌نقص قرار داده است.

گوشی شیائومی Redmi 10 5Gگوشی شیائومی Redmi 10 5G

گوشی شیائومی Redmi 10 5G

نمایشگر

یکی از اصلی‌ترین جزئیات در گوشی‌های مختلف نمایشگر است. صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی IPS LCD  این مدل رنگ‌های زنده و جزئیات واضح را به نمایش می‌گذارد. طبق بررسی ردمی ۱۰ ۵g می‌بینیم که با استفاده از Corning Gorilla Glass 3، خیالتان را از بابت ضربه‌های جزئی راحت می‌کند. نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی ضمانت پیمایش روان و سریع در برنامه‌ها، مرور اینترنت و بازی‌ها است.

نمایشگر این مدل با رزولوشن ۲۴۰۸×۱۰۸۰ پیکسل و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۸۳.۶ درصدی تجربه بصری دلپذیری را برای شما به ارمغان می‌آورد که برای یک گوشی اقتصادی یک امتیاز خوب محسوب می‌شود.

بررسی redmi 10 5gبررسی redmi 10 5g

سخت افزار

این گوشی با چیپست Mediatek Dimensity 700 و حداکثر کلاک ۲.۲ گیگاهرتز از پس انجام کارهای روزانه و حتی بازی‌های سبک به خوبی بر می‌آید. در این مدل با حداکثر ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی که می‌توان آن را از طریق یک اسلات کارت microSD افزایش داد، هیچ مشکلی در ذخیره‌سازی بازی‌ها، برنامه‌ها و رسانه‌ها نخواهید داشت.

این مدل با ظرفیت‌های ۶۴/۴ و ۱۲۸/۴ و ۱۲۸/۶ گیگابایت در دسترس است که با توجه به قیمت گوشی و نیازتان می‌توانید یکی از این ۳ گزینه را انتخاب کنید. این گوشی اقتصادی با MIUI 13 بر بستر اندروید ۱۲ عرضه شده و قابلیت بروزرسانی به آخرین ورژن اندروید را نیز دارد.

در زیر عملکرد تراشه این مدل را مشاهده می‌کنید.

بررسی ردمی 10 5gبررسی ردمی 10 5g

دوربین

با این‌که در گوشی‌های اقتصادی توقع بالایی از دوربین نداریم، اما بررسی ردمی ۱۰ فایو جی حاکی از آنست که دوربین‌های دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی تصاویر واضح و شفاف با جزئیات نسبتاً خوب را ارائه می‌دهند.

در حالی که سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی آن بر خلاف انتظار، عکس‌های پرتره قابل قبولی را در حالت پرتره ثبت می‌کند، اما دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی به اندازه دوربین پشتی قدرتمند نیست و تنها در شرایط نوری مناسب می‌توانید روی آن حساب باز کنید. همچنین هر دو دوربین جلو و عقب قادر به فیلمبرداری ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه هستند.

بررسی ردمی ۱۰ 5gبررسی ردمی ۱۰ 5g

باتری

این گوشی با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خیال شما را بابت استفاده بی‌دردسر و طولانی مدت راحت می‌کند و به راحتی با شارژ ۱۸ واتی USB-C قابل شارژ است. باتری این گوشی، حداقل یک روز تحت استفاده‌های سنگین و تا سه روز با استفاده معمولی دوام شارژ دارد.

طبق ادعای کمپانی، باتری این مدل با ۱۸۹ ساعت پخش موسیقی و ۲۲ ساعت پخش ویدئو، جایی برای نگرانی باقی نمی‌گذارد. البته باتری قوی در انواع گوشی شیائومی به چشم می‌خورد و تقریباً به این مزیت خوب عادت داریم.
بررسی ردمی ۱۰ فایو جیبررسی ردمی ۱۰ فایو جی
با این که redmi 10 5g قیمت مناسبی دارد و در دسته گوشی‌های اقتصادی قرار دارد، اما ویژگی‌ها و قابلیت‌های قابل قبولی را ارائه داده است. نظر شما درباره این مدل چیست؟ آیا فکر می‌کنید ارزش خرید بالایی دارد؟ نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها با ما درمیان بگذارید.
فروش ویژهفروش ویژه

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 (R900) 40mmساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 (R900) 40mm

قیمت ویژه: ۶,۶۹۹,۰۰۰ تومان

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 (R900) 40mm

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 (R900) 40mmساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 (R900) 40mm

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایتگوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت

قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

گوشی شیائومی 12X ظرفیت 128 رم 8 گیگابایتگوشی شیائومی 12X ظرفیت 128 رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۵,۸۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی ۱۲X ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایتگوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۸,۳۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت رم ۸ گیگابایت

گوشی شیائومی Poco M4  5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایتگوشی شیائومی Poco M4  5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco M4 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

گوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایتگوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۴ رای



منبع:19 کالا

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه