فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

تکنولوژی

دو گوشی میان‌رده A55 و A35 به‌زودی معرفی می‌شوند!

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه


گوشی‌های میان رده سامسونگ به‌زودی معرفی می‌شوند.

حالا که سامسونگ پرچمداران امسال خود را معرفی کرده، نوبت به گوشی‌های میان رده رسیده است. آن‌طور که از خبرها پیداست، سامسونگ پیش از معرفی دو گوشی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ در نیمه دوم سال، قرار است دو گوشی A35 و A55 را رونمایی کند. حال که زمان رونمایی آن‌ها نزدیک است، هر مشخصات هر دو گوشی کم کم عیان می‌شود.

مشخصات Galaxy A35 و Galaxy A55

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

samsung-midrange

دو گوشی A35 و A55 قرار است مجهز به ویژگی‌هایی باشند که پیش‌تر فقط در پرچمدارها به چشم می‌خورد. مثلا، تصاویری که از A55 درآمده نشان می‌دهد که این اولین گوشی از سری A است که فریم فولادی دارد. این گوشی همچنین دوربین سه گانه دارد و با تراشه اگزینوس ۱۰۸۰ و پردازنده گرافیکی Xclipse 530 می‌آید. دوربین سلفی که برای آن در نظر گرفته شده ۳۲ مگاپیکسل، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسل و دوربین ماکرو نیز ۵ مگاپیکسل است.

گوشی گلمسی A35 به تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ مجهز شده که قبل‌تر در گوشی‌های A54 و F54 دیدیم. این گوشی ۶ گیگابایت رم خواهد داشت و با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به بازار می‌رسد. طراحی آن نیز نسبت به نسل‌های پیشین آپدیت شده و حاشیه‌های کمتری دارد. ناچ دوربین نیز حالت حفره‌ای پیدا کرده است. نسل پیشین، ناچ نعلی داشتو هر دو گوشی به باتری ۵۰۰۰ مگاپیکسلی، و شارژ سریع ۲۵ وات مجهز خواهند بود.

ads

بررسی گوشی هواوی پی 60 پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی هواوی p60 pro



منبع:تکنولایف

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه