علم و فن آوری

خرید تتر از بیت 24 یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری ایرانیان

[ad_1]

تتر به‌عنوان یک استیبل کوین دارای قیمت ثابت 1 دلاری است و بر خلاف ارزهای نوسانی دیگر نظیر بیت کوین و اتریوم، تغییر قیمت برای آن در طول زمان اتفاق نمی‌افتد. حال شاید بپرسید اگر ارزی دارای قیمت ثابت 1 دلاری است، چرا می‌تواند بهترین گزینه سرمایه گذاری برای ایرانیان باشد؟ در این مطلب پاسخ خواهیم داد.

کاربردهای تتر برای ایرانیان

با وجودی که تتر یک استیبل کوین است و عمدتا برای بسیاری از تریدرها نقش واسط در خرید و فروش ارزهای دیجیتال یا خروج از بازار در هنگام نزولی شدن قیمت‌ها را ایفا می‌کند، اما برای کشورهایی مانند ایران که ارز ملی آن‌ها نوسان زیادی در برابر ارزش دلار دارد، تغییر ماهیت داده است.

حفظ ارزش سرمایه و حتی کسب سود از نوسان قیمت در برابر ریال

همانطور که گفتیم، تتر یک استیبل کوین به‌معنای «ارز باثبات» است و ارزش آن به نسبت 1 به 1 به دلار آمریکا گره خورده است. این یعنی هر واحد توکن USDT بر خلاف دیگر رمز ارزهای بازار که بر اساس قانون عرضه و تقاضا با نوسان قیمت مواجه هستند، با تغییر ارزش روبرو نمی‌شود و قرار است همیشه ارزش ثابت 1 دلاری داشته باشد.

از طرف دیگر، اگر در اینترنت به‌دنبال یافتن لیستی از ارزهای دیجیتال مناسب جهت سرمایه گذاری باشید، هیچ‌گاه تتر را در میان آن‌ها پیدا نخواهید کرد. علت این امر هم مشخص است: عموما سرمایه گذاری در بازارهای مالی با هدف خرید دارایی در قیمت پایین و فروش آن با افزایش قیمت و کسب سود از این نوسان قیمت اتفاق می‌افتد. اما چون تتر چنین نوسان قیمتی ندارد، به‌عنوان یک گزینه سرمایه گذاری به آن نگاه نمی‌شود.

اما یک نکته را فراموش نکنید؛ دلار در مقابل ریال ایران نوسان قیمتی شدیدی دارد که به همان نسبت، باعث نوسان قیمت تتر در برابر ریال ایران می‌شود. بنابراین، خرید تتر مشابه خرید دلار فیزیکی است که هم از طرفی می‌تواند باعث حفظ ارزش سرمایه شما شود، هم برخی از افراد از نوسان قیمت آن در برابر ریال به چشم راهی برای کسب سود و سرمایه گذاری نگاه می‌کنند.

راحتی خرید و فروش در مقایسه با دلار فیزیکی

همانطور که می‌دانید، امروزه خرید و فروش دلار فیزیکی دردسرهای مخصوص خودش را دارد؛ از افتتاح حساب ارزی در بانک‌های عامل گرفته تا کسب مالیات و نیازمندی‌های باز نگه داشتن حساب در بانک و محدودیت سقف خرید، همگی باعث دشوارتر شدن خرید دلار به نرخ دولتی می‌شوند. علاوه بر این، خرید دلار به نرخ آزاد نیز آنچنان مانند قبل آسان نیست و دشواری‌های مختص به خودش را دارد.

بنابراین چه چیزی بهتر از خرید تتر به‌صورت آنلاین آن هم به هر مقدار مورد نیاز؟ خرید تتر در ایران به‌صورت آنلاین و از صرافی‌های رمز ارزی ایرانی از جمله بیت 24 قابل انجام است. تنها کاری که باید انجام بدهید، ساخت یک حساب کاربری و داشتن حساب بانکی جهت پرداخت مبلغ خرید است.

آموزش خرید تتر در صرافی بیت 24

اگر با توجه به توضیحات بالا به خرید تتر علاقه‌مند شده‌اید، در ادامه این قسمت آموزش این کار را به‌صورت تصویری آورده‌ایم. همانطور که گفتیم، یکی از صرافی‌های معتبر ایرانی، بیت 24 نام دارد که البته علاوه بر تتر، از بیش از 600 ارز دیجیتال دیگر نیز پشتیبانی می‌کند.

مزایای خرید USDT

از جمله مزایای صرافی بیت 24 برای خرید USDT می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

● خرید بدون کارمزد از بازار فروشگاهی (OTC)؛ صرافی بیت 24 در خرید و فروش‌های فروشگاهی خود هیچ کارمزد و کمیسیون اضافه‌ای از شما دریافت نمی‌کند.

● امکان معامله تتر با بیش از 250 جفت ارزی دیگر در بازارهای معامله حرفه‌ای همتابه‌همتا (P2P)

● دارای بیشترین تنوع سفارش‌گذاری معاملات شامل مارکت، لیمیت، استاپ لیمیت، استاپ مارکت، تریلینگ استاپ و OCO

● دارای کمترین کارمزد برای معاملات همتابه‌همتا (حداکثر 0.2 درصد در مقایسه با رقبا)

● عدم نیاز به احراز هویت برای خرید، فروش، معامله و واریز ارزی و ریالی

● مجهز به احراز هویت هوشمند برای برداشت‌های ارزی و ریالی زیر 5 دقیقه

● امکان خرید با حداقل 100 هزار تومان

این‌ها تنها بخشی از مزایای بیت 24 هستند که با مراجعه به وبسایت آن به آدرس bit24.cash، دیگر ویژگی‌های آن را مشاهده خواهید کرد.

برای خرید تتر از بیت 24 کافی است ابتدا با شماره موبایل خود ثبت نام کرده و یک حساب کاربری بسازید. سپس مراحل زیر را انجام دهید:

1. وارد حساب خود شده و در داشبورد، از منوی سمت راست، روی «خرید و فروش آنی» کلیک کنید. اینجا همان بازار فروشگاهی بیت24 است که خرید و فروش‌های شما بدون کمیسیون انجام می‌شوند.

2. در قسمت وسط صفحه، تتر به‌صورت پیش‌فرض برای شما انتخاب شده که کافی است در کادر «مبلغ (پرداخت می‌کنید)» مقدار خرید تتر به تومان، یا در کادر «مقدار (دریافت می‌کنید)» تعداد تتر برای خرید را وارد کنید. همانطور که گفتیم، حداقل خرید USDT در بیت 24 برابر 100 هزار تومان است.

3. در قسمت بعد، باید بین دو گزینه «ذخیره در کیف پول ارزی بیت۲۴» و «واریز به کیف پول شخصی» یکی را انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما، انتخاب گزینه اول است.

4. نهایتا باید روی «خرید تتر» کلیک کنید.

[ad_2]

منبع:زومیت