فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

نرم افزار و اپلیکشن

بررسی a05s ، یک اقتصادی قدرتمند از سامسونگ

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه


تیم ۱۹کالا، بررسی تخصصی یک محصول خوش‌قیمت را آماده کرده که نسبت به نسل قبلی خود ارتقاهای بسیار خوبی داشته و عملکرد قابل قبولی را نیز ارائه می‌کند. در مقاله و ویدئوی بررسی a05s همراه ما باشید.

ویدئوی بررسی a05s

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

خرید اقساطی 19کالاخرید اقساطی 19کالا

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت این گوشی و دیگر مدل‌های سامسونگ، می‌توانید به صفحه قیمت گوشی سامسونگ مراجعه کنید و آن‌ها را در رنگ و حافظه رم مورد نظر خریداری کنید.

طراحی

یکی از نقاط قوت گوشی a05s در این کلاس قیمتی، خوش‌دست بودن آنست. در واقع، محل قرار گیری دکمه‎‌ها، وزن ۱۹۴ گرمی، خمیدگی قاب دور و… دلایل این اتفاق هستند. مورد دیگری که در طراحی این محصول دوست داریم، قاب ماتی است که در بدنه پشتی خودنمایی می‌کند و لکه اثر انگشت را به سختی به خود می‌گیرد.

گوشی سامسونگ Galaxy A05sگوشی سامسونگ Galaxy A05s

گوشی سامسونگ Galaxy A05s

از مشخصات کاربردی دیگر این محصول می‌توان به این موارد اشاره داشت که در بدنه آن، علاوه‌بر اسپیکر و دکمه‌ها، جک هدفون و اسلات سیم کارت و کارت حافظه هم قرار گرفته است. همچنین، برای باز کردن قفل می‌توانید از اثر انگشت خود هم استفاده کنید که حسگر مربوطه، در دکمه پاور تعبیه شده است.

ما این محصول را تقریباً از تمام جهات بررسی کرده‌ایم. یکی از بخش‌هایی که توانست نظر ما را به خود جلب کند، طراحی است. به این صورت که احساس ما این بود که یک مدل میانرده را در دست گرفتیم، نه محصولی اقتصادی! در ویدئوی بررسی گوشی a05s به صورت کامل‌تری بخش طراحی را بررسی کرده‌ایم.a05s بررسی a05s بررسی

نمایشگر

این محصول نه تنها در بخش طراحی، بلکه از نظر نمایشگر هم به مشخصات بهتری نسبت به قیمت خود دست یافته است. پشتیبانی از کیفیت فول‌اچ‌دی و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، مواردی هستند که بیش از همه نظر ما را به خود جلب کردند. طبق تجربه کار کردن تیم ۱۹کالا با این محصول، باید چنین بگوییم که با این صفحه‌نمایش تجربه‌ای روان و باکیفیت، هنگام بازی کردن و تماشای فیلم خواهید داشت.

از نقاط قوت دیگر می‌توان به روشنایی صفحه اشاره کرد. در واقع، قبل از شروع تست، انتظار زیادی در این بخش با توجه به قیمت نداشتیم، اما این محصول توانست در هوای آفتابی روشنایی نسبتاً خوبی را ارائه کند. به طور کل، این نمایشگر برای استفاده‌هایی چون وب‌گردی و تماشای فیلم کاملاً مناسب است.

فروش ویژهفروش ویژه

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایتگوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت

قیمت ویژه: ۵,۰۵۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایتگوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۷,۳۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت رم ۸ گیگابایت

گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE 5G ظرفیت 128 رم 8 گیگابایتگوشی سامسونگ Galaxy S20 FE 5G ظرفیت 128 رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایتگوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

گوشی شیائومی 12X ظرفیت 128 رم 8 گیگابایتگوشی شیائومی 12X ظرفیت 128 رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۴,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی ۱۲X ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی شیائومی Poco M4  5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایتگوشی شیائومی Poco M4  5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco M4 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

بررسی گوشی a05s بررسی گوشی a05s

سخت‌افزار

درست است که در بخش طراحی و نمایشگر مشخصات خوبی را شاهد بودیم، اما باید بگوییم که سخت‌افزار این محصول، به یکی از بهترین بخش‌های بررسی ما تبدیل شده است. تقریباً سعی ما بر این بود تا بازی‌های سبک و سنگین مختلف در a05s بررسی شوند. با در نظر گرفتن عملکرد گوشی‌ها در این رنج قیمت، این مدل توانست بازی‌ها را به صورت قابل قبولی پردازش کند. مشخصات این تراشه را در جدول زیر قرار دادیم. با این حال، از شما می‌خواهیم تا تست گیم تخصصی ۱۹کالا را در ویدئوی بالا مشاهده کنید.

مدل گوشی “A.05s”
تراشه اسنپدراگون ۶۸۰
پردازنده گرافیکی Adreno 610
حداکثر نرخ کلاک ۲.۴ گیگاهرتز
لیتوگرافی ۶نانومتری
امتیاز آنتوتو (v10) ۳۱۶۹۵۶

دوربین

صادقانه بگوییم عملکرد دوربین نتوانست ما را حیرت‌زده کند. به بیانی دیگر، همان چیزی که انتظار داشتیم را در این محصول شاهد هستیم. در فضای روشن، سطح جزیئات و محدوده داینامیک تصاویر، خوب و قابل قبول است، اما اگر بخواهیم ریزبیانه‌تر به خروجی‌ها توجه کنیم، در آنها کمی نویز قابل مشاهده است که در این رنج قیمت کاملاً طبیعی است.

دوربین رزولوشن (مگاپیکسل)
اصلی ۵۰
ماکرو ۲
عمق ۲
سلفی ۱۳

البته در نظر داشته باشید که این گوشی نسبت به نسل قبلی خود به ارتقاهای جالبی دست یافته و همین بهتر شدن تراشه، کمک کرده تا این محصول تصاویر را به شکلی حرفه‌ای تر، نسبت به نسل قبلی خود ثبت کند. بالاترین حد کیفیت و سرعت فیلمبرداری با دوربین اصلی، ۱۰۸۰p با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه است که با دوربین سلفی، این کیفیت تنها به سرعت ۳۰ فریم در ثانیه محدود شده است. خروجی‌های دوربین این گوشی در ویدئوی بالا قرار گرفته‌اند.

بررسی a05s بررسی a05s

باتری

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در این گوشی توانست ماندگاری شارژ خوبی را ارائه کند. تقریباً ما این محصول را در تمام بخش‌ها تست کردیم و حتی بازی‌های گرافیکی چون پابجی و آسفالت را هم با آن اجرا کردیم، در هیچ کدام از بازی‌ها شاهد افت چشم‌گیری از درصد باتری نبودیم. به عبارتی دیگر، این محصول می‌تواند به راحتی یک روز کامل شما را همراهی کنید. در ضمن، ۰ تا ۱۰۰ این باتری هم حدود یک ساعت و ۵۰ دقیقه زمان می‌برد تا پر شود.

نتیجه نهایی

درست است که این دستگاه از نظر قیمت، در دسته محصولات اقتصادی قرار می‌گیرد، اما نکته جالب در نتیجه بررسی گوشی سامسونگ a05s اینست که عملکرد آن نسبت به میانرده‌های معمولی این برند، هیچ چیز کم ندارد و در بین تمام مشخصاتش، سخت‌افزار، نمایشگر و باتری توانستند بیش از همه توجه ما را به سمت خود جلب کنند.

نظر شما چیست؟ آیا خرید این مدل هوشمندانه‌تر است یا رقبای هم قیمت دیگر را انتخاب می‌کنید؟ شما می‌توانید بررسی تخصصی محصولات دیگر را در صفحه قیمت روز موبایل ۱۹کالا مشاهده کنید و بهترین مدل را باتوجه به نیاز خود خریداری کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۶ رای



منبع:19 کالا

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه