فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

آموزش

بهترین گوشی سامسونگ از نظر کاربران در سال ۲۰۲۴ کدام است؟

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه


در سال ۲۰۲۴، سه سری اصلی گوشي‌های سامسونگ شامل سری پرچمدار S، سری میان-رده A و گوشی‌های تاشونده سری Z هستند. انتخاب بهترین گوشی سامسونگ بر اساس مشخصات کار ساده‌ای است؛ در واقع، مدل اولترا جدیدترین گوشی‌های سری S بدون شک بهترین گوشی سامسونگ است که الان می‌توانید در بازار پیدا کنید. با این حال، گوشی‌های سری S قیمت بالایی دارند و از توان خرید خیلی از کاربران خارج هستند و این دسته از کاربران باید در سری A به دنبال انتخاب مناسبی باشند. از سوی دیگر، سری Z نیز گوشی‌های تاشونده‌ای هستند که به غیر از تاشونده بودن، هیچ مزیت دیگری برای رقابت با گوشی‌های سری S را ندارند و می‌توان گفت که هنوز به بلوغ کافی نرسیده‌اند. اما سوال این است که کاربران گوشی‌های سامسونگ چه نظری در مورد مدل‌های مختلف گلکسی دارند؟ در این مقاله می‌خواهیم بهترین گوشی سامسونگ از نظر کاربران در سه سری S، A و Z را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین سری S سامسونگ از نظر کاربران

گوشی‌های پرچمدار سری S به چنان بلوغی رسیده‌اند که در چند سال اخیر، نسل به نسل بهتر و بهتر مي‌شوند و بعید است که بتوانید ایرادی به آن‌ها وارد کنید. در واقع، این گوشی‌ها آنقدر بالغ و کامل هستند که نیازی به آپدیت‌های قابل توجه از نسلی به نسل دیگر ندارند اما سامسونگ به هر طریقی سعی می‌کند تا هر سال، ویژگی بهتری به آن‌ها اضافه کند و کاربران را شگفت‌زده سازد.

این گوشی‌ها در سال‌های اخیر در سه مدل S، S Plus و S Ultra به بازار عرضه شده‌اند و همیشه مدل S که به آن گلکسی S معمولی یا وانیل نیز گفته می‌شود، کوچک‌ترین، ساده‌ترین و ارزان‌ترین بوده، گوشی مدل Ultra، بزرگ‌ترین، پیشرفته‌ترین و گران‌ترین بوده و گلکسی S Plus حد واسط این دو بوده است. بنابراین، اگر می‌خواهید بهترین گوشی سامسونگ از نظر کاربران را بشناسید، هیچ نیازی به جستجوی گسترده نظرات کاربران در وبسایت‌های فروشگاهی، شبکه‌های اجتماعی یا انجمن‌های فناوری ندارید، بلکه فقط کافی است که در گوگل سرچ کنید که جدیدترین گوشی سری S مدل Ultra موجود در بازار کدام است.

در حال حاضر و در بهمن ماه ۱۴۰۲، گوشی‌های سری S24 به تازگی وارد بازار موبایل ایران شده‌اند. مثل همیشه، این سری شامل مدل S24 معمولی، مدل S24 پلاس و مدل S24 اولترا است. بر اساس توضیحاتی که در بالا دادیم، گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا، بهترین گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود. در ادامه، به بررسی مختصر این غول تیتانیومی سامسونگ می‌پردازیم. همچنان با مجله تکنولوژی فرنا همراه باشید.

گلکسی S24 اولترا؛ بهترین گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۴

پس از اینکه اپل در تابستان ۲۰۲۳ اولین گوشی‌های تیتانیومی دنیا یعنی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس را به بازار عرضه کرد، همه منتظر بودند تا ببینند که سامسونگ چه چیزی برای رو کردن دارد و شرکت سامسونگ نیز علاقه‌مندان به پرچمداران خود را خیلی منتظر نگذاشت و با معرفی گلکسی S24 اولترا در تاریخی زودتر از انتظار نشان داد که شمشیر را از رو بسته و قصد واگذار کردن بازار موبایل به آیفون را ندارد.

سامسونگ بدون هیچ تلاشی برای مخفی کردن کپی‌برداری خود از روی اپل، گلکسی S24 Ultra را با بدنه‌ای تیتانیومی وارد بازار کرده است که اگرچه نسبت به بدنه آلومینیومی به کار رفته در گوشی‌های سری S سال‌های گذشته چندان سبک‌تر نیست، اما استحکام ساختاری و انتشار گرمایی بهتری دارد.

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

رنگ های گوشی S24 اولترارنگ های گوشی S24 اولترا

این گوشی که هر دو سطح جلو و پشت آن با گوریلا گلس آرمر (Armor Gorilla Glass) محافظت می‌شود، مجهز به نمایشگری ۶.۸ اینچی از نوع LTPO Dynamic OLED با نرخ نوسازی بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز و روشنایی حداکثری فوق‌العاده ۲۶۰۰ نیت است. نمایشگر جدید به کار رفته در اس ۲۴ اولترا، مثل گوشی‌های آیفون، قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن (Always on Display) رنگی دارد.

سامسونگ گلکسی S24 اولترا مجهز به تراشه جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۳ با ساخت ۴ نانومتری است که اگرچه هنوز آزمون خود را پس نداده است اما چشم بسته می‌توان آن را به عنوان رقیبی قدرتمند برای بیونیک A17 پرو به کار رفته در آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس دانست که توان اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها را به روان‌ترین شکل ممکن فراهم می‌آورد. این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.1 از جعبه خارج می‌شود و سامسونگ تضمین کرده است که تا سال ۲۰۳۰، تمامی آپدیت‌های اصلی سیستم عامل را دریافت خواهد کرد.

گلکسی S24 Ultra مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر به کار رفته در نسل پیشین خودش یعنی گلکسی S23 Ultra است و قابلیت شارژ سریع ۴۵ وات، شارژ بی‌سیم ۱۵ وات و شارژ معکوس ۴.۵ وات دارد.

شرکت سامسونگ با جایگزین کردن دوربین پریسکوپی دارای قابلیت زوم اپتیکی ۱۰ برابری با دوربین پریسکوپی دارای قابلیت زوم اپتیکی پنج برابری ولی رزولوشن بالاتر و دیافراگم بازتر، ثابت کرده است که گلکسی S24 اولترا تا چه اندازه بالغ است. این دوربین در نور روز می‌توانید عکس‌هایی با زوم ۱۰ برابری مشابه عکس‌های دارای زوم ۱۰ برابری اپتیکی S23 اولترا بگیرد اما در نور شب عملکردی حتی بهتر دارد. دوربین اصلی، دوربین تله‌فوتو دارای زوم ۳ برابری، دوربین اولتراواید و دوربین سلفی با اینکه بهبود قابل توجهی در مقایسه با نسل پیشین نشان نمی‌دهند اما یکی از بهترین سیستم‌های دوربین گوشی در سال ۲۰۲۴ را می‌سازند.

حتی مقایسه گوشی S24 اولترا با آیفون ۱۵ پرو مکس نشان می‌دهد که اگرچه دو گوشی از نظر طراحی و ساخت، ظرفیت باتری و تراشه تقریبا با همدیگر برابر هستند، اما پرچمدار جدید سامسونگ از نظر نمایشگر، دوربین، سرعت شارژ و حتی آپدیت‌های نرم‌افزاری، وضعیت بهتری در مقایسه با رقیب اصلی خودش یعنی آیفون ۱۵ پرو مکس دارد. گذشته از این، گلکسی S24 به قابلیت‌های جالب هوش مصنوعی مجهز شده است که می‌توانند نقطه قوت مهمی برای آن محسوب شوند.

اگر به دنبال بهترین گوشی دنیا هستید، بعید است که تا معرفی آیفون بعدی ۱۶ در شهریور ۱۴۰۳، گزینه بهتری نسبت به گلکسی S24 اولترا پیدا کنید مگر اینکه شاهد معجزه‌ای از طرف برندهای دیگر مثل شیائومی، گوگل پیکسل یا … باشیم. حتی اگر باور ندارید که گلکسی S24 اولترا نسبت به آیفون ۱۵ پرو مکس بهتر است، تفاوت زیادی به حال شما نمی‌کند زیرا درست مثل کره شمالی، واردات آیفون به ایران ممنوع شده و در هر صورت، بهترین گوشی موجود در بازار برای ما ایرانی‌ها، آخرین مدل سری S سامسونگ است.

گلکسی S23 Ultra؛ ارزنده‌ترین گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۴

گفتیم که گلکسی S24 اولترا بهبودهای قابل توجهی با گلکسی S23 اولترا نشان نمی‌دهد اما کاملا طبیعی است که با ورود نسل جدید به بازار، نسل قبلی با افت قیمت قابل توجهی همراه باشد. این در حالی است که گلکسی اس ۲۳ اولترا حداقل تا ۴ سال دیگر آپدیت‌های اصلی سیستم عامل را دریافت می‌کند اما چیزی حدود ۲۰ میلیون تومان از نسخه مشابه گلکسی S24 اولترا ارزان‌تر و هم قیمت اس ۲۴ معمولی است! بنابراین، باید گلکسی S23 اولترا را یکی از ارزنده‌ترین گوشی‌های جهان در سال ۲۰۲۴ بدانیم زیرا علی‌رغم مشخصات فوق‌العاده‌ای که دارد، قیمت آن چندان بالا نیست.

بهترین گوشی سامسونگ از نظر کاربران s23 اولترابهترین گوشی سامسونگ از نظر کاربران s23 اولترا

اولین تفاوت گلکسی S23 اولترا و S24 اولترا به جنس قاب آن‌ها باز می‌گردد. در حالی که S24 اولترا مجهز به قاب تیتانیومی است، S23 اولترا قابی آلومینومی دارد که کمی از نظر استحکام و انتشار گرمایی ضعیف‌تر است اما ممکن است که هرگز این تفاوت را در چند سالی که از گوشی استفاده می‌کنید، احساس نکنید. گذشته از این، شیشه‌های پوشاننده جلو و پشت S23 اولترا از جنس گوریلا گلس ویکتوس ۲ هستند ولی در S24 گوریلا گلس آرمر به کار رفته است.

از نظر نمایشگر، دو گوشی تراکم پیکسلی ۵۰۰ و ۵۰۵ پیکسل بر اینچ دارند که با چشم غیر مسلح قابل تشخیص نیست اما روشنایی حداکثری نمایشگر S23 اولترا حدود ۸۵۰ نیت کمتر از نسل جدید مدل اولترا سری S سامسونگ است که اختلاف قابل توجهی محسوب می‌شود. همچنین، صفحه نمایش همیشه روشن S23 اولترا برخلاف S24 اولترا، سیاه و سفید است و والپیپر را نمایش نمی‌دهد.

تراشه به کار رفته در سامسونگ گلکسی S23 اولترا، اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با ساخت ۴ نانومتری است و تراشه جدید نسل ۳ به کار رفته در S24 اولترا شاید قوی‌تر باشد اما بعید است که فعلا بازی خاصی در بازار پیدا کنید که تراشه S23 اولترا نتواند آن را به صورت روان و به راحتی اجرا کند. بنابراین، تفاوت در عملکرد پردازشی نیز چیزی نیست که به راحتی متوجه آن شوید. همچنین، دو گوشی از نظر ظرفیت و نوع حافظه و رم تقریبا هیچ تفاوتی با همدیگر ندارند و S23 اولترا نیز مثل S24 اولترا دارای نسخه‌های ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی و ‍۱۲ گیگابایت رم با حافظه نوع USF 4.0 است. البته، گوشی S23 اولترا نسخه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم نیز دارد.

سامسونگ گلکسی S23 اولترا مجهز به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکی ۱۰ برابری، دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکی ۳ برابری، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی است که یکی از بهترین ماژول‌های دوربین را در بین تمامی گوشی‌های ساخته شده در سال ۲۰۲۳ می‌سازند. تنها تفاوت این سیستم دوربین با سیستم دوربین گلکسی S24 اولترا، جایگزین شدن دوربین پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی دارای فاصله کانونی ۲۰۰ میلی متر با دوربین پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۱۱۱ میلی متر و دیافراگم بازتر است که بهبودی جزئی در کیفیت عکس‌های این دوربین، به ویژه در نور ضعیف ایجاد می‌کند.

دو گوشی سامسونگ S23 اولترا و S24 اولترا از نظر اسپیکر، حسگرها، قابلیت‌های ارتباطی، باتری و شارژ هیچ تفاوتی با همدیگر ندارند. در کل به نظر می‌رسد که اختلاف قیمت حدود بیست میلیون تومان در نسخه ۲۵۶ گیگابایت این دو گوشی اصلا توجیه فنی ندارد اگر به دنبال بهترین پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۲۴ هستید، می‌توانید به جای S24 اولترا، گوشی S23 اولترا را با قیمتی بسیار پایین‌تر از فروشگاه فرنا بخرید.

گلکسی A54؛ بهترین گوشی سامسونگ از نظر کاربران در سری A

با توقف ساخت گوشی‌های سری A7X در سال ۲۰۲۳، گوشی A73 که در سال ۲۰۲۲ وارد بازار شده بود، لقب آخرین نسل از آن سری را به خودش اختصاص داد و بنابراین، عنوان بهترین و گران‌ترین گوشی سری A سامسونگ به گلکسی A54 می‌رسد که می‌توان آن را بهترین گوشی سامسونگ از نظر کاربران در سری A دانست.

گوشی سامسونگ گلکسی A54 در ۱۵ مارس ۲۰۲۳ وارد بازار موبایل شد. این گوشی نسبتا کوچک، نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع Super AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل در ۲۳۴۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت دارد که با گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود که پشت گوشی را نیز می‌پوشاند اما قاب از جنس پلاستیک است.

گوشی گلکسی A54گوشی گلکسی A54

این گوشی که با اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 از جعبه خارج می‌شود، حداقل تا سال ۲۰۲۸ آپدیت‌های اصلی اندروید را دریافت می‌کند. گلکسی A54 مجهز به تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ با ساخت ۵ نانومتری است که شاید برای گیمینگ حرفه‌ای مناسب نباشد اما از توان پردازشی بالایی حتی برای اجرای بعضی از بازي‌های سنگین برخوردار است. این گوشی نسخه‌های ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم را دارد. با وجود شکاف کارت حافظه خارجی که البته جای یکی از سیم کارت‌ها را می‌گیرد، می‌توانید این گوشی را به فضای بیشتری برای ذخیره سازی فایل‌های خود مجهز کنید.

گلکسی A54 مجهز به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور 1/1.56 اینچی و پیکسل‌های یک میکرومتری است که نه تنها در شب و روز می‌تواند عکس‌های بسیار با کیفیتی خلق کند که در بین گوشی‌های میان-رده از بهترین‌ها هستند، بلکه با قابلیت پایدارسازی اپتیکی تصویر، می‌توانید فیلم‌های بسیار پایداری نیز ضبط کند. مطابق انتظار خبری از دوربین پریسکوپی یا تله‌فوتو نیست اما دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید بسیار گسترده ۱۲۳ درجه از بهترین دوربین‌های اولتراواید در بین میان-رده‌های موجود در بازار محسوب می‌شود. سیستم دوربین پشتی A54 را دوربین ماکروی ۵ مگاپیکسلی تکمیل می‌کند. در جلوی گوشی نیز دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد که می‌تواند سلفی‌های بسیار خوبی بگیرد.

این گوشی 5G مجهز به استریو اسپیکر، حسگر اثر انگشت نوری زیر نمایشگر، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی است که می‌توانید آن را در رنگ‌های لیمویی، نوک مدادی، بنفش و سفید از فروشگاه فرنا بخرید.

در حال حاضر و در بهمن ماه ۱۴۰۲، قیمت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A54 دارای حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت در بازار موبایل ایران حدود ۱۴ تا ۱۵ میلیون تومان است. این در حالی است که نسخه مشابه گوشی A73 با اینکه یکسال قدیمی‌تر است و تقریبا هیچ برتری نسبت به A54 ندارد، با قیمت بالای ۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. بنابراین، باید بگوییم که خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A54 به جای گلکسی A73 بسیار منطقی‌تر است. برای مقایسه این دو گوشی می‌توانید مقاله «مقایسه کامل دو گوشی سامسونگ گلکسی A54 و A73» را بخوانید.

گلکسی Z Fold 5؛ بهترین گوشی تاشوی سامسونگ در ۲۰۲۳

سامسونگ چند سالی است که روی گوشی‌های تاشو کار می‌کند تاکنون پنج نسل از گوشی‌های سری Z را وارد بازار موبایل کرده است اما به نظر می‌رسد که هنوز در حال آزمون و خطا است و گوشی‌های تاشوی سری Z سامسونگ هنوز از بلوغ کافی برخوردار نیست. این گوشی‌ها که گران‌ترین گوشی‌های سامسونگ محسوب می‌شوند، معمولا مشخصاتی ضعیف‌تر از گوشي‌های پرچمدار سری S دارند اما قیمت آن‌ها خیلی بالاتر است و بنابراین، فقط کاربرانی که علاقه خاصی به گوشي‌های تاشو دارند، آن‌ها را می‌خرند.

عکس گوشی Fold 5عکس گوشی Fold 5

به طور کلی، گوشی‌های تاشوی سری Z سامسونگ به دو دسته Z Flip و Z Fold تقسیم می‌شوند که جهت تا شدن و اندازه آن‌ها با همدیگر متفاوت است. معمولا، گوشی‌های Flip دارای لولایی افقی هستند، اندازه کوچکتری دارند و با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسند اما گوشی‌های Fold دارای لولای عمودی، اندازه بزرگ‌تر، ویژگی‌های پیشرفته‌تر و قیمت بالاتر هستند.

گوشی Fold 5 آخرین مدل سری Z است که می‌توان آن را بهترین گوشی سامسونگ از نظر کاربران در بین گوشی‌های تاشوی این برند دانست. این گوشی که در ۱۱ آگوست ۲۰۲۳ وارد بازار شد مجهز به قابی آلومینیومی، محافظی از جنس گوریلا گلس ۲ در هر دو سطح پشتی و جلویی در حالت تاشده و پوششی پلاستیکی روی نمایشگر اصلی و تاشوی خودش است و امتیاز مقاومت IPX8 (۳۰ دقیقه در عمق یک و نیم متری آب) دارد. گلکسی Z Fold 5 برخلاف گوشی‌های تاشوی نسل‌های قبلی سامسونگ دارای لولای بدون فاصله (gapless hinge) است که مزیت بزرگی محسوب می‌شود.

این گوشی که از قلم S پشتیبانی می‌کند، مجهز به نمایشگر ۷.۶ اینچی تاشوی Dynamic AMOLED 2X با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و تراکم پیکسلی ۳۷۳ پیکسل بر اینچ است. نمایشگر خارجی و غیر تاشوی ۶.۲ اینچی نیز از نوع با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و همانطور که گفتیم، با گوریلا گلس ویکتوس ۲ محافظت می‌شود.

گلکسی زد فولد ۵ که با سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.0 از جعبه خارج می‌شود، مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با ساخت چهار نانومتری است و نسخه‌های ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و یک ترابایت دارد که همگی دارای ۱۲ گیگابایت رم هستند و حافظه آن‌ها از نوع USF 4.0 است.

این گوشی از نظر سیستم دوربین نسبت به گوشی‌های مدل اولترا سری S سامسونگ ضعیف‌تر است. در پشت گوشی دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکی ۱۰ برابری و دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۳ درجه قرار دارد. ماژول دوربین پشتی که دوربین‌های اصلی و تله‌فوتو آن دارای قابلیت پایدارسازی اپتیکی تصویر یا OIS هستند می‌تواند با کیفیت 8K@30fps فیلمبرداری کند. دوربین سلفی زیر نمایشگر اصلی بسیار ساده‌تر از دوربین‌های سلفی گوشی‌های غیرتاشوی امروزی است و با رزولوشن ۴ مگاپیکسل تنها برای مکالمه تصویر کاربرد دارد اما دوربین سلفی اصلی که در پشت گوشی قرار می‌گیرد، دارای رزولوشن ۱۰ مگاپیکسل، سنسور 1/3 اینچی و قابلیت فیلمبرداری 4K با نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه است که gyro-EIS نیز دارد. البته این گوشی با امکان چرخش لولا، قابلیت‌های جالبی برای سلفی گرفتن دارد.

گلکسی Z Fold 5 مجهز به استریو اسپیکر، USB-C 3.2، حسگر اثر انگشت جانبی، حسگر مجاورتی، قطب‌نما و فشارسنج، پشتیبانی از UWB است. این گوشی، باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت دارد و سرعت شارژ آن ۲۵ وات است. همچنین، امکان شارژ بی‌سیم ۱۵ وات و شارژ معکوس ۴.۵ وات نیز دارد.

امکان خرید گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 5 در یکی از رنگ‌های آبی یخی، مشکی فانتوم، کرمی، خاکستری یا آبی وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با این گوشی مقاله «نقد و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 5» را ببینید.

سوالات پرتکرار

۱- بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون کدام است؟

بهترین گوشی سامسونگ از نظر کاربران تا ۱۰ میلیون در بهمن ماه ۱۴۰۲، گوشی M33 5G است.

۲- بهترین گوشی سامسونگ سری A از نظر کاربران کدام است؟

بهترین گوشی سامسونگ سری A از نظر کاربران در سال ۱۴۰۲، گلکسی A54 است.

۳- بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب کدام است؟

گوشی سامسونگ گلکسی A54 بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب به نظر قیمت می‌رسد.

۴- بهترین گوشی سامسونگ سری S در ۲۰۲۴ کدام است؟

بهترین گوشی سامسونگ سری S، گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولتر است.

۵- بهترین گوشی‌های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین کدامند؟

بهترین گوشی‌های سامسونگ از نظر دوربین در سال ۲۰۲۴، گوشی‌های اس ۲۴ اولترا و اس ۲۳ اولترا هستند.

جمع‌بندی

در این مقاله، بهترین گوشی‌های سامسونگ از نظر کاربران را به شما معرفی کردیم. در سال ۲۰۲۴، بهترین گوشی سامسونگ بدون شک گلکسی S24 است اما امکان خرید گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا با قیمت بسیار پایین‌تر وجود دارد و باید بگوییم که S24 اولترا واقعا برتری قابل ملاحظه‌ای نسبت به نسل پیشین خودش ندارد. همچنین، گفتیم که بهترین گوشی تاشویی که سامسونگ تاکنون ساخته، گلکسی Z Fold 5 است که قیمتی بالاتر از S24 ولی مشخصاتی ضعیف‌تر دارد اما با طراحی لولای بدون فاصله و ضد آب می‌تواند برای علاقه‌مندان به گوشی‌های تاشو بسیار جذاب باشد. در آخر، بهترین گوشی سامسونگ از نظر کاربران در سری A، گلکسی A54 است که می‌توانید آن را با قیمت بسیار پایین‌تر از گوشی قدیمی‌تر A73 بخرید.

منبع:
gsmarena.com

امتیاز شما به این مقاله



منبع:مجله فرنا

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه