فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

نرم افزار و اپلیکشن

بررسی گوشی A05؛ مدلی ارزان، اما کاربردی از سامسونگ

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه


در مقاله و ویدئوی بررسی گوشی a05 تیم ۱۹کالا این گوشی را از چندین نظر بررسی کرده تا اگر قصد خرید یک گزینه مقرون‌به‌صرفه از این برند را دارید به عنوان یک گزینه اقتصادی شناخت بهتری نسبت به آن پیدا کنید.

ویدئوی بررسی گوشی A05

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

خرید اقساطی 19کالاخرید اقساطی 19کالا

برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد قیمت این محصول و مقایسه آن با مدل‌های دیگر می‌توانید به صفحه قیمت موبایل مراجعه کرده و بررسی تخصصی هر محصول را هم مطالعه کنید.

طراحی

یک گوشی ۱۹۵ گرمی که نه چندان سنگین است و نه سبک و مطابق با رقبای هم قیمت خود، با متریال پلاستیکی ساخته شده است. اندازه نمایشگر گوشی a05 تقریباً بزرگ است که می‌توان آن را به عنوان یکی از نقاط قوت خرید به حسب آورد. عموماً در این رنج قیمت، کاربران ترجیح می‌دهند که دستگاه مدنظرشان هم از جک هدفون و هم کارت حافظه میکرو اس‌دی پشتیبانی کند که خوشبختانه این موارد در مشخصات این محصول گنجانده شده است.

سامسونگ در بخش طراحی، این مدل را نسبت به نسل قبلی خود هم باریک‌تر کرده و هم اینکه حاشیه‌های اطراف نمایشگرش را کمی کمتر کرده است. برای انتخاب، می‌توانید این محصول را در رنگ‌های مشکی، سبز و نقره‌ای در صفحه گوشی سامسونگ سایت ۱۹کالا، خریداری کنید. در ویدئوی بررسی a05 اطلاعات بیشتری در مورد طراحی و میزان خوش‌دست بودن آن گفته شده است.

گوشی سامسونگ Galaxy A05گوشی سامسونگ Galaxy A05

گوشی سامسونگ Galaxy A05

بررسی گوشی a05 بررسی گوشی a05

بررسی از نظر نمایشگر

در واقع، سامسونگ تمام مشخصات لازم برای یک محصول اقتصادی را در این گوشی در نظر گرفته است. یک صفحه نمایش از نوع PLS LCD با پشتیبانی از رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، از مشخصات اصلی این نمایشگر به حساب می‌آیند. به طور کل، طبق تجربه‌ای که ما از کار کردن با این گوشی بدست آوردیم، باید این چنین بگوییم که کیفیت تماشای فیلم و هر محتوای دیگری خوب و قابل قبول است، اما اگر بخواهید آن را با محصولات بالارده‌تر مقایسه کنید، کیفیت چندان باب میل نیست.

نکته دیگری که باید مد نظرتان قرار دهید، این است که صفحه نمایش از نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی، پشتیبانی می‌کند که برای انجام کارهای روزمره معمولی مناسب است، اما برای بازی کردن سرعت رفرش تصویر بالایی ندارد. همچنین روشنایی صفحه برای فضای داخلی و محیط‌های روشن شدت خوبی دارد، اما در محیط‌های آفتابی تاریک به نظر می‌رسد.

فروش ویژهفروش ویژه

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایتگوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت

قیمت ویژه: ۵,۰۵۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایتگوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۷,۳۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت رم ۸ گیگابایت

گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE 5G ظرفیت 128 رم 8 گیگابایتگوشی سامسونگ Galaxy S20 FE 5G ظرفیت 128 رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایتگوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

گوشی شیائومی 12X ظرفیت 128 رم 8 گیگابایتگوشی شیائومی 12X ظرفیت 128 رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۴,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی ۱۲X ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی شیائومی Poco M4  5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایتگوشی شیائومی Poco M4  5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco M4 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

بررسی a05 بررسی a05

تست قدرت سخت افزار

تراشه‌ای که در این محصول بکار برده شده، Helio G85 نام دارد که برای کارهای معمولی و روزمره قدرت مناسبی دارد. به عبارتی دیگر، این دستگاه از عهده انجام کارهای معمولی مانند وب گردی و گشتن در اپلیکیشن‌ها در قالب شبکه‌های اجتماعی کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. برای اینکه حداکثر قدرت این تراشه را محک بزنیم، به سراغ تست یکی از بازی‌های محبوب به نام Call of Duty رفتیم.

تست بنچمارک امتیاز
گیک‌بنچ۶ تک‌هسته‌ای ۴۱۸
گیک‌بنچ۶ چند‌هسته‌ای ۱۳۸۶
آنتوتو ۲۴۲۹۵۷

در مورد عملکرد این گوشی در ویدئوی بررسی سامسونگ a05 به صورت کامل توضیح دادیم. با این حال، نتیجه آزمایش را هم به شما خواهیم گفت. این محصول توانست بازی را اجرا کند و  روی تنظیمات Low هم در سشن‌های طولانی ما را همراهی کرد، اما از نظر قدرت پردازش، عملکرد تحسین برانگیزی از خود نشان نداد. به عبارتی دیگر، با اینکه این گوشی به هیچ عنوان برای بازی کردن ساخته نشده، اما می‌تواند در حدی کاملاً معمولی شما را همراهی کند و در گرافیک و فریم‌ریت پایین، گیم‌هایی چون کالاف را اجرا نماید.

بررسی سامسونگ a05 بررسی سامسونگ a05

بررسی دوربین

دقیقاً مطابق با محصولاتی که در این رنج قیمت قرار می‌گیرند، دوربین در حدی معمولی، عملکرد خوبی را از خود به تصویر می‌کشد. به بیانی دیگر، اگر شما برای عکاسی فضای روشن را انتخاب کنید، می‌توانید با لنز ۵۰ مگاپیکسلی تصاویری با جزئیات مناسب ثبت کنید. البته از این دوربین انتظار عملکرد خارق‌العاده‌ای نداشته باشید. سعی ما بر این بود تا در شرایط مختلف این دوربین را تست کنیم که در اغلب اوقات سطح داینامیک رنج رضایت‌بخشی را شاهد نبودیم و حتی در بخش‌های تاریک‌تر تصویر هم کمی نویز قابل مشاهده بود که البته تمام این موارد با توجه به این قیمت و عملکرد رقبا، طبیعی است.

مانند دوربین اصلی، لنز سلفی هم عملکرد قابل قبولی را در فضای روشن از خود نشان داد و چه بسا می‌توان با استفاده از اپلیکیشن‌های شخص ثالث دیگر، سلفی‌ها را هم جذاب‌تر کرد. ناگفته نماند دوربین سلفی به دلیل کیفیت محدودی که در فیلمبرداری دارد، نمی‌تواند در تماس‌های تصویری کیفیت بالایی را از خود نشان دهد.

ماندگاری و سرعت شارژ باتری

بد نیست یادآوری کنیم که این گوشی از نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و تراشه آن هم به صورتی بهینه انرژی را مصرف می‌کند. با در نظر گرفتن این شرایط و کارهایی که می‌توان با این گوشی انجام داد، ماندگاری شارژ خوب است و بیش از یکبار در روز نیازی نیست آن را شارژ کنید. البته ما شرایط سخت‌تر را هم امتحان کردیم.

در بازی کالاف که بررسی تست آن را در بخش سخت‌افزار توصیح دادیم، بعد از حدود ۴۵ دقیقه بازی، تنها ۸ درصد از شارژ مصرف شد که باز هم یک اتفاق خوب است. در نظر داشته باشید که این گوشی از سرعت شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند که در حالت عادی، ’۱:۵۰ زمان می‌برد تا صفر تا ۱۰۰ آن پر شود.

بررسی گوشی a۰۵ بررسی گوشی a۰۵

نتیجه نهایی

همانطور که در بررسی گوشی a۰۵ دیدید، این محصول برای انجام کارهای روزمره معمولی مانند وب‌گردی، خواندن اخبار، فیلم دیدن و گشتن در پیام‌رسان‌ها مناسب است، اما برای استفاده‌های سنگینی چون بازی کردن طراحی نشده و در نظر داشته باشید که برای عکاسی، تنها در شرایط نوری مساعد، عملکرد قابل قبولی را به رخ می‌کشد. در مجموع، این گوشی به عنوان یک محصول اقتصادی و خوش قیمت خوب عمل می‌کند.

شما در مورد این محصول چه نظری دارید؟ به نظر شما نقطه قوت این دستگاه کدام است؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای



منبع:19 کالا

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه