فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

نرم افزار و اپلیکشن

بررسی Poco X6 Pro؛ ایده‌آل عاشقان فیلم و بازی + ویدئو

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه


این محصول یکی از آن مدل‌هایی است که در بخش سخت‌افزار و نمایشگر، به مشخصات بسیار جالبی دست یافته است. در بررسی Poco X6 Pro ما این گوشی را از نظر تمام جوانب سنجیده‌ایم و نتیجه کلی آن را در ویدئوی زیر، قرار دادیم…

ویدئوی بررسی Poco X6 Pro

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

خرید اقساطی 19کالاخرید اقساطی 19کالا

این گوشی از نظر مشخصات مختلفی چون نمایشگر، دوربین، سخت‌افزار، باتری و… بررسی شده است، اگر قصد دارید برای خرید و اطلاع از قیمت گوشی اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا نگاه بیندازید.

طراحی

در بخش طراحیِ Poco X6 Pro اولین موردی که باید به آن توجه کنید، رنگ است. نسخه زرد رنگ این مدل با روکش چرم مصنوعی و رنگ‌های دیگر با پنل پشتی براق عرضه شدند. حتی نمایشگر روبرو هم حاشیه‌های باریکی دارد که بر جذابیت این محصول از نمای جلو افزوده است. در ضمن، بد نیست بدانید که این گوشی در برابر پاشش قطرات آب هم مقاوم است.

عموماً گوشی‌های پوکو را به ماژول بزرگ و بدنه زرد رنگ آن می‌شناسیم. ترجیح شما انتخاب این رنگ است یا خاکستری و مشکی با پنل براق را بیشتر پسندیدید؟ برای تصمیم گیری، این موضوع را هم مد نظر قرار دهید که پنل‌های براق در عین اینکه زیبا به نظر می‌رسند، لکه اثر انگشت را بیشتر جذب می‌کنند. هر چند اکثر کاربران عادت به استفاده از قاب دارند که در این حالت، این مورد چندان اهمیتی ندارد.

درست است که وزن ۱۸۶ گرم این مدل چندان زیاد نیست و هنگام بازی کردن شما را خسته نخواهد کرد، اما با تماشای ویدئوی بررسی Poco X6 Pro می‌توانید کاملاً متوجه شوید که از نظر خوش‌دست بودن تا چه حد باب میل شماست.

گوشی شیائومی Poco X6 Proگوشی شیائومی Poco X6 Pro

گوشی شیائومی Poco X6 Pro

بررسی Poco X6 Pro بررسی Poco X6 Pro

نمایشگر

نمایشگر این گوشی از نوع امولد است که توانایی پردازش ۶۸ میلیارد رنگ و رزولوشن ۱.۵K را دارد. به بیان ساده‌تر، این صفحه نمایش هم کیفیت فوق‌العاده خوبی دارد و هم اینکه می‌تواند باکیفیت‌ترین محتواها را با رنگ‌های زنده نمایش دهد. همچنین باید اضافه کنیم که اندازه بزرگ این نمایشگر تجربه فیلم دیدن با آن را فوق‌العاده می‌کند.

فروش ویژهفروش ویژه

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایتگوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت

قیمت ویژه: ۴,۸۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایتگوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ظرفیت 128 گیگابایت رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۷,۳۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت رم ۸ گیگابایت

گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE 5G ظرفیت 128 رم 8 گیگابایتگوشی سامسونگ Galaxy S20 FE 5G ظرفیت 128 رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۴ تومان

گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایتگوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۰,۶۴۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

گوشی شیائومی 12X ظرفیت 128 رم 8 گیگابایتگوشی شیائومی 12X ظرفیت 128 رم 8 گیگابایت

قیمت ویژه: ۱۴,۹۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی ۱۲X ظرفیت ۱۲۸ رم ۸ گیگابایت

گوشی شیائومی Poco M4  5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایتگوشی شیائومی Poco M4  5G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی Poco M4 5G ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت

تمام مواردی که در این بخش از بررسی پوکو X6 Pro گفتیم، برای فیلم دیدن و گیم لازم است، اما نکته‌ای که تجربه بازی کردن را ارتقا می‌بخشد، نرخ نوسازی است که این گوشی پوکو از سرعت رفرش بسیار خوب ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. یک نمایشگر کارآمد، همچنین باید بتواند نور مناسبی را در فضای آفتابی ارائه کند که در این زمینه هم از حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند که یعنی در تمام محیط‌های آفتابی و روشن، نور بسیار خوبی را ارائه خواهد کرد.

تمام این مشخصات دست در دست هم داده‌اند تا این گوشی بتواند از پخش محتوای HDR10+ و همچنین دالبی ویژن پشتیبانی کند. حال که صحبت از قابلیت دالبی شد، بد نیست اضافه کنیم که این گوشی به دلیل داشتن اسپیکرهای استریو از پخش صدا با حالت دالبی اتموس هم پشتیبانی می‌کند. در کل، چه عاشق فیلم دیدن باشید، چه بازی کردن، تمام مشخصات در این بخش عالی هستند. تست‌های مورد نیاز با این نمایشگر را در ویدئوی بالا قرار داده‌ایم.

سخت افزار و نرم افزار

عموماً کاربران در کنار قیمت خوب محصولات پوکو، به دنبال سخت‌افزاری قدرتمند هستند. تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا یکی از تراشه‌های قدرتمند بازار است که از حداکثر سرعت کلاک ۳.۳۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و از نظر رقابت هم با تراشه نسل دوم اسنپدراگون ۸ برابری می‌کند؛ بنابراین می‌توان این چنین نتیجه گرفت که این تراشه در کلاس پرچمداران قرار می‌گیرد. برای اثبات این گفته هم از شما می‌خواهیم تا به امتیازهای زیر توجه کنید:

Poco X6 Pro بررسی Poco X6 Pro بررسی

وقتی صحبت از امتیاز یک میلیون به بالا می‌شود، یعنی با یک دستگاه همه فن حریف روبرو شدیم و جالب اینجاست که این گوشی امتیازی نزدیک به یک میلیون و نیم را کسب کرده است. این مشخصات ما را وسوسه کرد تا بازی‌های گرافیک سنگین مختلفی را با آن اجرا کنیم و اکنون مطمئن هستیم که این گوشی از پس پردازش تمام بازی‌ها بر خواهد آمد. بین رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی، انتخاب شما کدام مدل است؟

در ضمن، از نظر نرم افزار هم شیائومی آن را به رابط کاربری کاملاً جدید خود، یعنی هایپر اواس بر پایه‌ی اندروید ۱۴ مجهز کرده که باید بگوییم تا اندروید ۱۷ را هم پشتیبانی خواهد کرد و از نظر امنیت هم، کمپانی تا ۴ سال آپدیت‌های خود را برای این محصول عرضه می‌کند.

دوربین

شیائومی معمولاً مشخصات محصولات خود را به گونه‌ای تعیین می‌کند تا در آخر با قیمتی مناسب روانه بازار شوند. همانطور که دیدید، این محصول در بخش‌هایی چون نمایشگر و سخت‌افزار فراتر از عالی عمل کرده است. این موارد را گفتیم که بدانید چرا شیائومی تمرکز اصلی خود را روی دوربین نگداشته است.

دوربین اصلی این محصول از یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی بهره برده که از قابلیت‌هایی چون لرزشگیر اپتیکال تصویر و سنسور تشخیص فاز، پشتیبانی می‌کند. در نظر داشته باشید که برای اینکه عکس‌هایی خوب با این دوربین بگیرید، حتماً باید فضاهای روشن را انتخاب کنید. در این حالت، پردازش رنگ، روشنایی، کیفیت، ثبت جزئیات و موارد دیگر قابل قبول‌اند، اما حقیقتاً تصاویری که در نور کم گرفته می‌شوند، چندان باب میل نیستند. در ویدئوی بالا، عملکرد تمام لنزها قرار گرفته شده که حتماً توصیه می‌کنیم، آن را تماشا کنید.

در واقع، باید چنین بگوییم که اگر به سخت‌افزار و نمایشگر اهمیت می‌دهید، این محصول مناسب شماست و نسبت به رقبای هم قیمت خود، قدرتمندانه‌تر عمل کرده، اما اگر تنها بخش مد نظر شما دوربین است، این گوشی عملکردی متوسط و معمولی دارد.

بررسی پوکو X6 Pro بررسی پوکو X6 Pro

باتری

باتری این گوشی، ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری دارد که طی تست‌ها و آزمایش‌هایی که با آن انجام شده، می‌توان تخمین زد که یک روز کامل، کاربر خود را در استفاده معمولی همراهی خواهد کرد. اما اگر بخواهید بی وقفه بازی کنید یا اینکه فیلم ببینید، حدوداً ۷ ساعت شارژ ارائه می‌دهد. این میزان از ماندگاری شارژ برای این محصول و باتوجه به کارهایی که از عهده انجام آن برمی‌آید، بسیار خوب است.

نتیجه نهایی

طبق تمام چیزی که در بررسی گوشی Poco X6 Pro گفتیم، ارزش خرید این دستگاه برای عاشقان فیلم و بازی کردن بالاست. همانطور که در بخش دوربین هم به این موضوع اشاره داشتیم، اگر صرفاً به عکاسی اهمیت می‌دهید، این محصول تنها می‌تواند در فضای روشن، تصاویر خوبی را تحویلتان دهد و در فضاهای تاریک‌تر نسبت به رقبای خود، عالی عمل نمی‌کند.

شما چه نظری دارید؟ تجربیات و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای

سوالات متداول

این محصول از چه نظر ارزش خرید بالایی دارد؟

برای پاسخ به این سؤال می‌توان این چنین گفت که اگر به تماشای فیلم و بازی کردن علاقه‌مند هستید، این محصول مناسب شماست، چراکه در بخش‌هایی چون نمایشگر و سخت‌افزار مشخصات قابل توجهی دارد.

آیا سخت افزار این گوشی برای انجام کارهای سنگین مناسب است؟

بله، تراشه بکار رفته در این گوشی با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 که یکی از مدل‌های پرچمدار است، برابری می‌کند. سخت‌افزار این محصول از عهده انجام تمام کارهای سنگین برخواهد آمد. در مقاله این مورد را به شکلی کامل بررسی کردیم.



منبع:19 کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه