فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

آموزش

بهترین هندزفری شیائومی – مجله تکنولوژی فرنا

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه


بهترین هندزفری شیائومی

شیائومی یکی از برندهای محبوب در حوزه فناوری است که محصولات آن در سراسر دنیا از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. این کمپانی چینی به صورت پیوسته در حال رقابت با سایر برندها است و تقریبا از تمامی محصولات دیجیتال می‌توان محصولی از شیائومی پیدا کرد.

هندزفری‌ یکی از محصولات پرفروش این شرکت است که حتی کاربرهایی که گوشی‌ شیائومی ندارند، از هندزفری‌های این شرکت استفاده می‌کنند. در این مطلب با مجله تکنولوژی فرنا همراه باشید، چرا که قصد داریم بهترین هندزفری‌ شیائومی را در مدل‌های سیم‌دار و بی‌سیم معرفی کنیم که با شناخت آن‌ها، خرید بهتری داشته باشید.

هندزفری FlipBuds Pro

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

هندزفری FlipBuds Proهندزفری FlipBuds Proاگه به دنبال یک هندزفری خوش ساخت با کیفیت هستید، FlipBuds Pro یکی از بهترین هندزفری‌های بی‌سیم شیائومی است که طراحی مشابهی با هندزفری‌های برند اوپو دارد.

از ویزگي‌های مهم این هندزفری می‌توان به سه حالت حذف نویز،‌ اتصال همزمان به دو دستگاه و طول عمر ۵ ساعته باتری اشاره کرد. هندزفری FlipBuds Pro به همراه یک کیس شارژ به فروش می‌رسد که با یک بار شارژ کیس می‌توانید ۲۲ ساعت هندزفری‌ها را به صورت وایرلس شارژ کنید.

هندزفری Redmi Pro 3

هندزفری Redmi Pro 3هندزفری Redmi Pro 3برای افرادی که علاقمند به هندزفری‌های شیائومی هستند، ما به شما یکی از بهترین هندزفری‌های شیائومی ۲۰۲۲ را معرفی می‌کنیم که تحت عنوان Redmi Pro 3 به بازار عرضه شد.

این هندزفری بلوتوثی از طراحی و کیفیت صدای بسیار خوبی بهره می‌برد و نسبت به قیمت در نظر گرفته شده برای آن، مشخصات بسیار خوبی دارد. هندزفری به همراه یک کیس شارژ عرضه شده است که تا ۳۲ ساعت می‌تواند شما را همراهی کند و با استفاده درگاه Type-C شارژ می‌شود.

هندزفری‌‌ Redmi Pro 3 از یک سیستم پخش صدای دوگانه بهره می‌برد که می‌تواند صدا را با کیفیت خیلی خوبی پخش کند. همچنین به بلندی صدای مناسبی مجهز شده است که خیال شما را بابت موزیک گوش دادن در محیط‌‌های شلوغ راحت می‌کند.

هندزفری Redmi Buds 3

هندزفری Redmi Buds 3هندزفری Redmi Buds 3اگر بخواهیم یکی از بهترین مدل هندزفری بلوتوثی شیائومی را به شما معرفی کنیم، بدون شک هندزفری Redmi Buds 3 در صدر لیست قرار می‌گیرد. این هندزفری طراحی لوبیایی بسیار کوچکی دارد و با وزن سبک خود در استفاده طولانی مدت، احساس خستگی نخواهید داشت.

در بخش باتری، هندزفری Redmi Buds 3 با یک بار شارژ کردن تقریبا ۵ ساعت می‌تواند شما را همراهی کند. همچنین هندزفری‌ها درون یک کیس پلاستیکی قرار می‌گیرند که با یک بار شارژ کیس، می‌توانید ۲۰ ساعت هندزفری‌ها را به صورت وایرلس شارژ کنید.

هندزفری Buds 3T Pro

هندزفری Buds 3T Proهندزفری Buds 3T Proشیائومی در هندزفری‌های سری بادز برخلاف هندزفری‌های ردمی از طراحی متفاوت‌تری استفاده کرده است. یکی از بهترین هندزفری‌‌های شیائومی برای مکالمه، Buds 3T Pro است که کیفیت صدای بسیار خوب و طول عمر باتری بالایی دارد.

این هندزفری به راحتی در گوش جای می‌گیرد و هنگام استفاده طولانی مدت احساس خستگی در گوش را نخواهید داشت. در بخش شارژدهی، با یک بار شارژ هندزفری‌ها تا ۶ ساعت می‌توانند شما را همراهی کنند. از طرفی با یک بار شارژ کیس، تا ۲۴ ساعت می‌توانید این هندزفری‌ها را به صورت وایرلس شارژ کنید.

هندزفری AirDots 3هندزفری AirDots 3

به سراغ‌ یکی از ارزان‌ترین و بهترین هندزفری‌های شیائومی 2022 می‌رویم که با طراحی بسیار کوچک و زیبا توانستند محبوبیت زیادی بدست آورند.

اگر علاقمند به موزیک هستید، هندزفری AirDots 3 یکی از بهترین هندزفری‌های شیائومی برای موزیک محسوب می‌شود که برای ساعت‌های طولانی می‌توانید موزیک‌ها را با کیفیت مناسب گوش کنید.

این هندزفری‌‌ها با یک بار شارژ تقریبا ۶ ساعت دوام دارند. از طرفی کیس شارژ به باتری ۶۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که با یک بار شارژ آن می‌توانید ۲۸ ساعت به صورت وایرلس هندزفری‌ها را شارژ کنید.

هندزفری Redmi Buds 4

هندزفری Redmi Buds 4هندزفری Redmi Buds 4سال ۲۰۲۲، شیائومی تمرکز خود را روی هندزفری‌های سری ردمی قرار داد و چند سری از این هندزفری‌های با کیفیت را عرضه کرد. هندزفری Redmi Buds 4 یکی از بهترین مدل هندزفری‌ شیائومی است که جزو هندزفری‌های بالارده این شرکت قرار می‌گیرد.

از مشخصات قابل توجه این هندزفری می‌‌توان به قابلیت حذف نویز و امکان شارژدهی سریع اشاره کرد. همچنین هنگامی که هندزفری را در حالت پخش موسیقی از گوش خارج می‌کنید، به صورت خودکار پخش موسیقی را متوقف می‌کند و نیازی به توقف دستی نیست.

این هندزفری در یک کیس بیضی شکل قرار دارد که تا ۳۰ می‌تواند شما را همراهی کند. با هربار شارژ هندزفری تقریبا ۴ ساعت به صورت مدوام می‌توانید از آن استفاده کنید. به جرات می‌توان گفت Redmi Buds 4 بهترین هندزفری بی‌سیم در بازه قیمتی ۱ الی ۲ میلیون تومان است که از برای چند سال می‌ةواند شما را همراهی کند.

هندزفری Redmi Airdots

هندزفری Redmi Airdotsهندزفری Redmi Airdotsاگر بودجه محدودی دارید و می‌خواهید صاحب یک هندزفری بی‌سیم با کیفیت شوید، ما به شما هندزفری Redmi Airdots را معرفی می‌کنیم که یکی از بهترین هندزفری بدون سیم شیائومی است.

این هندزفری‌ها طراحی بسیار جذابی دارند و به قدری سبک هستند که هنگام استفاده طولانی مدت، احساس خستگی در گوش را نخواهید داشت. Redmi Airdots یکی از ارزان‌ترین هندزفری‌های بی سیم بازار است که نباید از آن انتظار صدای بسیار با کیفیت داشت.

در بخش شارژدهی با یک بار شارژ می‌تواند تا ۴ ساعت شما را همراهی کند. همچنین با یک بار شارژ کیس،‌ می‌توانید ۱۵ ساعت هندزفری‌ها را به صورت وایرلس شارژ کنید.

هندزفری DDQ01WM

هندزفری DDQ01WMهندزفری DDQ01WMدر حال حاضر بسیار از کاربرها بنا به دلایلی ترجیح می‌دهند از هندزفری‌های سیمی استفاده کنند. شیائومی در بازار هندزفری‌های سیمی هم حرفی برای گفتن دارد که یکی از بهترین هندزفری‌ سیمی شیائومی، DDQ01WM است.

این هندزفری با طراحی ارگومونیکی که دارد به راحتی در گوش قرار می‌گیرد و با وزن کمی که دارد احساس خستگی در گوش را نخواهید داشت. جنس کلاهک‌ها از پلاستیک است که متناسب با سایز گوش‌ می‌توانید آن‌ها را عوض کنید.

طول کابل هندزفری ۱۲۵ سانتی متر است و از طریق جک ۳.۵ میلی متری قابلیت اتصال به تمامی گوشی‌های هوشمند را دارد. این هندزفری کیفیت صدای خوبی دارد و برای تماس‌‌های صوتی یا گوش دادن به موسیقی توقع شما را برآورده می‌کند.

هندزفری BRE02JY

هندزفری BRE02JYهندزفری BRE02JYاگر به دنبال خرید هندزفری سیمی با بودجه ۵۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان هستید، هندزفری BRE02JY را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هندزفری با طراحی ارگومونیک به راحتی در داخل گوش قرار می‌گیرد و شما را اذیت نمی‌کند.

از ویژگی‌های این هندزفری سیمی می‌توان به پردازنده رمزگشای دیجیتالی اشاره کرد که با استفاده از آن می‌تواند صدا را با وضوح بالا پخش کند. همچنین به قابلیت حذف نویز مجهز شده است تا صدا را با بهترین حالت ممکن به گوش شما برساند. البته این هندزفری از نوع Type-C است و اگر گوشی شما از درگاه Type-C پشتیبانی نمی‌کند، خرید آن پیشنهاد نمی‌شود.

هندزفری BRE01JY

هندزفری BRE01JYهندزفری BRE01JYیکی دیگر از بهترین هندزفری سیمی شیائومی، مدل BRE01JY است که با طراحی شیک در دو رنگ مشکی و سیاه به بازار عرضه شد. طراحی ارگومونیک هندزفری به گونه‌ای است که از کانال صوتی گوش محافظت می‌کند تا در هنگام استفاده طولانی مدت احساس خستگی نداشته باشید.

جنس کابل هندزفری از TPE نرم است که انعطاف‌پذیری بالایی دارد و همین امر باعث طول عمر زیاد هندزفری می‌شود. هندزفری BRE01JY از کیفیت صدای بسیار خوبی بهره می‌برد و با پشتیبانی از قابلیت حذف نویز،‌ خیال شما را بابت گوش دادن به موسیقی یا پاسخ دادن به تماس‌‌‌‌های صوتی در محیط‌های شلوغ راحت می‌‌کند.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم بهترین هندزفر‌های سیمی شیائومی و بهترین هندزفری‌های بی‌سیم را برای شما جمع‌آوری کنیم تا با شناخت مشخصات و کارایی آن‌ها، خرید مطمئن و خوبی داشته باشید. هندزفری‌های معرفی شده از برند شیائومی هستند و در صورتی که قصد خرید هندزفری یا لوازم جانبی موبایل دارید،‌ ما به شما 11 را معرفی می‌کنیم.

امتیاز شما به این مقاله



منبع:مجله فرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه