علم و فن آوری

ساعت جدید شیائومی صدای خودرو پخش می‌کند!

[ad_1]

شیائومی ۷ دی از اولین خودرو برقی خود با نام SU7 پرده برداشت. این خودرو از رابط کاربری اختصاصی HyperOS بهره می‌برد و سازگاری زیادی با انواع گوشی شیائومی دارد. خودرو برقی شیائومی SU7 عرضه نشده است؛ اما این شرکت چینی پوشیدنی‌هایی با الهام از این خودرو رونمایی کرده.

اوایل آبان شیائومی ساعت هوشمند جدید خود را با قاب قابل‌ تعویض و رابط کاربری HyperOS همراه با گوشی پرچمدار شیائومی ۱۴ رونمایی کرد. شیائومی واچ S3 از نمایشگر ۱٫۴۳ اینچی OLED بهره می‌برد.

ساعت هوشمند شیائومی در دو رنگ مشکی و نقره‌ای و با قیمت ۱۳۷ دلار روانه‌ی بازار می‌شود. حالا شیائومی مدل جدید آن را با الهام از خودرو برقی SU7 و با رنگ سبز زیتونی رونمایی کرده است. نسخه‌ی SU7 شیائومی واچ S3 به قاب سرامیکی سبز و بند سیلیکونی سبز مجهز است.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، قاب ساعت هوشمند شیائومی از سرامیک مرغوب ساخته شده و در برابر خط و خش مقاوم است. بند سیلیکونی واچ S3 هم دست کاربر را هنگام استفاده‌ی مداوم اذیت نمی‌کند.

مقاله‌های مرتبط

هنگام رانندگی با خودرو شیائومی، صدای موتور در ساعت هوشمند شیائومی واچ S3 مدل SU7 پخش می‌شود تا کاربر حس راحتی بیشتری با خودرو خود داشته باشد.

نسخه‌ی eSIM ساعت هوشمند شیائومی واچ S3 SU7 با قابلیت برقراری تماس تلفنی و ارسال پیامک با قیمت ۱۵۵ دلار عرضه خواهد شد که نسبت به قیمت ساعت هوشمند برندهای دیگر مانند قیمت ساعت هوشمند سامسونگ و قیمت اپل واچ مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

[ad_2]

منبع:زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *