فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

آموزش

بهترین اپل واچ ۲۰۲۴ کدام است؟ این اپل واچ‌ها را نخرید!

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه


بدون شک اگر شما گوشی آیفون دارید، بهترین اکسسوری همراه آن، اپل واچ است. با این حال، شرکت اپل هر سال تعدادی اپل واچ معرفی می‌کند و الزما، اپل واچ‌های جدیدتر، بهتر از نسل‌های قبلی نیستند. و این سوال پیش می‌آید که باید کدام نسخه را بخریم؟ در این مقاله می‌خواهیم بهترین اپل واچ را معرفی و بررسی کنیم که کدام مدل برای شما بهتر است.

شرکت اپل در سال ۲۰۲۳، اپل‌ واچ‌های سری 9 و ساعت هوشمند جدید Ultra Watch 2 را معرفی کرد که نسل جدید ساعت‌های هوشمند ورزشی اپل محسوب می‌شود.. این شرکت، تولید سری 8 سال را که در سال ۲۰۲۲ معرفی شده بودند، متوقف کرده است اما هنوز هم می‌توانید آن‌ها را در فروشگاه‌های آنلاین (گاهی اوقات با تخفیف قابل توجه) در کنار مدل‌های قدیمی‌تر پیدا کنید. تمامی این ساعت‌های هوشمند به نظر مشابه هستند و ویژگی‌های مشترکی دارند. با این حال، تفاوت‌هایی نیز بین مدل‌های مختلف اپل واچ‌ها وجود دارد و در ادامه، ضمن بررسی این تفاوت‌ها به شما می‌گوییم که بهترین اپل واچ از هر نظر، کدام است. با مجله تکنولوژی فرنا همراه باشید.

بهترین اپل واچ برای اکثر کاربران

اگر تردید دارید که آیا اپل واچ برای شما مناسب است یا خیر، سری SE ساعت‌های هوشمند اپل برای شما مناسب به نظر می‌رسند. با اینکه نسل دوم Apple Watch SE نوعی اپل واچ اقتصادی است، چندان جذاب به نظر نمی‌رسد، از سال ۲۰۲۲ به این سو، بروزرسانی نشده است و مشخصات جالبی مثل امکان اندازه‌گیری حرارت سطح پوست، میزان اکسیژن خون یا تعیین موقعیت آیفون شما با استفاده از «امواج UWB نسل بعد» را ندارد، اما از قیمت بسیار مناسب و ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است. همچنین، نمایشگر کوچک نسل دوم اپل واچ SE که روشنایی حداکثر آن به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد، با ورود اپل واچ‌های سری ۹ با نمایشگرهای بزرگ‌تر و روشن‌تر، کمتر جلب توجه می‌کند.

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه

اپل واچ se 2022اپل واچ se 2022

این محصول کربن خنثی اپل از سیستم عامل WatchOS 10 که دارای بسیاری از قابلیت‌های سنجش سلامتی اپل واچ‌ها است، پشتیبانی می‌کند. اپل واچ SE نسل دو مجهز به تراشه S8 است که در اپل واچ‌های سری ۸ دیده می‌شود و قابلیت‌هایی مثل شناسایی تصادف و تماس با سرویس‌های اورژانس دارد. همچنین، اپلیکیشن قطب‌نما، قابلیت شناسای سقوط و پشتیبانی از رومینگ بین‌المللی، کاملا بروز هستند.

اگر اپل واچ می‌خواهید ولی نمی‌خواهید برای خرید اپل واچ‌های پرچمدار هزینه کنید، Apple Watch SE (2th Gen) برای شما بسیار مناسب به نظر می‌رسد زیرا قابلیت یکپارچه‌سازی با دیگر دستگاه‌های اپل شما را دارد و از بسیاری قابلیت‌های خاص اپل واچ‌های پرچمدار برخوردار است.

برای خرید ساعت هوشمند کلیک کنید.

بهترین اپل واچ ۲۰۲۳

اپل واچ‌های سری ۹ را می‌توان بهترین اپل واچ های سال ۲۰۲۳ دانست که اگرچه تفاوت‌های چندانی در مقایسه با سری ۸ نشان نمی‌دهند اما مجهز به تراشه سریع‌تر و جدیدتر S9 هستند که دستورات «سیری» را سریع‌تر اجرا می‌کند، شارژ باتری را بهینه‌تر مصرف می‌کند و در حفاظت از داده‌های پزشکی حساس شما، عملکرد بهتری دارد.

این اپل واچ دارای قابلیتی به نام «دوبار ضربه زدن» (Double Tap) است که با کمک شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و سنسور نوری به شما این امکان را می‌دهد تا حتی بدون لمس اپل واچ یا گوشی و تنها با دو بار تماس پشت سر هم دو انگشت شست و اشاره دستی که ساعت به آن بسته شده، کارهایی مثل پاسخ دادن به تماس‌ها، رد کردن اعلان‌ها، توقف یا بازپخش موزیک و … را انجام دهید!

بهترین اپل واچ در بازاربهترین اپل واچ در بازار

از دیگر تفاوت‌های اپل واچ ۹ با اپل واچ ۸ می‌توان به بزرگ‌تر بودن و بیشتر بودن روشنایی حداکثری نمایشگر اشاره کرد. همچنین، این اپل واچ‌ها از سیستم عامل WatchOS 10 پشتیبانی می‌کنند که اپلیکیشن‌های آن بروزرسانی‌های مهمی دارند و از قابلیت‌های پایش سلامت بیشتری برخوردار است.

با این حال، ممکن است که پیدا کردن اپل واچ ۹ در بازار کمی سخت شود و قیمت آن افزایش یابد زیرا شرکت اپل به دنبال به دنبال ثبت شکایتی در رابطه با نادیده گرفت حق ثبت اختراع حسگر سنجش میزان اکسیژن خون، فروش سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ را از ۲۴ دسامبر ۲۰۲۳ متوقف کرده است.

بهترین ساعت هوشمند اپل برای ورزش‌های فضای باز

شرکت اپل در سال‌های اخیر، به غیر از معرفی اپل واچ‌های معمولی، ساعت‌های هوشمند ورزشی نیز معرفی کرده است و بهترین آن‌ها در حال حاضر، Watch Ultra 2 است که پایش ورزشی و رهگیری ماهواره‌ای را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

این اپل واچ نیز همانند اپل واچ‌های سری ۹ مجهز به تراشه S9 است، قابلیت «دو بار ضربه زدن» را دارد و می‌تواند با استفاده از امواج UWB آیفون شما را ردیابی کند. می‌توانید از بندهای کربن خنثی Alpine Loop و Trail Loop برای بستن اپل واچ اولترا ۲ به مچ خود استفاده کنید. این ساعت هوشمند اپل نمایشگری با روشنایی حداکثری شگفت‌انگیز ۳۰۰۰ نیت دارد که امکان استفاده راحت از آن در زیر تابش مستقیم آفتاب یا زیر آب را فراهم می‌آورد.

اپل واچ اولترا ۲اپل واچ اولترا ۲

با اینکه اپل واچ اولترا ۲ قابلیت‌های فضای باز متعددی دارد اما همانند سری ۹، بسیاری از این قابلیت‌ها تنها زمانی مفید هستند که به آیفون خود دسترسی داشته باشید. یکی از این قابلیت‌ها، نقشه‌های آفلاین است و زمانی می‌توانید از آن استفاده کنید که نقشه‌ها را با آیفون خود دانلود کرده باشید و اپل واچ شما در محدوده بلوتوث آیفون شما قرار داشته باشد. وقتی یک فعالیت ورزشی را در Apple Watch Ultra 2 شروع می‌کنید، آن فعالیت به صورت زنده در آیفون شما نمایش داده می‌شود. بسیاری از این قابلیت‌ها، مجموعه متشکل از سه میکروفون و نیز Action Button که بسیار کاربردی است، در سیستم عامل WatchOS 10 و اولین نسل اولترا واچ نیز دیده می‌شوند. در صورتی که اپل واچ اولترا ۲۰۲۲ را از قبل دارید، خرید اپل واچ اولترا ۲ تا زمانی که اپل واچ اولترا بعدی با قابلیت‌های بیشتر وارد بازار شود، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد اما اگر اکنون به فکر خرید اولین اولترا واچ خود هستید، بهتر است که اپل واچ اولترا ۲ را بخرید.

پس از ثبت شکایت عدم رعایت ثبت اختراع سنسور اکسیژن از شرکت اپل، این شرکت فروش اپل واچ اولترا ۲ را نیز همراه با سری ۹ متوقف کرده است و انتظار می‌رود که نه تنها پیدا کردن این محصول در بازار سخت شود، بلکه قیمت آن نیز افزایش پیدا کند.

برای خرید اپل واچ اولترا ۲ کلیک کنید.

بهترین ساعت هوشمند اپل با قیمت مناسب

بهترین اپل واچ که می‌توانید با قیمت مناسب در بازار پیدا کنید، اپل واچ ۸ است. در دی ماه ۱۴۰۲ قیمت ساعت هوشمند سری ۸ اپل از ۱۵ تا ۱۶ میلیون تومان در بازار ایران متغیر است و به راحتی پیدا می‌شود. اپل واچ ۸ بدون شک یکی از بهترین ساعت‌‌های هوشمند موجود در بازار است و تفاوت‌های خیلی زیادی با سری ۹ ندارد. این ساعت هوشمند اپل از سیستم عامل WatchOS 10 پشتیبانی می‌کند و برخلاف اپل واچ‌‌های SE، دارای تمامی سخت‌افزارهای پایش سلامت و پایش ورزشی لازم است و حتی قابلیت شناسایی تصادف، اندازه‌گیری درجه حرارت سطح پوست، ثبت نوار قلب (ECG) و اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون را نیز دارد اما برخلاف اپل واچ ۹ از قابلیت رهگیری آیفون شما با استفاده از UWB برخوردار نیست.

این اپل واچ‌ها را نخرید!

اپل واچ‌های سری ۴ به این‌سو از سیستم عامل WatchOS 10 پشتیبانی می‌کنند و در واقع، این سیستم عامل است که بسیاری از قابلیت‌های جالب اپل واچ‌های جدید را شامل می‌شود. در حال حاضر، می‌توانید اپل واچ‌های سری ۱، سری ۲ و سری ۳ را با قیمت‌های بسیار پایین‌تر در بازار پیدا کنید اما هیچ کدام از این اپل واچ‌ها از سیستم عامل WatchOS 10 پشتیبانی نمی‌کنند. گذشته از این، اپل واچ ۱ ضد آب نیست، اپل واچ‌های سری ۱ و ۲ از هیچ نوع سیم کارتی پشتیبانی می‌کنند و در کل، خرید این اپل واچ‌ها را توصیه نمی‌کنیم.

سوالات پرتکرار

۱- جدیدترین اپل واچ ۲۰۲۳ کدام است؟

اپل واچ ۹ جدیدترین اپل واچ ۲۰۲۳ محسوب می‌شود و بهترین اپل واچ موجود در بازار است.

۲- قیمت اپل واچ سری ۹ چند است؟

در دی ماه ۱۴۰۲ اپل واچ سری ۹ مدل ۴۵ میلی متری با قیمت حدود ۲۱ تا ۲۲ میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.

۳- قیمت اپل واچ اولترا ۲ چند است؟

در دی ماه ۱۴۰۲ اپل واچ اولترا ۲ با قیمت حدود ۳۷ تا ۴۹ میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.

جمع‌بندی

شرکت اپل در سال ۲۰۲۳ نیز از اپل واچ‌های سری ۹ و اولترا ۲ و سیستم عامل WatchOS 10 با قابلیت‌های بسیار جدید رونمایی کرد. در حال حاضر، از اپل واچ‌های سری ۴ به این سو، تمامی ساعت‌های هوشمند اپل از این سیستم عامل پشتیبانی می‌کنند.

در حالی که اپل واچ‌های سری ۹ از قابلیت‌های جدیدتری مثل «قابلیت دو بار ضربه زدن» (Double Tap) و ردیابی آیفون با فناوری UWB در مقایسه با اپل واچ‌های سری ۸ برخوردار هستند اما اپل واچ اولترا ۲، تفاوت چندانی با اپل واچ اولترا نسل اول نشان نمی‌دهد.

در کل می‌توان گفت که بهترین اپل واچ موجود در بازار تا انتهای تابستان ۱۴۰۳ که از نسل بعدی اپل واچ‌ها رونمایی خواهد شد، اپل واچ ۹ است که کاربران عمومی می‌توانند از آن استفاده کنند اما اگر به دنبال اسپرت واچ هستید، اپل واچ اولترا و اپل واچ اولترا ۲ می‌‌توانند گزینه‌های خوبی برای شما باشند. همچنین، توصیه می‌کنیم که از خرید اپل واچ‌های سری ۱، سری ۲ و سری ۳ خودکاری کنید زیرا بسیاری از قابلیت‌های اپل واچ‌های جدیدتر را ندارند و از سیستم عامل WatchOS 10 نیز پشتیبانی نمی‌کنند. اگر اپل واچ می‌خواهید اما نمی‌خواهید خیلی هزینه کنید، اپل واچ SE 2022 برای شما مناسب به نظر می‌رسد.

منبع:
wired.com

امتیاز شما به این مقاله



منبع:مجله فرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش ویژه پوشاک مردانه و زنانه