خودرو و وسایل نقلیه

عرضه ۴ محصول سایپا در مرحله بعدی فروش خودرو در سامانه یکپارچه آذرماه ۱۴۰۲

[ad_1]

چهار محصول سایپا در سامانه یکپارچه فروش به نمایش درآمده‌اند که امکان ثبت سفارش آن‌ها فعلا غیرفعال است. این خودروها متعلق به نوبت بعدی عرضه هستند که به احتمال زیاد، در روزهای پایانی آذرماه برگزار می‌شود.

کوییک GX-RL، کوییک GX-L، ساینا اس DA و ساینا استاندارد ۸۵گانه، خودروهایی هستند که هم‌اینک به صورت غیرفعال در ویترین سامانه عرضه شده‌اند. البته انتظار می‌رود که سایپا، شاهین اتوماتیک را نیز به این مجموعه اضافه کند.

چهار خودروی عرضه‌شده در سامانه یکپارچه جزو خودروهای اقتصادی به حساب می‌آیند، ولی به دلایل متعدد تقاضا برای آن‌ها به حدی کاهش یافته که قیمت بازار آزاد آن‌ها به قیمت کارخانه نزدیک شده است. بنابراین می‌توان حدس زد ارزان‌قیمت‌های سایپا در سامانه یکپارچه نیز چندان مورد استقبال قرار نگیرند.

طبق گزارش‌های مختلف، ایران‌خودرو و مونتاژکاران دیگر نیز قصد دارند برخی محصول خود را در هفته آینده در سیستم یکپارچه فروش قرار دهند. هرچند فعلا اطلاعات خاصی در مورد آن‌ها منتشر نشده است.

در حال حاضر ساینا S مجهز به استانداردهای ۸۵گانه با قیمت ۳۳۰ میلیون تومان از درب کارخانه خارج می‌شود. کوییک GX-L و کوییک GX-RL‌ نیز به ترتیب با قیمت تولیدی ۳۶۰ و ۳۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند. باید منتظر بود و دید که آیا سایپا در طرح فروش آتی خود، تغییری در قیمت‌ها به وجود می‌آورد یا خیر.

[ad_2]

خودرو بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *