علم و فن آوری

مشکل نرم‌افزار Beeper Mini به‌زودی رفع می‌شود؛ آی‌مسیج به اندروید بازمی‌گردد؟

[ad_1]

تیم Beeper Mini به‌صورت پیوسته برای حل اختلالی که اپلیکیشن جدید را تحت‌تأثیر قرار داده بود، تلاش می‌کند. این تیم اعلام کرده است که مشکل به‌زودی رفع می‌شود. هنگامی‌که مشکل رفع شود، دوره‌ی رایگان هفت‌روزه‌ از اول شروع خواهد شد تا کاربران بتوانند از ابتدا کارشان را شروع کنند.

هفته‌ی گذشته، Beeper Mini منتشر شد تا شکاف گوشی آیفون و گوشی‌های اندرویدی را پر کند. طبق گفته‌ها، این اپلیکیشن نتیجه‌ی کار نوجوانی ۱۶ ساله برای مهندسی معکوس iMessage است و پیام‌ها را مستقیماً به سرورهای اپل هدایت می‌کند که امن‌تر از روش‌های دیگر است.

چند روز پس از انتشار Beeper Mini، کاربران متوجه شدند که دیگر نمی‌توانند پیام‌ها را ارسال و دریافت کنند. این اتفاق سؤالاتی درباره‌ی این موضوع به‌وجود آورد که آیا اپل دخالت کرده و جلو آن را گرفته است.

تیم توسعه‌دهنده ازطریق پست منتشرشده در ایکس اعلام کرد در‌حالی‌که برای رفع مشکل تلاش می‌کند، شماره‌تلفن‌های کاربران را از آی‌مسیج خارج کرده است تا در ارسال پیام‌ها با خطا مواجه نشوند.

این ممکن است پایان مشکلات نباشد. تیم Beeper Mini نوشت: «متأسفانه اپلیکیشن پیام‌های آیفون قبل از اینکه به حالت SMS برگردد، به‌خاطر می‌آورد که شما در ۶ تا ۲۴ ساعت گذشته حباب آبی (کاربر آیفون) بوده‌اید؛ بنابراین احتمال دارد که برخی از پیام‌ها در این دوره تحویل داده نشوند.»

بیپر می‌گوید مشکل به‌زودی رفع خواهد شد. اگر اپل واقعاً در این قطع ارتباط مؤثر بوده باشد، بیپر ممکن است با مشکل بزرگ‌تری روبه‌رو شود.

بیپر مینی پس از یک هفته استفاده‌ی رایگان، ماهانه دو دلار هزینه دارد و رمزگذاری سرتاسری را برای پیام‌های ارسال‌شده بین کاربران اندروید و آی‌مسیج ارائه می‌دهد.

اریک میگیکوفسکی، هم‌بنیان‌گذار Beeper گفت: «اگر اختلال از سوی اپل باشد، بزرگ‌ترین سؤال این است که اگر واقعاً به حریم شخصی و امنیت کاربران خود اهمیت می‌دهد، چرا سعی می‌کند سرویسی را از بین ببرد که امکان چت رمزنگاری‌شده بین کاربران آیفون و اندروید را فراهم می‌کند؟»



[ad_2]

منبع:زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *