خودرو و وسایل نقلیه

خرید غیرحضوری لاماری ایما از نمایندگی 2103 تلاش خودرو ایرانیان در آذرماه 1402

[ad_1]

پس از استقبال پرشور خریداران از طرح فروش خودروی لاماری ایما در تاریخ 12 آذرماه 1402 که توسط شرکت آرین موتور پارس در سامانه یکپارچه خودرو اعلام شده بود، اکنون این شرکت مجددا طرح فروش لاماری ایما ویژه مشتریان عادی، مادران دارای حداقل دو فرزند و مالکین خودروهای فرسوده را اعلام کرده است. بر این اساس متقاضیان می‌توانند از روز دوشنبه مورخ 20 آذرماه به مدت 72 ساعت اقدام به خرید این کراس‌اوور محبوب کنند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه یکپارچه خودرو اقدام به پیش ثبت‌نام آن کنند. شایان ذکر است متقاضیان می‌توانند با انتخاب نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان، ضمن خرید غیر حضوری، تجربه‌ای به یادماندنی از خودرو در ایران را داشته باشند. چرا که نمایندگی 2103 لاماری همواره در تلاش بوده با ارائه خدمات نوین و متمایز رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند.

این‌بار نیز این نمایندگی درنظر دارد ضمن انجام غیر حضوری فرآیند خرید خودرو، یکسال بیمه بدنه رایگان، هشت نوبت کارواش رایگان خودرو، ارسال رایگان خودرو به سراسر کشور و همچنین تحویل رایگان خودرو درب منزل در شهر تهران به خریداران خودرو لاماری ایما هدیه دهد.

فروش لاماری ایما نمایندگی 2103 تلاش خودرو ایرانیان

مرحله دوم فروش لاماری ایما در آذر ماه 1402

بر اساس اطلاعات بخشنامه جدید، فرایند پیش ثبت‌نام مجدد متقاضیان لاماری ایما بر اساس مجوز شماره ۱۵۸۱۸۳۶ و به روش فروش فوق‌العاده با قیمت قطعی مصوب در روز عقد قرارداد برگزار می‌شود. موعد تحویل خودروها حداکثر ۹۰ روز کاری اعلام شده و جریمه دیرکرد ۳۶ درصد (سالانه) است. در این دوره نیز لاماری ایما با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان در سامانه قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند هر یک از رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، خاکستری یا قرمز را برای خودرو جدید خود انتخاب کنند. پیش ثبت‌نام لاماری ایما برای دومین بار در آذرماه ۱۴۰۲ با شرایط زیر صورت می‌گیرد. توجه داشته باشید که فرایند نام‌نویسی آنلاین بود و از طریق وب‌سایت انجام می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت خرید غیر حضوری لاماری ایما، نمایندگی 2103 تلاش خودرو ایرانیان را انتخاب کنند. چرا که این نمایندگی با اختصاص کارشناسان مجرب در زمینه انجام کلیه امور ثبت‌نام خودرو، تمامی مراحل ثبت‌نام و خرید خودرو لاماری ایما را به صورت غیرحضوری و بدون نیاز به حضور مشتری در محل نمایندگی در کمترین زمان انجام می‌دهند.

خرید غیرحضوری لاماری ایما از نمایندگی 2103 تلاش خودرو ایرانیان

با ما در ارتباط باشید

علاقه‌مندان و متقاضیان خرید خودرو لاماری ایما می‌توانند ضمن مراجعه حضوری به نمایندگی‌های تلاش خودرو ایرانیان در تهران و تبریز، با شماره تلفن 02179112 نمایندگی 2103 در شهر تهران و یا شماره تلفن ۰۴۱۳۳۸۶۸۶۸۶ نمایندگی تبریز تماس حاصل فرمایند.

شایان ذکر است نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان در شهر تهران به نشانی سعادت آباد، چهارراه سرو ضلع جنوب غربی پلاک 60 آماده ارائه خدمات جدید و متمایز به خریداران خودرو لاماری است. همچنین نمایندگی شهر تبریز به نشانی ائل گلی خیابان گلشهر آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز می‌باشد.

[ad_2]

خودرو بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *