خودرو و وسایل نقلیه

تست فراری 812 سوپرفست با سرعت 330 کیلومتر در ساعت

[ad_1]

فراری ۸۱۲ سوپرفست در یکی از تست های پرسرعت خود توانسته به سرعت فراتر از ۳۳۰ کیلومتر در ساعت دست یابد.

دیدن اینکه سوپر اسپرت ۱۲ سیلندر فراری چنین عملکردی را به نمایش می‌گذارد جای تعجبی ندارد چراکه نام خودرو گویای پرفورمنس آن خواهد بود. یکی از لذت‌بخش‌ترین ویژگی‌های فراری ۸۱۲ سوپرفست صدای تولیدی نیروگاه آهنین آن است و در ویدئوی جدید AutoTopNL شاهد عملکرد خارق‌العاده این خودرو به همراه صدای گیرای پیشرانه خواهیم بود. باید دانست سیستم اگزوز این فراری توسط نوویتک ارتقا یافته و بنابراین بسیار پرطنین ظاهر می‌شود.

مطابق اکثر تست‌های سرعت انجام شده، فراری موردبحث راهی اتوبان‌های بدون محدودیت سرعت آلمان می‌شود تا پرفورمنس خود را نشان دهد اما آنچه واقعاً ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد صدای است که از چهار خروجی اگزوز به گوش می‌رسد. پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری قرار گرفته در زیر کاپوت سوپرفست تا دور ۹ هزار می‌غرد هرچند حداکثر قدرت پیشرانه در دور ۸۵۰۰ به دست می‌آید. البته راننده اهمیتی به این موضوع نمی‌دهد و بنابراین در هر دنده‌ای دور موتور را به حداکثر می‌رساند.

سیستم اگزوز نوویتک هم بر جذابیت‌های کار افزوده و باعث می‌شود راننده لحظات فراموش‌نکردنی را تجربه کند. فراری می‌گوید حداکثر سرعت این خودروی جذاب به ۳۴۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و اگرچه راننده به این سرعت نرسیده اما نزدیک شدن به این رقم در اتوبانی با ترافیک عادی امری تحسین‌برانگیز است. نظر شما درباره این هیولا چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۶ رای

[ad_2]

پدال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *