خودرو و وسایل نقلیه

چانگان CS55 پلاس در خیابان های کشور، کراس اوور وارداتی سایپا بزودی عرضه می شود + عکس

[ad_1]

پس ورود خودرو چانگان CS35 پلاس، بنظر می‌رسد که حالا نوبت دیگر محصول وارداتی سایپا یعنی چانگان CS55 پلاس است که پس گذراندن مراحل تست و بررسی فنی و کسب مجوزهای قانونی وارد بازار کشورمان شود و تصاویر اختصاصی خودروبانک از این خودرو گواه این مدعاست.

چانگان CS55 پلاس، نسل دوم خودروهای چانگان است که در سال ۲۰۲۲ معرفی شد. این خودرو در دستهٔ کراس اوورهای کامپکت قرار می‌گیرد و از لحاظ ابعاد، با هیوندای توسان و کیا اسپورتیج قابل مقایسه است. CS55 پلاس فاصلهٔ بین CS35 پلاس و CS75 پلاس را پر می‌کند.

طراحی خودروی چانگان CS55 پلاس تحت تأثیر طراحی محصولات سری یونی قرار دارد و با تلفیق استایلی مشابه، ظاهری مدرن و زیبا را ایجاد می‌کند. داخل کابین نیز طراحی نوگرایانه‌ای دارد و از اصول مشابه با خودروهای پریمیوم چینی استفاده می‌کند. غربیلک فرمان در این خودرو به حالت تخت درآمده و طرحی جالب برای صفحهٔ کیلومتر دیجیتال و کنسول میانی دارد. فضای صندلی‌های عقب نیز بسیار جادار است و برای افزایش ظرفیت صندوق عقب می‌توان صندلی‌ها را خواباند و حمل بار را تا حداکثر ۱۴۱۵ لیتر افزایش داد.

در بخش فنی، چانگان CS55 پلاس با خودروهای هم‌رده خود در بازار ایران شباهت زیادی دارد. اما موتور توربوشارژ ۱.۵ لیتری آن توان بیشتری را می‌تواند ارائه کند و قدرتی برابر ۱۸۸ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر را در اخبار راننده قرار می‌دهد. سیستم تعلیق مک‌فرسون-استرات در جلو و تعلیق مستقل مالتی‌لینک در عقب و ترمزهای دیسکی از دیگر ویژگی‌های فنی این خودرو است.

چانگان CS55 پلاس

چانگان CS55 پلاس با شتاب‌گیری اولیه ۸.۲ ثانیه تا سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت، رانندگی جذاب را ارائه می‌دهد. گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه بسیار نرم و دقیق می‌باشد، با این حال در معکوس دادن کمی وقفه دارد که مشاهده می‌شود. به طور کلی، هماهنگی بین پیشرانه و گیربکس در رانندگی با چانگان CS55 پلاس به‌خوبی عمل می‌کند.

شرکت سایپا نسخه پایه این خودرو را به ایران وارد کرده است. این خودرو امکاناتی از قبیل سه حالت رانندگی اکو، نرمال و اسپرت، صندلی‌های چرمی با تنظیم برقی برای صندلی‌های جلو، سیستم دیلایت، اتولایت و نوربالای هوشمند، سانروف برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک، نمایشگر لمسی ۱۰.۳ اینچی، پورت شارژ USB، دوربین عقب، دوربین نقاط کور و دوربین ۳۶۰ درجه، سامانه های کنترل کشش و پایداری، سیستم کنترل سرعت در سراشیبی و سربالایی، سامانه ضد واژگونی، چهار کیسه هوای جلو و ترمز پارک برقی اتوهولد بهره می‌برد.

[ad_2]

خودرو بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *