تکنولوژی

همه چیز درباره گوشی A55 سامسونگ

[ad_1]

۱۲ آذر ۱۴۰۲

اطلاعات جدیدی از سامسونگ گلکسی A55 فاش شده و حالا دیگر می‌دانیم طراحی گوشی به چه شکلی است.

این گوشی، ظاهری مشابه به Galaxy A54 دارد. در جلوی گوشی ناچ حفره‌ای دوربین را داریم و در پشت، دوربین سه گانه به شکل عمودی قرار گرفته است. شاید مشخص‌ترین تفاوتی که بتوانیم در این دو گوشی ببینیم، این است که A55 فریم صاف و فلت دارد. انتظار می‌رود که اکثر گوشی‌های سامسونگ که سال آینده می‌آیند به همین شکل باشند.

فریم سمت راست گوشی دکمه پاور و ولوم را در خود جای داده . سمت چپ چیزی نخواهید دید. در پایین فریم، پورت USB-C و میکروفون و اسپیکر را می‌بینید. بخش بالایی نیز میزبان خشاب سیم کارت است و می‌توانیم یک میکروفون دیگر را ببینیم.

طبق اظهارات، سامسونگ گلکسی آ۵۵ صفحه نمایش ۶.۵ اینچی دارد و از رزولوشن Full HD+ بهره می‌برد. نرخ نوسازی صفحه نمایش نیز ۱۲۰ هرتز می‌باشد. ضخامت بدنه گوشی ۸.۲ میلی متر بود و هنوز مشخص نیست وزن آن چقدر است.

انتظار می‌رود این گوشی با تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ ، دوربین ۵۰ مگاپیکسل و شارژر ۲۵ وات عرضه می‌شود.

 

۳ مهر ۱۴۰۲

امروز اولین مشخصات از گوشی A55 سامسونگ به بیرون درز کرد. گوشی میان‌رده‌ای که به نظر می‌رسد تا چند ماه دیگر راهی بازار نمی‌شود و در سال ۲۰۲۴ باید شاهد آن باشیم.

شایعات می‌گویند که گوشی A55 به تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ مجهز شده است. به نظر می‌رسد که این تراشه جدید به پردازنده گرافیکی AMD مجهز شده است. شایعات بسیار زیادی به این موضوع اشاره می‌کنند سامسونگ چند ماه می‌شود که با AMD در حال کار روی پردازنده گرافیکی است تا بتواند عملکرد تراشه‌های خودشان را در قسمت هوش مصنوعی و بهبود کیفیت تصاویر ارتقا دهد. برخی شایعات می‌گویند که گوشی A55 به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است.

 

ads

بررسی گوشی هواوی پی 60 پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی هواوی p60 pro

[ad_2]

منبع:تکنولایف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *