تکنولوژی

مشخصات سری پوکو F6 را بشناسید!

[ad_1]

پوکو f6 به نوعی همان Redmi K70 است که با این نام در بازار جهانی به فروش خواهد رسید. اما این گوشی که خیلی‌ها منتظرش هستند چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟

ویژگی‌های پوکو F6 که منتظرشان هستیم

موبایل شیائومی که مدت‌هاست در لیست انتظار خیلی‌هاست یعنی ردمی کی ۷۰، با عملکرد ناب خود و صفحه نمایش جذاب، با نام پوکو اف ۶ در بازار جهانی وارد خواهد شد.

مشخصات گوشی پوکو اف ۶

در میان مشخصاتی از این گوشی که منتظرشان هستیم، ظاهر شیک و جذاب آن، عملکرد بالا، و باتری ماندگار، خودنمایی می‌کنند. اولین چیزی که در این گوشی از آن مطمئن هستیم، این است که تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا، نقش قلب تپنده این گوشی را خواهد داشت.

این گوشی هوشمند پوکو، دارای پنل AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. به لطف این پنل و رزولوشن بالایی که دارد، تصاویر از کیفیتی عالی بهره‌مند خواهند بود. میزان روشنایی ۱۸۰۰ نیتی نیز، نشانگر این است که تصاویر همگی شفاف خواهند بود. تمامی این ویژگی‌ها، به ما این را می‌گویند که قرار است شاهد ظهور یک سری جدید و قدرتمند باشیم.

این گوشی با باتری ماندگاری می‌آید. این ویژگی این اجازه را به کاربران می‌دهد تا برای کل طول روز، نیاز به شارژ کردن گوشی خود نداشته باشند. همچنین، به لطف قابلیت شارژ سریع، کاربران می‌توانند گوشی خود را در کمترین زمان ممکن کامل شارژ کنند. باتری این گوشی ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود و شارژر ۹۰ واتی خواهد داشت. نقاط قوت این گوشی، پردازنده قوی، طراحی خاص آن، و عملکرد بسیار خوب صفحه نمایش است. به‌زودی، از مشخصات و جزئیات دیگر این گوشی مطلع خواهیم شد.

 

ads

بررسی گوشی هواوی پی 60 پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی هواوی p60 pro

[ad_2]

منبع:تکنولایف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *