علم و فن آوری

بسیاری از کاربران آیفون، لوازم خانگی شیائومی دارند

[ad_1]

کنفرانس همکاری تجاری شیائومی IoT در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۵ آبان ۱۴۰۲) آغاز به کار کرد. شیائومی در جریان این کنفرانس گفت که گوشی های اپل یکی از بازیگران اصلی اکوسیستم هوشمند این شرکت هستند.

به نوشته‌ی گیزموچاینا ۴۵ درصد از کاربران اپل، مالک بیش از پنج دستگاه هوشمند شیائومی هستند. داده‌ها حاکی از آن است که اکوسیستم هوشمند شیائومی به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم IoT رده‌ی مصرف‌کننده در جهان شناخته شده است.

تعداد دستگاه‌های متصل به پلتفرم IoT شیائومی بیش از ۶۵۵ میلیون دستگاه است. بیش از ۱۳ میلیون کاربر در اکوسیستم هوشمند شیائومی حضور دارند که چندین دستگاه متصل به هم دارند. این کاربران حدود ۱۰ درصد از دستگاه‌های متصل در اکوسیستم شیائومی را تشکیل می‌دهند.

در حال حاضر بیش از ۹۰۰۰ شریک تجاری برای شیائومی وجود دارند که محصولات را در بیش از ۲۰۰ دسته‌بندی به این اکوسیستم متصل می‌کنند.

این غول فناوری چینی انتظار دارد که شرکا به سرعت به گسترش فعالیت‌های خود ادامه دهند. اپلیکیشن شیائومی Mijia به‌طور متوسط ماهانه ۸۲٫۹ میلیون کاربر فعال دارد. از سوی دیگر، میانگین ماهانه‌ی تعداد کاربران شیائومی بیش از ۱۱۰ میلیون نفر تخمین زده می‌شود.

انتظار می‌رود با افزایش فروش گوشی آیفون، کاربران بیشتری به اکوسیستم هوشمند شیائومی وارد شوند.

[ad_2]

منبع:زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *