علم و فن آوری

انتقال اطلاعات بین ویندوز و گوشی‌های وان پلاس و ریلمی ساده‌تر می‌شود

[ad_1]

سرویس‌های Microsoft Phone Link PC و Link to Windows برای گوشی‌های اندرویدی ویژگی‌هایی را به‌همراه دارند که کاربران می‌توانند با استفاده‌ی از آن‌ها محتوای گوشی خود از جمله دریافت و پاسخ به پیام‌ها و تماس‌ها، دریافت نوتیفیکیشن‌ها و انتقال فایل‌ها را روی ویندوز به نمایش بگذارند.

تجربه‌ی استفاده از این ویژگی‌ها در ابتدا فقط روی انواع گوشی سامسونگ امکان‌پذیر بود، اما بعد‌ها این ویژگی‌ها راه خود را به انواع گوشی آنر و گوشی‌های مایکروسافت از جمله سرفیس دوئو و سرفیس دوئو ۲ باز کردند.

با توجه به گزارشی که در سایت MSPowerUser آمده است، در روزهای گذشته کنفرانسی با حضور توسعه‌دهندگان وان‌پلاس و ریلمی برگزار و در طی آن اعلام شد ویژگی‌های Phone Link و Link to Windows به‌زودی به انواع گوشی وان پلاس و انواع گوشی ریلمی اضافه خواهد شد. اوپو نیز کنفرانسی با همین موضوع برگزار کرد و وعده داد که این ویژگی‌ها به انواع گوشی اوپو اضافه می‌شوند.

سرویس Link to Windows روی گوشی‌هایی که ColorOS 14 یا OxygenOS 14 و بالاتر را اجرا می‌کنند در بخش تنظیمات سریع قابل دسترس خواهد بود. این ویژگی روی تمام گوشی‌های وان‌پلاس و ریلمی قابل دسترسی است، اما فقط سری‌های Find و Reno اوپو از این ویژگی پشتیبانی خواهند کرد.

گوشی‌های هوشمند یادشده از طریق وای‌فای اطلاعات خود را روی کامپیوتر یا لپ تاپ به نمایش می‌گذارند و سپس این امکان را به کاربر می‌دهند تا با موس و کیبورد آن‌ها را مدیریت و بین آن‌ها تعامل ایجاد کند. در گوشی‌های اوپو نیز به همین روش می‌توان سریعاً به برنامه‌های نصب‌شده روی گوشی از طریق ویندوز دسترسی پیدا کرد.

گوشی‌های موردبحث از قابلیتی پشتیبانی می‌کنند که می‌تواند بدون باز کردن و لمس گوشی وای‌فای آن را روشن کند. این ویژگی کار را برای تعامل با ویندوز آسان می‌کند زیرا با قرار گرفتن گوشی در محدوده‌ی لپ‌تاپ یا کامپیوتر وای‌فای آن‌ها خود‌به‌خود روشن شده و به ویندوز وصل می‌شوند.

[ad_2]

منبع:زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *