علم و فن آوری

حذف جیمیل از گوشی ؛ روش حذف جیمیل از گوشی شیائومی و سامسونگ

[ad_1]

زمانی‌ که برای اولین بار گوشی خود را راه‌اندازی می‌کنید، به احتمال زیاد یک حساب کاربری گوگل به آن اضافه خواهید کرد تا از سرویس‌هایی که ارائه می‌دهد بهره ببرید. می‌توانید چندین اکانت گوگل را به گوشی خود اضافه کنید. بااین‌حال، زمانی فرا می‌رسد که باید یکی از حساب‌های گوگل شخصی یا کاری را از گوشی خود حذف کنید. با زومیت همراه باشید تا نحوه حذف جیمیل از گوشی را یاد بگیرید.

حذف حساب گوگل از گوشی یا تبلت اندروید

تقریباً هر کاری که در اندروید انجام می‌دهید حول این می‌چرخد که همیشه حساب کاربری گوگل خود را داشته باشید. وقتی شما تمام ردپای گوگل را از دستگاه خود حذف می‌کنید، دسترسی به تمام برنامه‌ها، سرویس‌ها و ویژگی‌های گوگل برای آن حساب را از دست می‌دهید، مگر اینکه حساب گوگل دیگری اضافه کرده باشید.

قبل از حذف حساب کاربری گوگل، پیام‌ها، تماس‌ها و هر چیز دیگری را که می‌خواهید، در محلی جداگانه برای حفظ امنیت ذخیره کنید.

توجه: مراحل این بخش توسط گوشی موتو اج ۳۰ فیوژن با اندروید ۱۳ اجرا شده است. منوی تنظیمات شاید در دستگاه اندرویدی شما کمی متفاوت باشد.

  • تنظیمات (settings) گوشی اندرویدی خود را باز کنید.
  • به قسمت گذرواژه‌ها و حساب‌ها (Passwords and accounts) بروید.
  • حساب کاربری گوگلی را که می‌خواهید حذف کنید، انتخاب کنید.
  • روی Remove account ضربه بزنید.
  • اعلان پاپ‌آپ را بررسی و تصمیم خود را تأیید کنید. زمانی که اکانت اصلی گوگل را در دستگاه خود حذف می‌کنید، از شما خواسته می‌شود تا پیش از ادامه، PIN یا رمز عبور دستگاه خود را وارد کنید.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *